UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi Bojan vältellyt Käärijää tai ainakin yhteiskuvia. Taisi bromance loppua, tänään varmaan läheiset saapuu Liverpooliin. No, oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti! Onneksi voi vanhoja videoita katsoa... Muutenkaan ei ole paljon videoita tai kuvia itse juhlista näkynyt. Lähinnä matolta vain.
Ja Bojan laitteli ig kuvia siitä keiden kanssa hengaili tuolla, ihan kuin olisi halunnut esitellä että kyllä hän kaikkien kanssa viettää aikaa. Vaikka eilisessä haastattelussa sanoi viettävänsä kaiken vapaa-ajan kärtsyn kaa. Ei taida enää tosiaan uskaltaa lähestyä toisiaan nämä.
Turkoosin maton haastattelussahan ei myöskään vahingossakaan maininnut Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä kesti yli kolme tuntia päästä maton päästä päähän. Niin paljon haastatteluja ja kuvia haluttiin. Eteni kuulemma hitaammin kuin Loreen!
Ei voi kuin hattua nostaa Käärijän upeasta asenteesta ja jaksamisesta. Kylläkin siellä näytti olevan, onneksi älysi laittaa paitaa vihreitten hihojen alle, mikä ei yhtään haitannut tahtia. Toivotaan toki vielä, ettei vilustunut ja ääni kestää tämän ja huomisen päivän harjoitukset ja ennen kaikkea tämän huomisen illan TV-lähetyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä kesti yli kolme tuntia päästä maton päästä päähän. Niin paljon haastatteluja ja kuvia haluttiin. Eteni kuulemma hitaammin kuin Loreen!
Ei voi kuin hattua nostaa Käärijän upeasta asenteesta ja jaksamisesta. Kylläkin siellä näytti olevan, onneksi älysi laittaa paitaa vihreitten hihojen alle, mikä ei yhtään haitannut tahtia. Toivotaan toki vielä, ettei vilustunut ja ääni kestää tämän ja huomisen päivän harjoitukset ja ennen kaikkea tämän huomisen illan TV-lähetyksen.
Kylläkin = kylmäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on päässyt nuolemaan käsiään Dailyn Mailin sivuillekin. 😀
https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1205…
Useamman kuvan kera! Enemmän kuvia kuin muista artisteista.
Itse kiinnitin huomiota miten hermostunut Italian Marco oli. Sanoi itsekin jännittävänsä. Olin huomaavinani käsien tärinää ja aika haparoivaa puhetta. Jännä kun ei edes ole ekaa kertaa viisuissa.
Nyt vasta huomasin miten monella muullakin artistilla oli vaikeuksia englannin kielen kanssa. Ainakin Croatia ja Moldova jäi mieleen, samoin ne kaksoset. Ei jää Käärijä huonommaksi.
Entäpä Espanja? Joku yritti tulkata, mutta puhui itse vielä huonompaa englantia kuin solisti.
Vierailija kirjoitti:
Bojan laittoi kuvan italian laulajan kanssa tagilla #fan🤔 Vältteleekö nyt kärtsyn seuraa kun on kyselty niiden väleistä 😕
Mutta vastahan olivat adoptoimassa vauvahyljettä yhdessä?
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13b0nf0/new_relationship_g…
Ehkä kaikki eteni liian nopeasti, Bojan ei ollut valmis?
Vierailija kirjoitti:
Bojan laittoi kuvan italian laulajan kanssa tagilla #fan🤔 Vältteleekö nyt kärtsyn seuraa kun on kyselty niiden väleistä 😕
Eikö se muutenkin ole viettänyt aikaa kaikkien kanssa? Haastattelijatkin niin totesi ja kun kysyttiin kenen kanssa viihtyy parhaiten niin sanoi, ettei osaa nimetä ketään erityistä. Jäi kyllä kuva, että se Käärijän seuraan hakeutuminenkin on ollut pelkkää näkyvyyden hakemista ja äänien kalastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se muutenkin ole viettänyt aikaa kaikkien kanssa? Haastattelijatkin niin totesi ja kun kysyttiin kenen kanssa viihtyy parhaiten niin sanoi, ettei osaa nimetä ketään erityistä. Jäi kyllä kuva, että se Käärijän seuraan hakeutuminenkin on ollut pelkkää näkyvyyden hakemista ja äänien kalastelua.
Jostain syystä kuitenkin siinä baby seal-haastattelussa sanoi hengailevansa Käärijän kanssa, jos ei ole oman bändin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kuitenkin siinä baby seal-haastattelussa sanoi hengailevansa Käärijän kanssa, jos ei ole oman bändin kanssa.
Älkää jaksako vääntää ja väkisin naittaa niitä, te pakkomielteiset pöljät!
Onko vaikea ymmärtää että B vain on tuollainen "ihmistyyppi", vaikea määriteltävä, monta puolta tilanteen mukaan ja liukas kuin saippua. Hän tekee sen ihan tietoisesti. Ja te teette siitä vaikka mitä johtopäätöksiä, voi herranterttu sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on päässyt nuolemaan käsiään Dailyn Mailin sivuillekin. 😀
https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1205…
Useamman kuvan kera! Enemmän kuvia kuin muista artisteista.
Itse kiinnitin huomiota miten hermostunut Italian Marco oli. Sanoi itsekin jännittävänsä. Olin huomaavinani käsien tärinää ja aika haparoivaa puhetta. Jännä kun ei edes ole ekaa kertaa viisuissa.
Nyt vasta huomasin miten monella muullakin artistilla oli vaikeuksia englannin kielen kanssa. Ainakin Croatia ja Moldova jäi mieleen, samoin ne kaksoset. Ei jää Käärijä huonommaksi.
Entäpä Espanja? Joku yritti tulkata, mutta puhui itse vielä huonompaa englantia kuin solisti.
Joo, en katsonut koko tilaisuutta loppuun joten varmasti jäi muitakin huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi Bojan vältellyt Käärijää tai ainakin yhteiskuvia. Taisi bromance loppua, tänään varmaan läheiset saapuu Liverpooliin. No, oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti! Onneksi voi vanhoja videoita katsoa... Muutenkaan ei ole paljon videoita tai kuvia itse juhlista näkynyt. Lähinnä matolta vain.
Eihän siinä mitään ollutkaan.
Väärin tulkitsitte, ottakaapa opiksenne että kaikki ei ole aina sitä miltä teistä näyttää.
Sinä voisit hankkia jostain huumorintajua... Itse olen ottanut aivan huumorilla niin kuin he itsekin. Ja täälläkin kirjoitan huumorimielellä. En todellakaan kuvittele heillä olevan sutinaa.
Sitten meillä on erilainen huumorintaju.
Eihän noissa harhoissa ole mitään huumoria - missä kohtaa pitäisi naurattaa?
Valheita/satuja ne on ja osa on niiden kanssa ihan tosissaan, mutta ehkä sulle huumoria vaikka ei muille toimikaan.
Ihmettelen, miksi ihmiset viitsii käyttää aikaansa niiden keksimiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin tulkitsitte, ottakaapa opiksenne että kaikki ei ole aina sitä miltä teistä näyttää.
Sinä voisit hankkia jostain huumorintajua... Itse olen ottanut aivan huumorilla niin kuin he itsekin. Ja täälläkin kirjoitan huumorimielellä. En todellakaan kuvittele heillä olevan sutinaa.
Onkohan kotopuolesta tullut tyttö/poikakaverilta noottia Bojanilta, että mitä tuo touhu oikein on? kyllä minustakin oli jotenkin kummallisen pitkälle vietyä flirttailua ainakin Käärijän puolesta varatulle ihmiselle, olikin sitten kohde samaa sukupuolta josta ei oletetusti ole seksuaalisesti kiinnostunut.
Että tällaista huumoria. Käsi pystyyn, ketä naurattaa.
Käärijä kyllä yhdessä haastattelussa kehui kovasti Bojania ja kertoi, että on kutsunut hänet Suomeen. Eikä tämä ollut mikään Käärijän pelleilyjuttu. Kaikki ei siis ole vain palstailijoiden kuvitelmaa. Mutta tilanteethan muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta noin 1000 viestiä samasta aiheesta alkaa olla jo vähän liikaa, vaikka olisi minkälainen huumorintaju. Monet ns vitsiniekat ei näytä tajuavan, koska kannattaisi lopettaa ja siirtyä seuraavaan aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kotopuolesta tullut tyttö/poikakaverilta noottia Bojanilta, että mitä tuo touhu oikein on? kyllä minustakin oli jotenkin kummallisen pitkälle vietyä flirttailua ainakin Käärijän puolesta varatulle ihmiselle, olikin sitten kohde samaa sukupuolta josta ei oletetusti ole seksuaalisesti kiinnostunut.
Käärijähän ne poikaystäväjutut taisi aloittaa. Oli ne vähän outoja välillä.
Miten mä jotenkin jopa kaipaan aikaa kun väännettiin PBstä, eikä pariteltu viisusmalltalkkaajia .....
Tämä on nyt täysin spekulaatiota kun en kumpaakaan tunne, mutta aika erikoinen yhteensattuma että turkoosi mattoa edeltävänä iltana Kärtsä ja Bojan + Kärtsän tanssijat oli ollut viettämässä iltaa yhdessä ja kuulemma siellä oli otettu alkoholiakin. Kärtsä eilen itsekin myönsi tämän esim wiwiblogsin haastattelussa ja yhden tanssijoiden ig tarinassa myös selvästi näki että Kärtsä sekä Bojan oli molemmat aikas huppelissa. Niin ehkä heille molemmille on tullut taustajoukoilta sanomista että nyt menee yli ja rajottakaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän ne poikaystäväjutut taisi aloittaa. Oli ne vähän outoja välillä.
no prkl eikä ollu.
Reipas poikarakkausläppä kiekkopiireissä kuuluu ns vakiokalustoon, kun ne joutuvat nuohoamaan pienissä suihku ja pukutiloissa hikisinä keskenään.
Se nyt vaan on jäänyt luontevasti Käärijälle puheeseen, kuin puhe leivästä ja puurosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt täysin spekulaatiota kun en kumpaakaan tunne, mutta aika erikoinen yhteensattuma että turkoosi mattoa edeltävänä iltana Kärtsä ja Bojan + Kärtsän tanssijat oli ollut viettämässä iltaa yhdessä ja kuulemma siellä oli otettu alkoholiakin. Kärtsä eilen itsekin myönsi tämän esim wiwiblogsin haastattelussa ja yhden tanssijoiden ig tarinassa myös selvästi näki että Kärtsä sekä Bojan oli molemmat aikas huppelissa. Niin ehkä heille molemmille on tullut taustajoukoilta sanomista että nyt menee yli ja rajottakaa vähän.
Jaa että tämmönen tulkinta sitten. Pöydällä jokaisella yksi coctail lasi. Siinä pelattiin seurapeliä ja naurettiin 🙄🙄 Ja mattimaximin päivitys oli "Antakaa Käärijälle oma pelishow välittömästi"
Vierailija kirjoitti:
Meinaan siis että sitä noottia on tullut ehkä yleisesti vaan siitä että kaverusten touhu alkaa olla liiankin kaoottista, tuolla ollaan kuitenkin edustamassa. Mihinkään ihastumis juttuihin en ota kantaa.
Voi olla että Bojanille on taustatiimin/lähipiirin toimesta sanottu että tuo touhu näyttää vähän erikoiselta ja himmailepas vähän. Käärijä oli vaan hauskanpitolinjalla koko ajan mutta ei voi kieltää etteikö olisi heittänyt moneen otteeseen bensaa liekkeihin.