Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
31921/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hänellä oli myös 40asteen kuume ja lepäili 3 päivää tekemättä mitään.

Sanoi, että nyt olo tuntuu hyvältä ja energiatasot ovat paljon paremmat kuin ennen sairastumisen aiheuttamaa "pakkolepoa".

Ei ole myöskään vaihtanut hotellihuonetta työmaan edestä, mutta sanoi, että saa siellä jo hyvin unta.

Jokuhan täällä veikkailikin vilustumista ennen Liverpooliin lähtöä. Ei ihme, jos ei ääni ole vielä kunnossa.

Minä veikkailin ja sanoin silloin, että "toivon että olisi nyt sairastunut, että nyt olisi hyvää aikaa levätä 3 päivää. Mun ennustukset toteutuu niin, että pelottaa.

Vähän aikaa sitten sanoin, että on "käytäpä tässä sitten 2. harkkapäivä hyväksesi, jos olet niin väsynyt, että kaadut lattialle lepäämään."

No, Käärijähän oli kaatunut just samalla minuutilla mun kommentin kanssa (Storyn mukaan) siihen lavan lattialle lepäämään raajat x-asennossa

Mitäs ennustaisin lisää....

Ennusta viisuvoitto!

Vierailija
31922/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/tv/Cr3q_aehQul/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Kuka tuo katri on? Joku toimittaja? Aika veltosti vetää tuota "haastattelua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31923/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että nyt olo tuntuu hyvältä ja energiatasot ovat paljon paremmat kuin ennen sairastumisen aiheuttamaa "pakkolepoa".

Ei ole myöskään vaihtanut hotellihuonetta työmaan edestä, mutta sanoi, että saa siellä jo hyvin unta.

Jokuhan täällä veikkailikin vilustumista ennen Liverpooliin lähtöä. Ei ihme, jos ei ääni ole vielä kunnossa.

Minä veikkailin ja sanoin silloin, että "toivon että olisi nyt sairastunut, että nyt olisi hyvää aikaa levätä 3 päivää. Mun ennustukset toteutuu niin, että pelottaa.

Vähän aikaa sitten sanoin, että on "käytäpä tässä sitten 2. harkkapäivä hyväksesi, jos olet niin väsynyt, että kaadut lattialle lepäämään."

No, Käärijähän oli kaatunut just samalla minuutilla mun kommentin kanssa (Storyn mukaan) siihen lavan lattialle lepäämään raajat x-asennossa

Ennusta viisuvoitto!

Suomi tulee voittamaan Euroviisut vieläpä selvällä kaulalla. Näen myös hämmennystä ilmassa ennen viisufinaalia T. Palstan näkijä

Vierailija
31924/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käsitin veljen (tai jonkun muun) päivityksistä, että olisi nimenomaan vaihtanut hotellihuonetta. No, pääasia että saa nukuttua jos ei vaihto onnistunutkaan.

Ei oo vaihtanu enkä oo kyllä mitään tommosta päivitystä nähny.

Veljellä on muuten pätkä äskeisestä UMK Instalivestä kuvattuna vähän eri kulmasta.

Mun mielestä wiwiblogsin haastattelussa sanoi siirtävänsä kamat uuteen huoneeseen. Tai sit se ouhui ihan höpöjä😳

Kohdalla 4.47!

Niinpä todella onkin. Käärijä on varmaan sitten päättäny, ettei jaksakaan siirrellä kamojaan, vaan jatkaa entisessä huoneessaan.

Tai sitten se muisti, että on jaellut jo hotellihuoneensa numeron joillekin tyypeille, ja ne ei sitten löytäisi häntä 😏

Livessä sanoi, ettei ole vaihtanut huonetta, mutta kenenkään ei tarvitse olla huolissaan koska on saanut nukuttua.

Eli muutti Bojanin kainaloon.

Vierailija
31925/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kesti aivan liian kauan sammuttaa tuo kameralaite ja kaataa Käärijä tuohon sängylle

Vierailija
31926/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtava haastis taas tuolla yllä. Kiitos! Katsoin kahteen kertaan. K faneilleen:

"If you like my song, give me a vote, if you don't like it, don't give me anything!" Ja naurua päälle.

Vierailija
31927/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulinko mä oikein vain vetäiseekö Käärijä jotain laulunpätkää veljen Stoorissa tangokuningasäänellä 🤯

Vierailija
31928/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulinko mä oikein vain vetäiseekö Käärijä jotain laulunpätkää veljen Stoorissa tangokuningasäänellä 🤯

En kyllä keksi mitä stooria tarkoitat.

Vierailija
31929/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että kyseessä oli äänenavaus Nordic partyjen esiintymistä varten.

Vierailija
31930/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oli muuten tanssija-Matin stoorissa

Vierailija
31931/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääryn biisi oli neljänneksi katsotuin Eurovision-kanavalla. 1. Armenia 2. Bejpa 3. Ruotsi 4. Kääry

Vierailija
31932/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääryn biisi oli neljänneksi katsotuin Eurovision-kanavalla. 1. Armenia 2. Bejpa 3. Ruotsi 4. Kääry

Huhtikuussa Youtubekanavalla siis😁 *tarkennus

Vierailija
31933/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuussa Youtubekanavalla siis😁 *tarkennus

Wtf puola

Vierailija
31934/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänen insta on? En löytänyt.

Vierailija
31935/34469 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänen insta on? En löytänyt.

@mattimaxim

Vierailija
31936/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan ja kumppanit oli Nordic Partyissa. Yllättyneet parijonoon :D

Vierailija
31937/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauhojengiä.  Kun katsoo haastatteluja niin tekis mieli potkasta perseelle ja sanoa että nyt vähän ryhtiä tohon hommaan. Varmaan suhteilla päässyt hommaan ja jos on tutkinoon suorittanut media-alan ammilainen, ammattitaito ei kyllä näy mitenkään. Miten ihminen voi olla noin flegmaattinen.

Vierailija
31938/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kökköiset äänentoistot tuolla "partyissa".

Mitä tuo veljen päivitys "crowd was so välikuolema" tarkoittaa. Eikö ollu oikeen tunnelmaa...

Vierailija
31939/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennusta viisuvoitto!

Suomi tulee voittamaan Euroviisut vieläpä selvällä kaulalla. Näen myös hämmennystä ilmassa ennen viisufinaalia T. Palstan näkijä

Sija 5-12. (Todennäköisesti 10). T.Palstan realisti

Vierailija
31940/34469 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tuo Käärijä huutaa korviin koskee!🙈

Ketju on lukittu.