Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
32061/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sai mitä haluskin. Nyt kun Bojan on tullut kuvioihin, ketään ei vois vähempää kiinnostaa sen statukset. Well played!

No jos tyttöystävä saapuu ensi viikolla niin ei häntä piilossa pysty pitämään. Kv. media on muutenkin suorasukaisempaa kuin kotimainen.

evvk

😂 Joka iikkaa täällä kiinnostaa kun ekat kuvat K:sta ja tyttiksestä tulee julki, jos jokin niin se on satavarmaa.

Buu-fckn-huu, mulla on vanhempaa maitoo kaapissa kun tää suhde

Jaa no mikäköhän se UMK.ssa kokoajan völjyssä mukana ollut muija oli. Miksei se Jere vaan sano että jees, seurustelen. Joku Robinkin pitänyt muijansa salassa. Ehkä se ei sovi lällyimagoon missä hurmaa teinityttöjä

Koska ei halua? Koska se ei kuulu muille? Ihme pakotusta, en varmaan itsekään kertoisi tai kommentoisi mitään vaikkei siinä nyt varsinaisesti mitään salattavaa ole. Monet julkkikset on ottaneet periaatteen etteivät kommentoi tuollaisia asioita ollenkaan. Minusta se on aivan ymmärrettävää.

Jos parisuhteessa oleva nainen flirttailisi koko maailmalle, niin miestä kyllä aika nopeasti painostettaisiin eroamaan akasta joka ei sitoudu tähän. Tehän painostitte Markusta eroamaan, kun Sanna tanssi toisen miehen kanssa baarissa. Miehillä on aina toisia naisia, eipä saa akkoja kritsoimaan. :D

Puhu vain omasta puolestasi. Tervemenoa misogynia juttuinesi, kiitos.

Vierailija
32062/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rohkeesti paljastaa viisuhomoille, että ohimokalju on jo pitkällä. Uppsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32063/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä näyttää tuossa uudessa Stooryssa hanakalta kodinkonemyyjältä, joka on päättänyt myydä sulle koirattomaan/kissattomaan talouteen lemmikki-imurin. Tukka edessä/takana + alkava ohimokalju vaikuttaa tosi paljon habitukseen 🤭

Musta taas näyttää niin🔥🤩😍😛

Vierailija
32064/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkeesti paljastaa viisuhomoille, että ohimokalju on jo pitkällä. Uppsista.

Hä? Eihän sillä tietenkään ole ohimoilla hiuksia kun ne on koneella ajettu

Vierailija
32065/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vetäny tukan taakse jotta sais olla tunnistamattomampi kun menee omana ittenään jalkapallo-otteluun.

Vierailija
32066/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Eihän sillä tietenkään ole ohimoilla hiuksia kun ne on koneella ajettu

🙄🙄

Vierailija
32067/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen näin uusissa stooreissa, Käärijällä on sydämen muotoinen hiusraja 🖤🥺

Vierailija
32068/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuvaa sorttia. Voi voi

Vierailija
32069/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi pari viikkoa sitten keikalla välispiikissä ettei ole parisuhteessa. Meno viisuissa kyllä just niin rentoa kuin sinkuilla on. 😊

Uusimmassa instalivessä kyllä puhui, että sitten viisujen jälkeen aikoo nähdä Bojania ja Bojan tulee "meidän kämpille pötköttelemään" eli siis hänen ja tyttöystävän mitä ilmeisemmin.

Olepas tarkempi kun ennenkuin jaat faktaa!!!

Noin kohdassa 5.40 sanoo kylläkin meiKÄN kämpille. Huohhh

Mutta eikös tuo ole vaan ihan yleinen puhetapa? En mä ainakaan ikinä sano kellekään että "tule mun/minun kämpille", aina sanon meidän kämppä, vaikka ei täällä muita asu kuin minä ja koira :D

Vierailija
32070/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mullakin on tuollainen hiusraja vaikka ihan nainen olen jonka hiukset eivät ole lähteneet päästä.

Vierailija
32071/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 😍 Hänellä tuntuu olevan joka tilanteeseen muutenkin eri hahmo, tämä söpö geelitukkapoika on varmaan hänen futisminänsä 😍😅

Vierailija
32072/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi pari viikkoa sitten keikalla välispiikissä ettei ole parisuhteessa. Meno viisuissa kyllä just niin rentoa kuin sinkuilla on. 😊

Uusimmassa instalivessä kyllä puhui, että sitten viisujen jälkeen aikoo nähdä Bojania ja Bojan tulee "meidän kämpille pötköttelemään" eli siis hänen ja tyttöystävän mitä ilmeisemmin.

Olepas tarkempi kun ennenkuin jaat faktaa!!!

Noin kohdassa 5.40 sanoo kylläkin meiKÄN kämpille. Huohhh

Mutta eikös tuo ole vaan ihan yleinen puhetapa? En mä ainakaan ikinä sano kellekään että "tule mun/minun kämpille", aina sanon meidän kämppä, vaikka ei täällä muita asu kuin minä ja koira :D

Mietin ihan samaa tuossa aikaisemmin. Helposti tulee sanottua, että tulkaa meille vaikka ihan yksin asun.

Vierailija
32073/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko että Käärijä yksin asuisi, jos on yhtään videoita nähnyt sieltä asunnosta. Näyttää kyllä aikalailla naisen sisustamalta ja muutenkin siltä, että siellä kumppanikin asuu. Tietysti Käärijä-hahmona voi sanoa ettei seurustele, koska hahmo on eriasia kuin oikea Jere sen takana. Toki yhdessä voi asua vaikkei seurustelisi, mutta eihän tämä todennäköistä ole...

Vierailija
32074/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko että Käärijä yksin asuisi, jos on yhtään videoita nähnyt sieltä asunnosta. Näyttää kyllä aikalailla naisen sisustamalta ja muutenkin siltä, että siellä kumppanikin asuu. Tietysti Käärijä-hahmona voi sanoa ettei seurustele, koska hahmo on eriasia kuin oikea Jere sen takana. Toki yhdessä voi asua vaikkei seurustelisi, mutta eihän tämä todennäköistä ole...

Nyt on vähän vanhanaikaiset puheet sisustamisesta 😅

Vierailija
32075/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eikös Jere ole opiskellut sisustussuunnittelua?

Vierailija
32076/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verhoilija ammatiltaan

Vierailija
32077/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muitsun kämppeli se on. Faktaa, muttei siitä enempää tällä erää

Vierailija
32078/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuvaa sorttia. Voi voi

Sivukuvista näkee, että vetäytyy ja ohenee. Lopulta ja päälaelle sellanen yksinäinen hiuslautta

Vierailija
32079/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red Bullit taas mukana stadionilla. Miten kukaan saa tuota sotkua alas....🤢

Vierailija
32080/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies niin väsyny että kulkee red bullin avulla

Ketju on lukittu.