UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Varmaan nyt jotku täällä taas hermostuu ja sanoo "miksi jankaatte" mutta ihan sama.
Onko kukaan muu muuten ottanu huomioon sitäkin seikkaa että toimittajat kyselee tästä bromance tilanteesta nimenomaa Bojanilta? kukaan ei ole kysynyt Käärijältä mitään. Tuntuu että ulkomaillakin asti ihmiset haistaa toimittajia myöten että vibat tulee selkeesti Bojanin suunnalta.
Taas vouhotetaan, niinku Suomes yleensä. Eka kerran kun biisin kuulee ni siihen jää vihreät. Tuskin pääsee edes edustamaan. Lordilla oli sentään hyvä biisi! Takuulla ei tsatsa pärjää. Kuunnelkaa Britannian biisi, se on hyvä ja jota viitti kuunnella.
Nyt se Krista Siegfridskin on taas kuuluttamassa, että haluaisi juontaa euroviisut. En kyllä kestä, jos oikeasti saataisiin voitto ja se sössöttäjä pilaisi meidän kisaisännyyden.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on päässyt nuolemaan käsiään Dailyn Mailin sivuillekin. 😀
https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1205…
Käsiä, sormia ja sitä väliä 😋🤭🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo bolero on vain niin erottuva ja hyvä kontrasti tanssijoiden puvun väriin niin ainakin Käärijä huomataan aina ja kaikkialla. Mutta ihmetyttää miksi niitä asuja tehtiin niin paljon erilaisia, jos niitä ei käytetä. Ja vähän pelkään että Käärijä jää tuon boleron vangiksi.
Vain Euroviisujen alla on boleron vanki.
Käärijähän on sanonut, että hän pyrkii olevan yllätyksellinen. Jotain uutta varmasti tuo euroviisujen jälkeen.Euroviisujen alle hän jää.
Valtavasti nostetta on saanut Euroviisujen myötä, että nythän hänen ura vasta lähtee lentoon.
Ei lähde ilman hyviä biisejä. Ja chachachaata on 99% mahdotonta ylittää. Musiikki ja esitystapansa on liian marginaalia massan korville.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa kunnolla englantia, jos mielitte euroviisuihin edustamaan.
Ole oma itsesi, se riittää 🖤💚
https://www.instagram.com/reel/Cr8-QdkulZI/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Käärijän terkut carpetilta. Kaunis mies kuin karamelli 😍
Käärijä näyttää vaaleassa peruukissa ja mustassa takissa ihan Twin peaksin Bobilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo bolero on vain niin erottuva ja hyvä kontrasti tanssijoiden puvun väriin niin ainakin Käärijä huomataan aina ja kaikkialla. Mutta ihmetyttää miksi niitä asuja tehtiin niin paljon erilaisia, jos niitä ei käytetä. Ja vähän pelkään että Käärijä jää tuon boleron vangiksi.
Vain Euroviisujen alla on boleron vanki.
Käärijähän on sanonut, että hän pyrkii olevan yllätyksellinen. Jotain uutta varmasti tuo euroviisujen jälkeen.Euroviisujen alle hän jää.
Valtavasti nostetta on saanut Euroviisujen myötä, että nythän hänen ura vasta lähtee lentoon.
Ei lähde ilman hyviä biisejä. Ja chachachaata on 99% mahdotonta ylittää. Musiikki ja esitystapansa on liian marginaalia massan korville.
Minä optimistinen vs. Sinä pessimistinen.
Katsotaan sitten kumpi on oikeassa. Aika sen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cr8-QdkulZI/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Käärijän terkut carpetilta. Kaunis mies kuin karamelli 😍
Tuota ihmettelinkin, miten Käärijä näyttää välillä sellaselta paksupäiseltä vantaalaisrokkarilta ja sitten välillä tuollaiselta eteeriseltä herkkikseltä, niinkuin tossa klipissä. Kasvoissa ikäänkuin kahdet eri asetukset 😃
Bojan laittoi kuvan italian laulajan kanssa tagilla #fan🤔 Vältteleekö nyt kärtsyn seuraa kun on kyselty niiden väleistä 😕
https://www.johan.fi/product/1334/puiset-korvakorut---rypale nää "rypäle" korviksethan näyttää muuten ku siltä bolerolta! (Vihreät siis, jos linkki aukeaa valkoisiin)
Vierailija kirjoitti:
Nyt se Krista Siegfridskin on taas kuuluttamassa, että haluaisi juontaa euroviisut. En kyllä kestä, jos oikeasti saataisiin voitto ja se sössöttäjä pilaisi meidän kisaisännyyden.
Krista on ihan paras viisujuontaja!
Selvästi Bojan vältellyt Käärijää tai ainakin yhteiskuvia. Taisi bromance loppua, tänään varmaan läheiset saapuu Liverpooliin. No, oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti! Onneksi voi vanhoja videoita katsoa... Muutenkaan ei ole paljon videoita tai kuvia itse juhlista näkynyt. Lähinnä matolta vain.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi Bojan vältellyt Käärijää tai ainakin yhteiskuvia. Taisi bromance loppua, tänään varmaan läheiset saapuu Liverpooliin. No, oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti! Onneksi voi vanhoja videoita katsoa... Muutenkaan ei ole paljon videoita tai kuvia itse juhlista näkynyt. Lähinnä matolta vain.
Eihän siinä mitään ollutkaan.
Väärin tulkitsitte, ottakaapa opiksenne että kaikki ei ole aina sitä miltä teistä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin tulkitsitte, ottakaapa opiksenne että kaikki ei ole aina sitä miltä teistä näyttää.
Sinä voisit hankkia jostain huumorintajua... Itse olen ottanut aivan huumorilla niin kuin he itsekin. Ja täälläkin kirjoitan huumorimielellä. En todellakaan kuvittele heillä olevan sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja Bojan laitteli ig kuvia siitä keiden kanssa hengaili tuolla, ihan kuin olisi halunnut esitellä että kyllä hän kaikkien kanssa viettää aikaa. Vaikka eilisessä haastattelussa sanoi viettävänsä kaiken vapaa-ajan kärtsyn kaa. Ei taida enää tosiaan uskaltaa lähestyä toisiaan nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voisit hankkia jostain huumorintajua... Itse olen ottanut aivan huumorilla niin kuin he itsekin. Ja täälläkin kirjoitan huumorimielellä. En todellakaan kuvittele heillä olevan sutinaa.
Onkohan kotopuolesta tullut tyttö/poikakaverilta noottia Bojanilta, että mitä tuo touhu oikein on? kyllä minustakin oli jotenkin kummallisen pitkälle vietyä flirttailua ainakin Käärijän puolesta varatulle ihmiselle, olikin sitten kohde samaa sukupuolta josta ei oletetusti ole seksuaalisesti kiinnostunut.
Käärijällä kesti yli kolme tuntia päästä maton päästä päähän. Niin paljon haastatteluja ja kuvia haluttiin. Eteni kuulemma hitaammin kuin Loreen!
Eipä nyt murehdita sitä vaan otetaan loppuhuipennus vielä vastaan ja sitten K.n kotiintulojuhlat, it's grazy it's party, eikä ihan heti lopukaan se juhla.