UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Aika rohkeesti paljastaa viisuhomoille, että ohimokalju on jo pitkällä. Uppsista.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä näyttää tuossa uudessa Stooryssa hanakalta kodinkonemyyjältä, joka on päättänyt myydä sulle koirattomaan/kissattomaan talouteen lemmikki-imurin. Tukka edessä/takana + alkava ohimokalju vaikuttaa tosi paljon habitukseen 🤭
Musta taas näyttää niin🔥🤩😍😛
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeesti paljastaa viisuhomoille, että ohimokalju on jo pitkällä. Uppsista.
Hä? Eihän sillä tietenkään ole ohimoilla hiuksia kun ne on koneella ajettu
Varmasti vetäny tukan taakse jotta sais olla tunnistamattomampi kun menee omana ittenään jalkapallo-otteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Eihän sillä tietenkään ole ohimoilla hiuksia kun ne on koneella ajettu
🙄🙄
Nyt sen näin uusissa stooreissa, Käärijällä on sydämen muotoinen hiusraja 🖤🥺
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuvaa sorttia. Voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi pari viikkoa sitten keikalla välispiikissä ettei ole parisuhteessa. Meno viisuissa kyllä just niin rentoa kuin sinkuilla on. 😊
Uusimmassa instalivessä kyllä puhui, että sitten viisujen jälkeen aikoo nähdä Bojania ja Bojan tulee "meidän kämpille pötköttelemään" eli siis hänen ja tyttöystävän mitä ilmeisemmin.
Olepas tarkempi kun ennenkuin jaat faktaa!!!
Noin kohdassa 5.40 sanoo kylläkin meiKÄN kämpille. Huohhh
Mutta eikös tuo ole vaan ihan yleinen puhetapa? En mä ainakaan ikinä sano kellekään että "tule mun/minun kämpille", aina sanon meidän kämppä, vaikka ei täällä muita asu kuin minä ja koira :D
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mullakin on tuollainen hiusraja vaikka ihan nainen olen jonka hiukset eivät ole lähteneet päästä.
Ihana 😍 Hänellä tuntuu olevan joka tilanteeseen muutenkin eri hahmo, tämä söpö geelitukkapoika on varmaan hänen futisminänsä 😍😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi pari viikkoa sitten keikalla välispiikissä ettei ole parisuhteessa. Meno viisuissa kyllä just niin rentoa kuin sinkuilla on. 😊
Uusimmassa instalivessä kyllä puhui, että sitten viisujen jälkeen aikoo nähdä Bojania ja Bojan tulee "meidän kämpille pötköttelemään" eli siis hänen ja tyttöystävän mitä ilmeisemmin.
Olepas tarkempi kun ennenkuin jaat faktaa!!!
Noin kohdassa 5.40 sanoo kylläkin meiKÄN kämpille. Huohhh
Mutta eikös tuo ole vaan ihan yleinen puhetapa? En mä ainakaan ikinä sano kellekään että "tule mun/minun kämpille", aina sanon meidän kämppä, vaikka ei täällä muita asu kuin minä ja koira :D
Mietin ihan samaa tuossa aikaisemmin. Helposti tulee sanottua, että tulkaa meille vaikka ihan yksin asun.
Itse en usko että Käärijä yksin asuisi, jos on yhtään videoita nähnyt sieltä asunnosta. Näyttää kyllä aikalailla naisen sisustamalta ja muutenkin siltä, että siellä kumppanikin asuu. Tietysti Käärijä-hahmona voi sanoa ettei seurustele, koska hahmo on eriasia kuin oikea Jere sen takana. Toki yhdessä voi asua vaikkei seurustelisi, mutta eihän tämä todennäköistä ole...
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko että Käärijä yksin asuisi, jos on yhtään videoita nähnyt sieltä asunnosta. Näyttää kyllä aikalailla naisen sisustamalta ja muutenkin siltä, että siellä kumppanikin asuu. Tietysti Käärijä-hahmona voi sanoa ettei seurustele, koska hahmo on eriasia kuin oikea Jere sen takana. Toki yhdessä voi asua vaikkei seurustelisi, mutta eihän tämä todennäköistä ole...
Nyt on vähän vanhanaikaiset puheet sisustamisesta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös Jere ole opiskellut sisustussuunnittelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhoilija ammatiltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muitsun kämppeli se on. Faktaa, muttei siitä enempää tällä erää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuvaa sorttia. Voi voi
Sivukuvista näkee, että vetäytyy ja ohenee. Lopulta ja päälaelle sellanen yksinäinen hiuslautta
Red Bullit taas mukana stadionilla. Miten kukaan saa tuota sotkua alas....🤢
Onko tuo mies niin väsyny että kulkee red bullin avulla