UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka euroviisuja pidetään jotenkin positiivisena juhlana jossa ei ole väliä kuka voittaa, niin mulla käy kuitenkin aina sääliksi maat jotka jää sinne viimeisille sijoille. He on jaksaneet kiertää parhaimmillaan jotain prepartyjä, promota ja tehdä somea, muitakin esityksiä nettiin (moni saattaa lauleskella muitakin ev-biisejä). Eipä se sijoitus häntäpäässä rapiaa ole. Jonkun pitää aina jäädä vikaksi.
Monelle onneksi riittää kuitenkin jo se, että saa viisujen kautta kansainvälistä näkyvyyttä ja sitä kautta ehkä uusia faneja. Varmasti kaikille kelpaisi voitto, mutta läheskään kaikille se ei ole mikään pääasia. Viisut itsessään on jo ainutlaatuinen kokemus ja moni muistelee lämmöllä varsinkin prepartyjä ja bondaamista muiden osallistujien kanssa.
0 pisteen saaminen viisuissa ei edesauta paljoa kenenkään uraa. Ihmiset muistaa kyseisen artistin sitten floppaajana. Tokihan jotkut saattaa siltikin arvostaa mutta ihmiset pitää suosiosta ja pöhinästä artistin ympärillä. Kuinka moni jaksaisi hehkuttaa Käärijää jos hän olisi vedonlyöntitilastossa tokavikana?
Ton podcast haastattelun perusteella luulen et Kärde on hyvinkin seksuaalinen ihminen, kyllähän sen näkee jo hänen esiintymisestään ja olemuksestaan 😋
Umk Instassa vähän väsyneen oloinen Käärijä, otsiskin kissannuolema 🤨 onkohan kissa palannut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka euroviisuja pidetään jotenkin positiivisena juhlana jossa ei ole väliä kuka voittaa, niin mulla käy kuitenkin aina sääliksi maat jotka jää sinne viimeisille sijoille. He on jaksaneet kiertää parhaimmillaan jotain prepartyjä, promota ja tehdä somea, muitakin esityksiä nettiin (moni saattaa lauleskella muitakin ev-biisejä). Eipä se sijoitus häntäpäässä rapiaa ole. Jonkun pitää aina jäädä vikaksi.
Monelle onneksi riittää kuitenkin jo se, että saa viisujen kautta kansainvälistä näkyvyyttä ja sitä kautta ehkä uusia faneja. Varmasti kaikille kelpaisi voitto, mutta läheskään kaikille se ei ole mikään pääasia. Viisut itsessään on jo ainutlaatuinen kokemus ja moni muistelee lämmöllä varsinkin prepartyjä ja bondaamista muiden osallistujien kanssa.
0 pisteen saaminen viisuissa ei edesauta paljoa kenenkään uraa. Ihmiset muistaa kyseisen artistin sitten floppaajana. Tokihan jotkut saattaa siltikin arvostaa mutta ihmiset pitää suosiosta ja pöhinästä artistin ympärillä. Kuinka moni jaksaisi hehkuttaa Käärijää jos hän olisi vedonlyöntitilastossa tokavikana?
Kyllä niillä häntäpään edustajillakin faneja on. Ainakin viisufanit kuuntelee myös niitä ja moni saattaa tykätä artisteista, vaikka juuri se edustusbiisi olisikin vähän kökkö. Joskus on kökkö vain livenä, mutta levyllä saattaakin olla hyvä ja kiinnostaa. Moni kuuntelee artisteilta myös muuta tuotantoa ihan mielenkiinnosta ja saattaa sitä kautta innostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Euroviisumeemi instassa nauratti: https://www.instagram.com/p/CrOookFNTF6/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ei auennut mulle vissiin kokonaan, kun en tiedä mikä tuossa oli se hauska osuus. :-/
Toisella isompi auto toisella pienempi. Toinen näyttää käsielein ensin isoa ja "tämä on hieno."
Ja sitten käsielein pientä "mutta pidän tästä"
Vierailija kirjoitti:
Ton podcast haastattelun perusteella luulen et Kärde on hyvinkin seksuaalinen ihminen, kyllähän sen näkee jo hänen esiintymisestään ja olemuksestaan 😋
Namsk, älä...😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään muutes ole määritetty että umk-ketjussa pitää puhua vain musiikista. Senkun puhutte mutta jos joku tyrkkää väliin joitain muita huomioita umk-finalisteihin liittyen niin ei siihen ole nokan koputtamista kellään.
Ei ole sanottu että pelkästään musiikista pitää keskustella, kyllähän ne artistit ja kaikki myös kulissien takana UMK:hon ja viisuihin liitännäiset jututkin aiheeseen littyy. Mutta yksityiselämän kaivelu ihan oikeasti alkaa vaan olla sellaista ihan aiheen ulkopuolella olevaa seiskajuorukamaa jo, ei liity viisuihin enää nimeksikään. Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää?
Mä en ole kyllä nähnyt täällä mitään yksityiselämän kaivelua tänään, vaan ihan on puhuttu siitä, mitä Käärijä on ITSE podcastissa ja haastiksissa tuonut julkisesti esiin. Ihan itse kertoi entisistä tapailusuhteistaan ja eksästään taas.
Eikö podcastissa puhuttu mistään muusta? Av-palstalla ei ole ainakaan vatvottu kuin tuota yhtä asiaa.
No tuo nyt ehkä herätti eniten huomiota, kun ei oo aiemmin kertonut noin tarkkaan suhdehistoriastaan ja täällä se nyt osaa kiinnostaa, kun on kaikki varpaat sun muutkin analysoitu. Käärijä on sanonut et haluaa säilyttää mystisyyden eikä kerro sen takia nykyistä parisuhdestatustaan (vaikka moni meistä tietää kyllä nykyisen nimen), joten tiedostaa kyllä itsekin, että kyllä nämä asiat vaan monia kiinnostaa. Vaikka sanoi sitten toisaalla, ettei häntä ainakaan kiinnosta artistien parisuhdestatus. :D
Jopa moni palstalainenkin haluaa säilyttää Käärijän mystisyyden eikä halua lukea kaiken maailman palstaspekulaatioita edes hänestä.
Mutta se vaan pitää hyväksyä että täällä aihe vapaalla ihmiset kirjoittelee mitä kirjoittelee, kun ei niitä aiheita voi valita oman mielen mukaan. Tietysti saahan sitä leikkiä poliisia. :)
Palsta on kyllä Aihe vapaa, mutta ketjuilla on täälläkin ihan aiheet ja on netiketin mukaista yrittää edes vähän kunnioittaa niitä. Tämä tuntuu osalta unohtuvan.
Turha pilkunviilata netikettejä ja mikä tänne kuuluu ja mikä ei :D täällä on ollut viime aikoina varsinkin ihan asiallista keskustelua. Tänne mahtuu kyllä juryt ja varpaat sulassa sovussa.
Viisufinaalin juryissä on vain 5 jäsentä kussakin, tuntuu jotenkin ihan hullulta, että näin pienille äänimäärille voidaan antaa kisassa 50 % painoarvo. Vaikka tavoiteena on ilmeisesti saada juryihin mahd. paljon taustoiltaan erilaisia ihmisiä, on tuo määrä niin naurettavan pieni, ettei jonkinlaiselta vinoumalta voi mitenkään välttyä, kun kukaan ei voi olla täydellisen objektiivinen makuasioissa. Olisi nyt edes 10 ihmistä arvostelemassa, pienempi painoarvo juryäänillä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt jotain mistä iso paha palstapoliisi Ei tykkää. Että panisin 🔥
Joo, ja kovaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CrQsQ9FrGHC/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
😘😘😘💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja kovaa 🤭
Käärijä taitaa olla sellainen hellä, naiselle ohjat antava rakastaja, on kertonut jossain haastattelussa että vaikka tiskaa mieluummin kun hoitaa vaikka autoasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Euroviisumeemi instassa nauratti: https://www.instagram.com/p/CrOookFNTF6/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ei auennut mulle vissiin kokonaan, kun en tiedä mikä tuossa oli se hauska osuus. :-/
Toisella isompi auto toisella pienempi. Toinen näyttää käsielein ensin isoa ja "tämä on hieno."
Ja sitten käsielein pientä "mutta pidän tästä"
Tuon verran tajusin juu, mutta en näe sitä mitenkään erityisen vitsikkäänä, kun makuasioitahan molemmat on. No, ehkä en vaan tajua. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja kovaa 🤭
Käärijä taitaa olla sellainen hellä, naiselle ohjat antava rakastaja, on kertonut jossain haastattelussa että vaikka tiskaa mieluummin kun hoitaa vaikka autoasioita.
Se tykkää syödä karkkia sohvalla hiihtoasussa. Siitä vois kehitellä jonkun kivan position...😚😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä palstapoliisit oli silloin kun annaliisat riehui täällä?
Annaliisako nyt tympääntynyt, kun puhutaan oikeista asioista eikä varpaista ja panoista.
Ööh no silloinhan vasta etenkin aamulla oli useita viestejä, kuinka "taas on lähtenyt mopo keulimaan", "ei kiinnosta annaliisojen fantasiat", "tehkää oma ketju niille" yms. viestit. Nyt sitten meininki on ehkä vähän rauhoittunut, mutta silti täällä poliiseja riittää. Väsymykseen liittyvistä viesteistä valitettiin, sitten juryjankkausesta, nyt sitten tästä. Kai täällä sitten pitäisi vaan puhua tietyn verran tietyistä aiheista.
No sepä, kun ihmiset osaisivat hahmottaa, milloin ei olla enää asian ytimessä ja pitäisivät sen off topicin minimissä. Silloin sekin mahtuu tänne.
Valitettavan usein vaan pääsee ihmisiltä se pääaihe eli UMK ja viisuskene unohtumaan, ja sitten paukutetaan sivutolkulla ties mistä omista Tinder- ja burnout-kokemuksista, politiikasta, lainaustekniikasta jne. Koska kiinnostaa niin kovasti ja vielä kerran on pakko päästä sanomaan jotain... Huoh. Vaikka joku asia kiinnostaakin monia, se ei välttämättä tarkoita sitä, että tämä ketju on sopiva paikka kaikelle keskustelulle, esim. niille typerille runoille, vaikka kuinka liittyisivät Käärijään.
Mun mielestä tämä on vaan tosi virkistävää, että keskustelu elää, rönsyilee ja meidän edustaja saa ihmiset keskustelemaan kaikenlaisista asioista ja avaamaan kokemuksiaan. Toki joskus on paikallaan ohjata ketju taas enemmän viisuihin, mutta musta on tosi tylsää, että tiukasti pitää rajata, mistä saa puhua ja mistä ei. Mun mielestä tänne mahtuu monenlainen keskustelu erilaisine näkökulmineen ja rönsyineen ja se on musta rikastuttavaa ja kivaa seurattavaa. Uskon, että sille on syynsä, miksi tämä ketju on niin aktiivinen ja se euroviisut-ketju taas ei.
Ja sitten kun se palstapoliisin työ tuntuu kiihottavan kaikista eniten. Millintarkka jurytyö joistain Azerbaizdaneiden juryista kilometrin pituisine rimpsuineen kuuluisi aiheeltaan Euroviisut ketjuun. Jos tehtäisi työnjako - tänne vapaa tajunnanvirta ja Viisu- ketjuun hardcore analyysi? Oisko ok?
Ei ole ok. Täällä vapaa tajunnanvirta on alatyylistä annaliisa-runoutta. Juryanalyysit ovat tuhat kertaa mielenkiintoisempia. Euroviisuketju on niin kuollut, ettei siellä viitsi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annaliisako nyt tympääntynyt, kun puhutaan oikeista asioista eikä varpaista ja panoista.
Ööh no silloinhan vasta etenkin aamulla oli useita viestejä, kuinka "taas on lähtenyt mopo keulimaan", "ei kiinnosta annaliisojen fantasiat", "tehkää oma ketju niille" yms. viestit. Nyt sitten meininki on ehkä vähän rauhoittunut, mutta silti täällä poliiseja riittää. Väsymykseen liittyvistä viesteistä valitettiin, sitten juryjankkausesta, nyt sitten tästä. Kai täällä sitten pitäisi vaan puhua tietyn verran tietyistä aiheista.
No sepä, kun ihmiset osaisivat hahmottaa, milloin ei olla enää asian ytimessä ja pitäisivät sen off topicin minimissä. Silloin sekin mahtuu tänne.
Valitettavan usein vaan pääsee ihmisiltä se pääaihe eli UMK ja viisuskene unohtumaan, ja sitten paukutetaan sivutolkulla ties mistä omista Tinder- ja burnout-kokemuksista, politiikasta, lainaustekniikasta jne. Koska kiinnostaa niin kovasti ja vielä kerran on pakko päästä sanomaan jotain... Huoh. Vaikka joku asia kiinnostaakin monia, se ei välttämättä tarkoita sitä, että tämä ketju on sopiva paikka kaikelle keskustelulle, esim. niille typerille runoille, vaikka kuinka liittyisivät Käärijään.
Mun mielestä tämä on vaan tosi virkistävää, että keskustelu elää, rönsyilee ja meidän edustaja saa ihmiset keskustelemaan kaikenlaisista asioista ja avaamaan kokemuksiaan. Toki joskus on paikallaan ohjata ketju taas enemmän viisuihin, mutta musta on tosi tylsää, että tiukasti pitää rajata, mistä saa puhua ja mistä ei. Mun mielestä tänne mahtuu monenlainen keskustelu erilaisine näkökulmineen ja rönsyineen ja se on musta rikastuttavaa ja kivaa seurattavaa. Uskon, että sille on syynsä, miksi tämä ketju on niin aktiivinen ja se euroviisut-ketju taas ei.
Ja sitten kun se palstapoliisin työ tuntuu kiihottavan kaikista eniten. Millintarkka jurytyö joistain Azerbaizdaneiden juryista kilometrin pituisine rimpsuineen kuuluisi aiheeltaan Euroviisut ketjuun. Jos tehtäisi työnjako - tänne vapaa tajunnanvirta ja Viisu- ketjuun hardcore analyysi? Oisko ok?
Ei ole ok. Täällä vapaa tajunnanvirta on alatyylistä annaliisa-runoutta. Juryanalyysit ovat tuhat kertaa mielenkiintoisempia. Euroviisuketju on niin kuollut, ettei siellä viitsi olla.
No tehkääpä siitä elävä taas!
Onkohan Kärtsä mittauttanut rauta-arvot.....
Podista ymmärsin, että välttelee lihaa koska sulaa huonommin. Näyttää kalpealta. Toki voi olla väsymyskin. Ja juu kissa ollu otsatukassa kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Sormet kokoajan suussa, taitaa tykätä kielihommista 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tehkääpä siitä elävä taas!
Mieluummin annaliisat ja muut tajunnanräjäyttäjät voivat mennä omaan ketjuunsa. Eikös se Käärijän ihasteluketju ole yhä olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CrQsQ9FrGHC/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
😘😘😘💋
Nää on ne hyvät housut 🔥🍆
Koirat on tuossa Hesarin kuvassa parhaat.