Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
30201/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen oli sanonut, että Käärijä näyttää hänen ex-miesystävältään. Ja aikovat käydä kahvilla tms kahdestaan!!!!!!

Vierailija
30202/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, Käärijä oli vähän pessimisti tuon levon suhteen, ne pari vapaapäivääkin menee kuulemma joidenkin asioiden hoitamiseen (ei liity kuulemma viisuihin ja välttis ees musaan), "ehtii sitä myöhemminkin sit lepäämään" ja kun ehdotettiin parin tunnin relax-hoitoa, niin sanoi: "en mä tiiä pystynkö olee nyt relax" Ja äänikin aika maassa. Toivottavasti inkivääri ja hunaja tehoaa!

😟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30203/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä EI EHDI pitää YHTÄÄN lepopäivää ennen viisuja. Tuli eteen "jotain, joka ei välttämättä edes liity musiikkiin".

Voi ei, näytti kyllä väsyneeltä taas chatissa

Sanoikin että viisukevät ei ole ihmisten hommaa. No ei olekaan, etenkään jos sen yhdistää noin kovaan keikkatahtiin. Tottakai se näännyttää. Toivoisin että tuo mies vaan menisi sinne kylpylään.

Katri kysyi mun viestin, ettå menetkö johonkin parin tunnin rentoutushootoon? "Mitå ne on, ei mulla oo aikaa"

Vierailija
30204/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä parka ekana chatissa puhkaisi ilmapallon piikikkäällä chokerillansa. Ja sanoi että ääni on painuksissa 🥺

Eikä ehdi lepäämään. Tällä menolla se on flunssassa viisuissa.

Mulla iskee flunssat yleensä kovan stressiputken jälkeen lomalla.

Vierailija
30205/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä EI EHDI pitää YHTÄÄN lepopäivää ennen viisuja. Tuli eteen "jotain, joka ei välttämättä edes liity musiikkiin".

Sanoikin että viisukevät ei ole ihmisten hommaa. No ei olekaan, etenkään jos sen yhdistää noin kovaan keikkatahtiin. Tottakai se näännyttää. Toivoisin että tuo mies vaan menisi sinne kylpylään.

Katri kysyi mun viestin, ettå menetkö johonkin parin tunnin rentoutushootoon? "Mitå ne on, ei mulla oo aikaa"

Joku kuumakivihieronta ois hyvä tai intialainen päähieronta 😁 ne rentouttaa.

Vierailija
30206/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikein hyvää lupaa jos ääni painuksissa ja uupumus meinaa iskeä. Joo, on aikuinen ihminen eikä mikään perään katsottava pikkulapsi, mutta eihän tuota ole kiva seurata jos vetää itsensä ihan piippuun ja viisusuoritus sen takia heikkenee. Livelaulun onnistuminen alkoi taas vähän enemmän jännittää.

Vierailija
30207/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen opettelee rajojaan ja niiden pitämistä, ei se ole pikkulapsena olemista Käärijä ei välttämättä ole vielä käynyt äärirajoilla jaksamisen kanssa niin voi houkuttaa ottaa liikaa kaikkea. Siitä sitä oppii. Harmi vain viisut on vasta tulossa ja hän on aika sippi jo. Huono aika opetella omia rajoja siinä mitä jakssa

Eikä siihen härdelli lopu.

Vierailija
30208/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jos Kärtsä on vetänyt itsensä piippuun jo etukäteen :( Kyllä jonkun olisi pitänyt tajuta himmata tuota keikkatahtia

Vierailija
30209/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kuumakivihieronta ois hyvä tai intialainen päähieronta 😁 ne rentouttaa.

Mä kommentoinkin tuolla chatissa, että teen tän tyyppisiä hoitoja yhtenä työnä ja voisin tarjota Kärtsälle sellaisen. :D 

Vierailija
30210/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tolla menolla tulee kipeäksi, ei yllätä yhtään. Koita siinä sitten voittaa kun ääni painoksissa. Ääni on sen tärkein instrumentti, siitäkin huolimatta ÄÄRETTÖMÄN tärkeä, vaikkei olekaan omien sanojensa mukaan paras laulaja. Anteeks mut eiks toi kuulu ammattimaisuuteen ymmärtää... 😕

Vierailija
30211/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaks on kysymys kukkaistuoksusta :D

Ja hitsi tähän ei saatu vastausta :D

Vierailija
30212/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä tänään puoli seiskassa! Muistakaapa katsella. 

Vierailija
30213/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli sanonut, että Käärijä näyttää hänen ex-miesystävältään. Ja aikovat käydä kahvilla tms kahdestaan!!!!!!

Kummalla heistä on kilpailun makeimmat kynnet?

Vierailija
30214/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Charles ja Camilla avaa Liverpoolin euroviisulavan https://www.instagram.com/reel/CrgNH6HtW39/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
30215/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tolla menolla tulee kipeäksi, ei yllätä yhtään. Koita siinä sitten voittaa kun ääni painoksissa. Ääni on sen tärkein instrumentti, siitäkin huolimatta ÄÄRETTÖMÄN tärkeä, vaikkei olekaan omien sanojensa mukaan paras laulaja. Anteeks mut eiks toi kuulu ammattimaisuuteen ymmärtää... 😕

No ehkä Kääry ei vielä niin professional ja keikkaa ja kysyntää ei ole ollut niin paljon että ois oppinut sanoon EI ja priorisoimaan levon ja äänen lepuutuksen. Mua huolestutti jo prepartyilla kun hänen ääni oli kateissa. Tuo on tärkein instrumentti hänellä. Loppukeikat olisi kandennut perua ja keskittyä lepoon.

Vierailija
30216/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nythän niitä boleroita on taas vaan yksi, jos se ensimmäinen killuu jäähallin katossa?

Vierailija
30217/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan järki sanoisi että maailman isoimmat televisioidut musiikkijuhlat tulossa sadat miljoonat katsoo että ehkä ne takahikiän pikkukonsertit kannattaisi perua jos ääni jo kärsii ettei käy ikävästi viisuissa. Mun mielestä on jo absurdia että noin lähelle viisuja on ylipäätään keikkoja noin paljon buukattu alunperinkään. Ei siis ole vain viisut vaan kaikki oheissälä, harjoirukset, haastikset

Vierailija
30218/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Charles ja Camilla avaa Liverpoolin euroviisulavan https://www.instagram.com/reel/CrgNH6HtW39/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Onkohan Charles ja Camilla kattomassa viisujakin 😊 Huvittaisi ajatus Käärijästä esiintymässä kuninkaallisille

Vierailija
30219/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämän ketjun huolenpidosta voi olla montaa mieltä, niin kyllä se vaan valitettavasti silti näyttää siltä, että huoli ei oo ihan aihetoonta. Eihän me tosin voida oikein tehdä mitään, ja tiiän itekin, että ei siinä paljoa ulkopuolisten sanat auta, kun menee vaan tukka putkella eteenpäin "jaksaa, jaksaa" ja sit pitää valitettavan usein kantapään kautta oppia ne omat rajat. Tarjoaisin tosiaan mielelläni hänelle rentoutushoidon, koska osaan sellaisia tehdä, mutta missähän välissä tuo sellaiseen kerkeäisi. :D Ja iso harmi tässä on myös se, jos ääni ei oo terässä viisuissa ja se vaikuttaa tulokseen, kun kerrankin ois potentiaalia menestyä erinomaisesti.

Vierailija
30220/34469 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Charles ja Camilla kattomassa viisujakin 😊 Huvittaisi ajatus Käärijästä esiintymässä kuninkaallisille

Eivät ole viisuissa. Tänään vain vierailulla.

Ketju on lukittu.