UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika raadollista, jos Käärijä on raatien sijoituksessa vaikka sijalla 12 ja voittaa silti yleisön äänet.
Ihan mahdollista käydä noin. Norjan Keiino oli v. 2019 raatipisteissä sijalla 18. ja voitti teleäänet. Loppusijoitus oli 6.
Mielummin ehkä noin päin, kuin niin, että saa raadilta korkeat pisteet mutta yleisöltä huonot. Mm. Malta ja vuonna 2014 Iso-Britannia kokivat sen kohtalon. Minusta pääasia on se, että yleisö tykkää. Cha cha cha:sta saattaa tulla Euroopan vuoden 2023 kesäbiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko "Siitä viis" entisestä 5,5, vuoden suhteesta? Pettikö tämä nainen Käärijää 😢😢 vai onko tämä joku muu
Juu, ja tais vielä ystäväpiiriläisen kanssa. Mikäli oikei ymmärsin podcastin, ex on yhä tuon saman kanssa ja asia kaikin puolin ok käsitelty kaikin puolin näinä päivinä.
Jaa-a..mutta eivät varmaan hengaa samalla tavalla yhdessä kuin ennen. Mulla on ollu tällanen tapaus ystäväpiirissä ja kyllä se vähän sitä ryhmän dynamiikkaa muutti (ajautui enemmän erilleen)
"Ja menetin siinä samalla ystävån", sanoi.
Siinä oili podcastin perusteella yhtenä taustasyynä ilmeisesti K:n liika ns taivaanrannan maalaus. "Anna mulle vielä aikaa" oli sanomansa mukaan pyytänyt exältä.. .
Ois ehkä kannattanu....😁
Noo miten sen nyt ottaa... Tämä eksähän halusi Käärijän kertoman mukaan perustaa perheen aiemmin. Perhe-elämä Käärijän kanssa nyt ei ehkä olisi kovin herkkua.
Mutta perheen tekeminen olisi 🤭🤭
Mä voin hyvin kuvitella, miten jonkun Euroopan maan Masked singerissä vedetään tulevaisuudessa cha cha cha:ta suomen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa oli Cha cha cha -aiheinen mielipidekirjoitus: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009537912.html.
Mukavaa lukea välillä positiivisia mielipidekirjoituksia. Olen samaa mieltä siitä, että Käärijä on ollut parasta mainosta suomen kielelle ja suomalaiselle kulttuurille.
Enemmän mainostaa tatuoinnillaan.
Toivottavasti Käärijän euroviisuesityksessä on säilytetty se kohta, jossa hän istuskelee siellä tuolilla ja vetelee tanssijoita naruista. Tykkään myös niistä tanssijoiden pelottava hymy kohdista ja siitä kun Kärtsä nostetaan ilmaan.
Toivottavasti on samat tanssijat eikä vaihdu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijän euroviisuesityksessä on säilytetty se kohta, jossa hän istuskelee siellä tuolilla ja vetelee tanssijoita naruista. Tykkään myös niistä tanssijoiden pelottava hymy kohdista ja siitä kun Kärtsä nostetaan ilmaan.
Tosta klipistä tulee tunne kuin Käärijä ei istuisi siellä ylempänä vetelemässä naruista.
https://www.tiktok.com/@uudenmusiikinkilpailu/video/7226041186266500378…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tanssijat on samat ja niillä on edelleen pinkit puvut, mutta jotain kai puvuissa uudistettu. Lisäksi tekohampaat on entistä suuremmat.
Käärijällä on sama bolero, mutta uusi siisti versio siitä. Toivoisin, että olisi myös uudet housut. Nuo piikkihousut näyttää vähän kulahtaneille.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-jury
Oddseissa on muuten uusi jury-kohta, tuon mukaan Käärijä olisi sijalla5. Pieni ero ylempään nelossijaan, joten voisi vielä noustakin. Harjoitusten jälkeen oddsit voivat muuttua enemmänkin, kun nyt kaikista liveistä ei ole mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo joku ruattalainen se Käärylin esityksen suunnittelija?
On. Sama koreografi, joka suunnitteli viime keväänä Rasmuksen shown.
Samoin aikanaan Måns Zelmerlöwin ikimuistoisen lavashown.
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuo nosto-kohta on säilytetty. Sopii eritysen hyvin siihen, kun monihan oli alunperin kuullut (minä mukaanlukien) että kohdassa laulettaisiin "tänään nousee mies" vaikka se onkin "tänään oon se mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuo nosto-kohta on säilytetty. Sopii eritysen hyvin siihen, kun monihan oli alunperin kuullut (minä mukaanlukien) että kohdassa laulettaisiin "tänään nousee mies" vaikka se onkin "tänään oon se mies".
Se kylläkin on "tänään oon c-mies, tänään oon c-mies"
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siltä Kärdeltä nyt kysyttiin eilen, katsoiko kukaan?
Ylen chat on tänään
Bojan ja Käärijä on hyvä pari ja noitten sekoiluvideoita on alkanut putkahdella entistä useammin. 😻
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siltä Kärdeltä nyt kysyttiin eilen, katsoiko kukaan?
Se on tänään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktioista päätellen nostokohdasta on myös yleisesti pidetty, joten olisi hullua, jos juuri se jätettäisiin pois.
Mä en sa mielestäni eilistä sohvastooria ja sitä harkittua lantionnostoa 😳
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että raadit pitää Suomen biisiä jonain rahvaana juomabiisinä jossa räpätään ja vedetään liian huumoriksi koko kappale. Monotonisena kaikenpäälle jossa ei ole melodiaa. Eikä Kärtsä osaa laulaa yhtä kauniisti kuin monet muut melodisella tasolla. Tokihan hän on räppäri, ja mitä voi odottaa. Raadit aina suosii jotain sliipattuja ja hienostuneita kappaleita.
Miten kukaan voisi pitää cha cha chata monotonisena ja melodiattomana??
Noo miten sen nyt ottaa... Tämä eksähän halusi Käärijän kertoman mukaan perustaa perheen aiemmin. Perhe-elämä Käärijän kanssa nyt ei ehkä olisi kovin herkkua.