UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei Bojanin sydän täysin murskaannu kun / jos kuulee noista Kärtsän povipommi seuralaisista heti näin viisujen perään
Käärijä halasi myös minun isoäitiäni. Pitäisikö Bojanin sydämen murskaantua myös sen takia? Käärijä ottaa faninsa hienosti huomioon ja suostuu yhteiskuvaan, oli nämä fanit sitten minkäikäisiä tai näköisiä tahansa. Toivottavasti Seiska ei rupea vainoamaan Käärijää, loppuu pian Käärijän sydämelliset halit fanien kanssa, jos seiska yrittää nostaa näistä otsikoita.
Kyllä mulle ainakin tulisi pas ka fiilis jos olisin saanut jonkin sortin vastakaikua omalta idoli ihastukselta, saanu tältä huomiota parin viikon ajan 24/7, mutta heti perään toinen on unohtanu koko jutun ja siirtynyt onlyfans malleihin. Siis ihan vaan tällaisena ajatuskokeena pohdin asiaa, mikäli Bojan on ollut edes vähän ihastunut Käärijään. En tiedä onko vai eikö.
Miksi sä luulet, että Käärijä on siirtynyt onlyfans malleihin? Niin ja meinaatko, että Bojan opettelee suomea lukemalla seiskaa?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen surulliseksi, että en saa enää lukea juttuja Bojanista ja Käärijästä ja sen sijaan joudun lukemaan illanvietoista Käärijästä kaikenmaailman tissibimbojen kanssa. Kukaan heistä ei saa Käärijää nauramaan kuten Bojan.
Sama 😭😭 Ja jotenkin olin tosi pettynyt, kun luin tuosta TIS-akasta, vaikka tilanne on ilmeisesti mennyt niin, että Käärijä terdelle -> TIS huomaa ja menee pyytämään stooriin kommenttia.
Haluan kuplaan takaisin ja kun noi pussailut ja hyväilyt tuli vasta ihan viime tipassa mukaan. Oli ollut se video, missä he "pussaavat" lipun alla, mutta se oli tsoukki. Mutta toi kun Käärijä murtuneena on Bojanin kainalossa ja pussaa kaulaa ja Bojan lohduttaa 😭😭
Tää juttu näyttää edelleenkin vähän ristiriitaiselta, nuo Bojanin vaivaantumiset ja vaikkapa se bändikaverin huomautus, että B yrittää esittää, että hänen täytyy miettiä, kenen kanssakilpailijan kanssa menisi naimisiin. Ikäänkuin vastaus olisi ihan selvä kaikille. Vai oliko B vaivaantunut vaan siksi, että luullaan mahdollisesti homoksi. Joo ja nuo lopun lohdutustapahtumat, ne oli siis veljellisiä? Niin ne varmaan sitten oli, näin ne vaan shippaussilmälasien läpi. Ehkä kaiken selittää viisuhuuma ja viisukupla, joka nyt on puhjennut.
No en nyt tiedä. Kyllähän se Jeren taustatanssijakin hymyili kaikkitietäväisesti taustalla, kun Bojanin ja Käärijän suhteesta kyseltiin. Eikä vaikuta miltään homovitseille naureskelijalta.
Ja kuitenkin jotenkin oudon vakavasti ne bändikaveritkin suhttautuivat, tai hieman varovaisia olivat, kun suhteesta udeltiin.
Ai Etelkö? Sehän hymyilee aina "kaikkitietävästi" 😁Ja niillehän on tulossa pieni Käärijävauva, Etelhän näytti vatsaansakin. Sen siitä saa, kun on koti täynnä valjaita....
Etel on muuten aina käsi kiinni Jeressä monissa kuvissa, Katri on aina kauempana. Jäiköhän sille vhän ikävä.......
No taatusti jäi. Etel rukka. Saksalainen instakaveri oikein ihmetteli, miten Etel näyttää noin säteilevältä ja nauravaiselta.....
Takaisin arkeen ja vanhempaan ja väsyneempään seuraan 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijä saa myytyä jäähallin täyteen! Ilman voittoakin
Sai se. Nyt on kuulemma loppuunmyyty. Well done!
Ei nyt sentään koko jäähallia, mutta Black box tilan, joka vetää noin 3000 henkeä. Onhan tuo silti iso keikka verrattuna Käärijän aikaisempiin Suomen keikkoihin.
Ja tästä se ylämäki toivottavasti vaan jatkuu. Ens kerralla sit koko Jäähalli ja muutaman vuoden kuluttua vielä vähän isommat estradit.
Sinne avattiin nyt jotain lisäpaikkoja myyntiin. Oon niin onnellinen Käärijän puolesta. Ei tuo mikään itsestäänselvyys ollut.
Liput olivat aika kalliit (järjestelykustannuksista johtuen), ihmisillä vähän rahaa nykyään, Käärijän muut biisit tuntemattomampia.
Hieno juttu!! Ihmiset muuten ostaa nykyään yleensäkin liput joka paikkaan melko viime tingassa, artisteille se tietää vatsanpuruja.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/leopardom/717482157231259648/cha-cha-cha-acousti…
Eipä ilmeisesti tunnu Bojankaan pääsevän tästä fanituksestaan eroon vaikka on Jeren kanssa eri maissa :D sinnikkäästi edelleen opettelee suomea. oivoi toista, tulee kyllä vahvasti sellanen fiilis että Bojan olisi selvästi enemmän ihastus mielessä liikkellä kuin Jere
Jos Bojan opettelee enemmänkin suomea, niin on sitten valmiina, jos Käärijälle tulisi joskus ero.
Ei kai se Suomen kappaleen opettelu vielä ihastuksesta kerro, eikös B osannut aika monen maan viisun.
Onkohan hallikeikalle tulossa paljon ulkomaisia faneja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Bojanin video lienee Liverpoolista, kun on pelkästään UK:n lippuja taustalla.
ainakin se on laitettu bändin omaan tiktokiin vasta pari tuntia sitten
Jota hallitsee kyseenalainen manageri XD
No joo se on kyllä tullu selväksi että jos vaan pystyisi niin järjestäisi noille kahdelle sellaset spektaakkeli häät ettei ikinä olla nähty Suomessa tai Sloveniassa 😀
Oliko Käärijän tyttöystävä tuolla viisuissa mukana? En ainakaan ole kuullu että olis mainittu tai näytetty missään vaiheessa. Eikä kotiin paluun jälkeenkään ole tyttöystävästä puhuttu. Vai onko jossain jutussa mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei Bojanin sydän täysin murskaannu kun / jos kuulee noista Kärtsän povipommi seuralaisista heti näin viisujen perään
Käärijä halasi myös minun isoäitiäni. Pitäisikö Bojanin sydämen murskaantua myös sen takia? Käärijä ottaa faninsa hienosti huomioon ja suostuu yhteiskuvaan, oli nämä fanit sitten minkäikäisiä tai näköisiä tahansa. Toivottavasti Seiska ei rupea vainoamaan Käärijää, loppuu pian Käärijän sydämelliset halit fanien kanssa, jos seiska yrittää nostaa näistä otsikoita.
Totta. Hieman mautonta oli yhdistää tuollainen randomselfie Käärijän tyttöystävään
Vierailija kirjoitti:
Oliko Käärijän tyttöystävä tuolla viisuissa mukana? En ainakaan ole kuullu että olis mainittu tai näytetty missään vaiheessa. Eikä kotiin paluun jälkeenkään ole tyttöystävästä puhuttu. Vai onko jossain jutussa mainittu?
No ei oo mainittu vanhempiakaan vaikka K vietti viimeisen illan Liverpoolissa niiden kanssa. Mukana ollut varmasti myös tyttis.....kaikkea ei katsos julkisuuteen kerrota, jotta säilyy se yksityiselämä
Käärijä on sanonut, että on Käärijä joka on julkinen ja sitten on Jere, joka on yksityinen. Puolisosta ei tiedettäisi mitään, ellei seiska olisi maaliskuussa julkaissut juttua, että Käärijä muutti jotain naista.
Muistanette, kun Seiska julkaisi Mr. Lordin naamakuvan ja myös taisi julkaista silloisen puolison kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ruotsista😂
Kenen maailma romahtaa siitä, että Jere seurustelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ruotsista😂
jättekulligaste killar från Stokkolm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään koko jäähallia, mutta Black box tilan, joka vetää noin 3000 henkeä. Onhan tuo silti iso keikka verrattuna Käärijän aikaisempiin Suomen keikkoihin.
Ja tästä se ylämäki toivottavasti vaan jatkuu. Ens kerralla sit koko Jäähalli ja muutaman vuoden kuluttua vielä vähän isommat estradit.
Sinne avattiin nyt jotain lisäpaikkoja myyntiin. Oon niin onnellinen Käärijän puolesta. Ei tuo mikään itsestäänselvyys ollut.
Liput olivat aika kalliit (järjestelykustannuksista johtuen), ihmisillä vähän rahaa nykyään, Käärijän muut biisit tuntemattomampia.
Hieno juttu!! Ihmiset muuten ostaa nykyään yleen säkin liput joka paikkaan melko viime tingassa, artisteille se tietää vatsanpuruja.
Mulla on lippu sinne, en ole pitkään aikaan ollut tuon tyyppisessä konsertissa. En tiedä haluanko mennä sittenkään, kun lähinnä oon ollut viime vuosina klassisen musiikin konserteissa, vähän hirvittää mennä. Sehän striimataan. Mikähän siellä on ohjelmisto, kun saattaa olla lapsiakin yleisössä. Jokereilla kai on jotain samaan aikaan, niin ettei Bojan sinne ainakaan voi ilmestyä. Tietääkö joku? Yksi toivomus mulla olisi, ei Antti Tuiskua, kun se yhteiskappale on niin huono. Kuumaa kelpaisi ja Robin.
Pahus.
Kadehdin Jeren tyttöystävä ihan silmittömän paljon. Lucky lucky one. 😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu!! Ihmiset muuten ostaa nykyään yleen säkin liput joka paikkaan melko viime tingassa, artisteille se tietää vatsanpuruja.
Mulla on lippu sinne, en ole pitkään aikaan ollut tuon tyyppisessä konsertissa. En tiedä haluanko mennä sittenkään, kun lähinnä oon ollut viime vuosina klassisen musiikin konserteissa, vähän hirvittää mennä. Sehän striimataan. Mikähän siellä on ohjelmisto, kun saattaa olla lapsiakin yleisössä. Jokereilla kai on jotain samaan aikaan, niin ettei Bojan sinne ainakaan voi ilmestyä. Tietääkö joku? Yksi toivomus mulla olisi, ei Antti Tuiskua, kun se yhteiskappale on niin huono. Kuumaa kelpaisi ja Robin.
mä vierastan kanssa striimattavia konsertteja. Tai voihan niihin tietysti kauemmas mennä kuin eturiviin.
Vierailija kirjoitti:
Kenen maailma romahtaa siitä, että Jere seurustelee?
Toivottavasti seurustelee Bojanin kanssa.🥰
Bojan ja Käärijä sopivat niin hyvin yhteen, ettei tule heti mieleen tv-sarjaa tai elokuvaa, jossa päähenkilöiden välillä olisi noin mahtava kemia. Ei edes Titanicin näyttelijöillä.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/leopardom/717482157231259648/cha-cha-cha-acousti…
Eipä ilmeisesti tunnu Bojankaan pääsevän tästä fanituksestaan eroon vaikka on Jeren kanssa eri maissa :D sinnikkäästi edelleen opettelee suomea. oivoi toista, tulee kyllä vahvasti sellanen fiilis että Bojan olisi selvästi enemmän ihastus mielessä liikkellä kuin Jere
Mulla on kokoajan ollut sellanen tunne että Bojan EHKÄ voisi haluta muutakin, jos ei muuta niin kyllä hänellä selvästi joku fanitus - ihastus on ainakin ollut päällä. Harmin paikka Bojanin kannalta kun Jere on varattu ja hetero.
eihän sitä tiedä vaikka Jere tämän matkan jälkeen huomaakin alkaneensa pitää tyttöystäväänsä hieman tylsänä verrattuna monilahjakkaaseen twin flameensa
Meinaakohan Jere esitellä tyttöystävänsä Bojanille, jos tämä tulee Suomeen vai hengailevatko keskenään. Jos vaikka käy niin, että tyttöystävä ihastuu...no tyhmä ajatus, tuli vaan mieleen, kun lähtökohtani on, että kuka nyt voisi olla ihastumatta Bojaniin.