UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Jokeripoikien manageri taas shippaa instastoorissaan aika.. ehkä.. outoakin
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö saa jatkaa bromance-juttuja🤭. Twitteristä bongasin että asiasta on kirjoitettu myös Slovanian pressissä (jokerit taitaa olla siellä aika suosittu poikabändi) ja sieltä bongasin myös kuvan harkkojen tän päivän kuvauksista, jossa Bojan seisoo Käärijän takana(yllättäen käsi sen olalla) ja muut jokeripojat muualla ..
Saisiko linkkiä tähän? 😃
Jos menee ihan perseen alle Euroviisuissa niin sitten soittoon uutta musiikkia Blind Channelilta nimeltä Happy Doomsday.
Verka Serduchkan biisistäkin on tehty metal instrumental versiokin ja se löytyy Megaraptorilta.
Verkahan oli Ukrainan edustaja, joten varmasti hänellä on oltava esiintymisnumero Euroviisuissa. Ukrainahan myös Euroviisuja isännöi, kun voitti viime vuonna viisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy todeta, että ikinä en varmaa oo (esi)teininäkään tässä mittakaavassa seurannu jotain artistia ja fiilistelly tai spekuloinu heidän toimiaan (toki tää vaan lyhytaikasta, rajoittuu mulla varmaan näihin viikkoihin, riippuu tietty K&B:DD)
Hauska piristys kevääseen! Jos joku ois sanonu alkuvuodesta tai pari kk sitten, että aion äänestään useemman kerram Sloveniaa Euroviisuis, en ois ikinä uskonu:D nimimerkillä ikinä ennen en oo äänestäny, mutta heidän menoaan on ollu nii hauskaa seurata, että siitä kiitoksena täältä lähtee +muutama ääni!
Oon joskus harvoin laittanut yhden äänen jollekin. Nyt varmaan laitan Slovenialle useamman. Naurakaa vaan, mutta mulle on tullut mieleen, että seuraanko siksi, että haluaisin nähdä tässä elämää suuremman rakkaustarinan. Sitä en tiedä miksi sellaista tarvitsisin.
Minulla tämä: Ensin hullaannuin niin että olisin ottanut itselleni. No meni pari kuukautta ja nyt "haaveilen" näiden välisestä romanssista. Mitähän terapeutti sais tästä irti? 😆
Niin ja kiitos Käärijä, mitä helevettiä...
Vähän nyt random mutta oonko ainoa jolle tulee Bojanista vähän mieleen Packalenin Robin?
Vierailija kirjoitti:
Joutuu jo Jerekin selittelemään medialle, että mistäs on kyse.
Kuka on jokeripoikien manageri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy todeta, että ikinä en varmaa oo (esi)teininäkään tässä mittakaavassa seurannu jotain artistia ja fiilistelly tai spekuloinu heidän toimiaan (toki tää vaan lyhytaikasta, rajoittuu mulla varmaan näihin viikkoihin, riippuu tietty K&B:DD)
Hauska piristys kevääseen! Jos joku ois sanonu alkuvuodesta tai pari kk sitten, että aion äänestään useemman kerram Sloveniaa Euroviisuis, en ois ikinä uskonu:D nimimerkillä ikinä ennen en oo äänestäny, mutta heidän menoaan on ollu nii hauskaa seurata, että siitä kiitoksena täältä lähtee +muutama ääni!
Oon joskus harvoin laittanut yhden äänen jollekin. Nyt varmaan laitan Slovenialle useamman. Naurakaa vaan, mutta mulle on tullut mieleen, että seuraanko siksi, että haluaisin nähdä tässä elämää suuremman rakkaustarinan. Sitä en tiedä miksi sellaista tarvitsisin.
Minulla tämä: Ensin hullaannuin niin että olisin ottanut itselleni. No meni pari kuukautta ja nyt "haaveilen" näiden välisestä romanssista. Mitähän terapeutti sais tästä irti? 😆
Todellakin, mitähän hittoa, ihan sama fiilis itellä. Tää vantaalainen random räppäri on sekottanut suomalaiset ja näköjään vähän myös siinä sivussa Eurooppaa ja jonkun slovenialaisen rokkijätkänkin..
Vierailija kirjoitti:
joo ukko on kyl ihan täpönä mukana tässä romanssissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt random mutta oonko ainoa jolle tulee Bojanista vähän mieleen Packalenin Robin?
Et ole ainoa koska itse olen aina ajatellut samaa. Eikös Kärtsä kuolannutkin Robinin perään jossain vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö saa jatkaa bromance-juttuja🤭. Twitteristä bongasin että asiasta on kirjoitettu myös Slovanian pressissä (jokerit taitaa olla siellä aika suosittu poikabändi) ja sieltä bongasin myös kuvan harkkojen tän päivän kuvauksista, jossa Bojan seisoo Käärijän takana(yllättäen käsi sen olalla) ja muut jokeripojat muualla ..
Saisiko linkkiä tähän? 😃
En saa jostain syystä jaettua Twitteristä mutta Ulrainan Tvorchin instastoorissa taisi olla tuosta ryhmäkuvasta joku versio
Vierailija kirjoitti:
Kuka on jokeripoikien manageri?
@grekorzalokar
"me and bojan have so much fun and romantic"😁
Vierailija kirjoitti:
😅. Yes yes. Huomattu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko linkkiä tähän? 😃
Vois olla varmaan tää kuva:
https://twitter.com/tasha_tsuman/status/1657021937917329413
Vierailija kirjoitti:
Kohdassa 1:16 on ketä haluaisi suudella. Jerellä on tietty miesmaku 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, mitähän hittoa, ihan sama fiilis itellä. Tää vantaalainen random räppäri on sekottanut suomalaiset ja näköjään vähän myös siinä sivussa Eurooppaa ja jonkun slovenialaisen rokkijätkänkin..
Mulla on mieskin myöntänyt että on mancrush. 10v. yhdessä ja tällasta ei ole ennen ollut. Se on aiemmin ennemminkin jopa antanut kuvan että ei pidä miesrakkautta ns. kauniina. Onks Käärijän tarkoitus maan päällä vapauttaa ihmisiä? Siinäkin mielessä. 😜 Onhan tämä nyt outoa.
-se kelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Minkähän valtakunnan mediaan tää haastattelu meni🤭.