Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
29641/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurojuryssa kuudes. Tuleekohan maitojunalla kotiin?

No se riippuu ihan telepotista

Arvasin että raadit ei ala.

Vierailija
29642/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisi avautui täysin erilailla kun PB taas vetäisi siitä pätkän. 

Käärijä on ehkä parempi musiikin tekijänä kuin esittäjänä. Olisi mielenkiintoista kuulla PB:n koko versio CCC:stä.

Tiktokissa eräs ulkomaalainen totesi, että Suomen euroviisu on periaatteessa hyvä, mutta siinä on jotain pahaa. Aivan samaa mieltä olen ollut alusta asti enkä olekaan ainoa joka aistii em. seikan. PB esittämänä biisistä tulisi hyvällä tavalla ja aidosti positiivisempi, ilman merimieskävelyä :D

Mitä veetua nyt taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29643/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on ehkä parempi musiikin tekijänä kuin esittäjänä. Olisi mielenkiintoista kuulla PB:n koko versio CCC:stä.

Tiktokissa eräs ulkomaalainen totesi, että Suomen euroviisu on periaatteessa hyvä, mutta siinä on jotain pahaa. Aivan samaa mieltä olen ollut alusta asti enkä olekaan ainoa joka aistii em. seikan. PB esittämänä biisistä tulisi hyvällä tavalla ja aidosti positiivisempi, ilman merimieskävelyä :D

Mitä veetua nyt taas

No kun kuulin tuon vetäisyn Himoksella eilen. Hyvältä kuulosti ja tuumin, että noiden esittämänä biisi sais ihan uuden ulottuvuuden :D

Ja edelleen, että Käärijä ois tosiaan ehkä parempi biisien tekijänä kuin esittäjänä.

Tämä on jälleen tätä mun tuumailua isekseni.

Vierailija
29644/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on annaliisoille stooreissa mehujään lipomista tarjolla.

Jumalauta, tässähän oli selvät vinkit kuinka toimia sen mehujään lipomisen kanssa! 😋

"Hyvin lipoo, hyvin lipoo..." Miten mulle tulee jotenkin vahvat vibat, että se on tsekkaillu, mitä täällä kirjoitellaan ja mitä videoita täällä katsellaan ...🙈🔥

No ihan varmasti on. :D Mulle on jo aiemmin tullut vibat, että se kyllä on tätä palstaa tsekkaillut. :D En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono asia, mutta kiva jos kielivideoita on tulossa lisää tämän ketjun inspiroimana.

Toivottavasti ei ole tsekkaillut. Häneltä menee viimeisetkin itsetunnon rippeet, kun huomaa että osa "faneista" näkee hänet - vakavasti otettava artistin - pelkästään seksiobjektina.

Niin no jos itsekin lipoo lipoo niin taitaa tykätä sellaisesta 😋

Vierailija
29645/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29646/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsäri on bossitellu Erika Vikmania 30 min sitten Instassa ja Ieriikka bossitellu takas...Erikan kuvat ne vaan villiintyy päivä päivältä.

Vierailija
29647/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö kompromissi. Sinä kun niin kovasti haluaisit nähdä PB:n euroviisulavalla, niin hehän voisivat tulla sinne tekemään sen possujunan.

Vierailija
29648/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on annaliisoille stooreissa mehujään lipomista tarjolla.

Jumalauta, tässähän oli selvät vinkit kuinka toimia sen mehujään lipomisen kanssa! 😋

"Hyvin lipoo, hyvin lipoo..." Miten mulle tulee jotenkin vahvat vibat, että se on tsekkaillu, mitä täällä kirjoitellaan ja mitä videoita täällä katsellaan ...🙈🔥

No ihan varmasti on. :D Mulle on jo aiemmin tullut vibat, että se kyllä on tätä palstaa tsekkaillut. :D En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono asia, mutta kiva jos kielivideoita on tulossa lisää tämän ketjun inspiroimana.

Jotkut kehittelee tarinoita päässänsä miten ovat vaikuttamassa Käärijän tekemisiin. Kyllä se joka keikalla saa huomion noilla kielijutuilla, yleisö aina villiintyy ja hurraa niille.

Vierailija
29649/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"He is so hot🔥" sanoo viisugayt ja "Yes" ja muut 80 tykkää kommentista. Voin vannoo, et ne haluis käsitellä Kärtsäriä nii ku Kärtsäri näyttää mehujään kaa......😋

Vierailija
29650/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän Käärijä kertoi, että oli omana itsenään kommentoinut vauva.fi umk ketjuun, niin oli teilattu. 😔 Anteeksi Käärijä, olemme pahoja ihmisiä.

Vierailija
29651/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö kompromissi. Sinä kun niin kovasti haluaisit nähdä PB:n euroviisulavalla, niin hehän voisivat tulla sinne tekemään sen possujunan.

Nej. En haluaisi nähdä PB:tä viisulavalla, toinen sija UMK:ssa on paljon parempi.

JOS PB olisi viisuedustaja ja kisoissa sijoitus jäisi jonnekin 5-12 välille, heidät muistettaisiin bändinä joka ei voittanut Euroviisuja. Paljon parempi näin. He ovat Suomen paras bändi ja viihdyttäjä ilman leimaa että pääsivät viisuihin mutta eivät sitten voittaneetkaan. Jatkossa se saattaisi painaa heidän suosiotaan alaspäin.

Suomen on muita maita vaikeampi voittaa viisuja. Biisin ja esityksen täytyy olla kaksi kertaa parempi kuin vaikka Ruotsin, jonka kohdalla oletuksena aina on, että Ruotsista tulee varmuudella priimaa joka vuosi.

Vierailija
29652/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ja Aapon junaa voisin katsella. T: viisugay

Vierailija
29653/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ja Aapon junaa voisin katsella. T: viisugay

Sun tarvii tyytyä taas vaan kuvittelemaan :D

Vierailija
29654/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nej. En haluaisi nähdä PB:tä viisulavalla, toinen sija UMK:ssa on paljon parempi.

JOS PB olisi viisuedustaja ja kisoissa sijoitus jäisi jonnekin 5-12 välille, heidät muistettaisiin bändinä joka ei voittanut Euroviisuja. Paljon parempi näin. He ovat Suomen paras bändi ja viihdyttäjä ilman leimaa että pääsivät viisuihin mutta eivät sitten voittaneetkaan. Jatkossa se saattaisi painaa heidän suosiotaan alaspäin.

Suomen on muita maita vaikeampi voittaa viisuja. Biisin ja esityksen täytyy olla kaksi kertaa parempi kuin vaikka Ruotsin, jonka kohdalla oletuksena aina on, että Ruotsista tulee varmuudella priimaa joka vuosi.

Possujuna ja laulaminen eivät korreloi keskenään.

Vierailija
29655/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän Käärijä kertoi, että oli omana itsenään kommentoinut vauva.fi umk ketjuun, niin oli teilattu. 😔 Anteeksi Käärijä, olemme pahoja ihmisiä.

No nyt selvisi varvas kommenttien kirjoittaja.

Vierailija
29656/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha Cha Cha pina colada tulossa kauppoihin pian :)

Vierailija
29657/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti kesäisin tehnyt pina colada smoothieta. Suosittelen. Kunnolla jäitä murskaa sekaa ja pitää nauttia aamupalaksi aurinkoisella terassilla.

Vierailija
29658/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä Käärijää onkin vedetty mukaan.🙈

Käärijän (ja muiden evedustajien) reaktio Espanjan viisukappaleisiin mm. Chanel:

Vierailija
29659/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nehän teilattiin ja juuri äskenkin poistettiin yksi varvaskommentti 😂

Vierailija
29660/34469 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nehän teilattiin ja juuri äskenkin poistettiin yksi varvaskommentti 😂

Miksi niitä poistetaan?! Olen kirjoittanut monta!

Ketju on lukittu.