UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Sanoiko Kärtsy Loreenista että oli luullut häntä persereiäksi ennen tapaamista😂
Vierailija kirjoitti:
Tokihan järki sanoisi että maailman isoimmat televisioidut musiikkijuhlat tulossa sadat miljoonat katsoo että ehkä ne takahikiän pikkukonsertit kannattaisi perua jos ääni jo kärsii ettei käy ikävästi viisuissa. Mun mielestä on jo absurdia että noin lähelle viisuja on ylipäätään keikkoja noin paljon buukattu alunperinkään. Ei siis ole vain viisut vaan kaikki oheissälä, harjoirukset, haastikset
Joo ja musta Käärijällä on aika paljon noita haastiksia ja oheissälää ollut. Nekin kuluttaa ääntä, kun osassa on puhunut aika paljonkin. Ymmärtäähän sen, että jotain haastiksia (etenkin ulkomaisia) kantsii tehdä, mutta on ehkä sellaisiakin, jotka ois voinut odottaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä EI EHDI pitää YHTÄÄN lepopäivää ennen viisuja. Tuli eteen "jotain, joka ei välttämättä edes liity musiikkiin".
Voi ei, näytti kyllä väsyneeltä taas chatissa
Sanoikin että viisukevät ei ole ihmisten hommaa. No ei olekaan, etenkään jos sen yhdistää noin kovaan keikkatahtiin. Tottakai se näännyttää. Toivoisin että tuo mies vaan menisi sinne kylpylään.
Katri kysyi mun viestin, ettå menetkö johonkin parin tunnin rentoutushootoon? "Mitå ne on, ei mulla oo aikaa"
Joku kuumakivihieronta ois hyvä tai intialainen päähieronta 😁 ne rentouttaa.
On muuten kamalia tollaset tilanteessa, jossa työkiireet kaatuu päälle. En nyt tietenkään esiintyvän taiteilijan töistä puhu, vaan ihan normihommista. Itsekään en kykene vaan makaamaan, jos hommat seisoo. Toivottavasti kääris jaksaa painaa loppuun asti! Kokkelii nenuun loppumetreille ja kisan jälkeen totaalitiltit.
Onpas Käärijä hyvännäköisenä ja hyväntuulisena tossa Radionovan jäähalli-Storyssa!.
Tässä klippi (jos joku ei nää Storyja)
https://www.instagram.com/reel/CrgOZXksrc1/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vierailija kirjoitti:
Sanoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi
Mä oon luullut Lortsua laskelmoivaksi diivaksi. Taidan luulla edelluen. En ehkä sanoisi persereiäksi kuitenkaan.😂 Käärijällä aina välillä pääsee tuo ronski kieli ja kirosanat kukoistamaan ja lieköhän väsymyskin painaa niin suusta pääsee mitä sattuu. Onkohan tuo sieltä lätkämaailmasta... kannattaisi euroviisujen kukkaismaailmassa käyttää vähän nätimpää kieltä. Tokihan hän sanoi että kuva Lortsusta muuttui myöhemmin. Ei ollut persreikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tänään puoli seiskassa! Muistakaapa katsella.
Oi voi, oli ihan väsyneet silmät jo chatissa ja pitäs vielä keståä nokkelia puoliseitsemän kysymyksiä.
Give this man some rest!
Käärijä sanoi, että hänelle sopii olla seksisymboli :)
"Mä en antais itelleni anteeks, jos juopottelisin ja bilettäisin vaan tuolla tän keskellä" sanoi Puoli Seiskassa. No mut mites se lepo ja palautuminen? :D
Onpahan ahdistuneen oloinen mies tuossa Puoli seitsemässä. Lepoa tarvitsisi.
Väsyneet silmät ja tuo ääni.... :( Symppis ja ihana kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi! Unohtui kysyä raitahousujen 3D efektistä chastissa! Stop the press!
Vierailija kirjoitti:
Ai ai ai 🔥🔥🔥
Ei se kyllä yhtään ole etukäteen tajunnut mitä tarkoittaa olla oikeasti suosittu ja iso nimi. Johan nuo melkein alkaa kuulostaa avunhuudoilta kun se toistaa tuota niin iäusein että on väsynyt ja että tarvitsee lepoa ja rauhaa ja koko ajan tulee vain uutta. Kai tuohonkin sitten tottuu mutta hurjaa on.
Vierailija kirjoitti:
Väsyneet silmät ja tuo ääni.... :( Symppis ja ihana kyllä on.
Aamun jäähallijuttu oli itelleen mieluisa, niin oli onnellisen näköne vaikka väsynyt.
Toimittajat loputtomine kysymyksineen ovar energiaimureita. Ei Käärijän tarvitse mennå enää yhteenkään haastatteluun. Kaikki todelliset fanit tietävät jo hänet ja viisut puhukoon puolestaan 💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi
Mä oon luullut Lortsua laskelmoivaksi diivaksi. Taidan luulla edelluen. En ehkä sanoisi persereiäksi kuitenkaan.😂 Käärijällä aina välillä pääsee tuo ronski kieli ja kirosanat kukoistamaan ja lieköhän väsymyskin painaa niin suusta pääsee mitä sattuu. Onkohan tuo sieltä lätkämaailmasta... kannattaisi euroviisujen kukkaismaailmassa käyttää vähän nätimpää kieltä. Tokihan hän sanoi että kuva Lortsusta muuttui myöhemmin. Ei ollut persreikä
Ei olluka persereikä ko ovat menossa rehveille. sellane nopee kelkankääntö
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä yhtään ole etukäteen tajunnut mitä tarkoittaa olla oikeasti suosittu ja iso nimi. Johan nuo melkein alkaa kuulostaa avunhuudoilta kun se toistaa tuota niin iäusein että on väsynyt ja että tarvitsee lepoa ja rauhaa ja koko ajan tulee vain uutta. Kai tuohonkin sitten tottuu mutta hurjaa on.
Ei jaksa enää montaa kuukautta tuolla menolla. Viisujen jälkeen tuo mies on kaapattava johonkin salaiseen paikkaan turvehoito/chakravirkistykseen viikoksi. Ja keksittävä medialle joku peitetarina.
Siis jumankauta että ääni on painoksissa, ja edelleenkin mennään satalasissa pikkuhaastatteluihinkin. Ei tässä mikään professional tarvitse olla että tajuaa EI MITÄÄN JÄRKEÄ. Kuule se voitto kaatuu viimeistään siihen että ääni ei lähde. Onks muut saaneet sellasia viboja että ei välttämättä ota hyvällä vastaan neuvoja? Ja eiköhän yks jos toinenkin ole vinkannut asiasta 😏
No nythän se puuhailee Antti Tuiskun völjyssä, tämä Käärijä.
Oi voi, oli ihan väsyneet silmät jo chatissa ja pitäs vielä keståä nokkelia puoliseitsemän kysymyksiä.