Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
29041/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kaipaamaan reaktiota Serbiaan 😭 UMK-tiimi: Tehkää kakkososa!

Vierailija
29042/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuo Zarra ja Espanja oli plääh. Kyllä biisissä pitåä olla joku juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29043/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokeilkaapa ite öristä. Ei onnistu multa'. (Saksan biisistä) Ehkä se Kikka ois voinu opettaa Käärijän vähän örisemäänkin ykkösosassa

Vierailija
29044/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis kiva nähdä lopuistakin biiseistä reaktiovideo. Harmillisen lyhyt oli. Ehkä Umk:n videon tekijätiimi ei halunnut tehdä tosi pitkää videota kaikista biiseistä, mulle olisi kyllä kelvannut.

Vierailija
29045/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo video oli päivän piristys! Harmillista että Kärtsä ei oikeasti katsonut kaikkia esityksiä :( Olisi hauska ollut nähdä reaktiot! Esim.Saksan solistista on euroviisukanavalla video jossa hän katsoo kaikki. Ja kyllä, Käärijän sydän sykkii Kreikan biisille. Sekin selvisi. Ei ole mennyt sekaisin muiden maiden biisien kaa!

Hän jammaili ihan kympillä Ranskalle, Itävallalle ja Iso-britannialle. Ruotsikin ja Saksa sai hehkutusta.

Blancasta tykkäsi mutta biisissä ei ollut kohokohtaa/nostatusta mitä hän kaipasi

Austria 🥰

Vierailija
29046/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Umk-sivustolta löytyy video missä Käärijä reagoi viisukappaleisiin! Hän on siis nähnyt ne 🤭 minua kiinnostaa etenkin reaktio Kreikkaan jota Käärijä on sanonut rakastaneensa🤪

Olisi myös mielenkiintoista nähdä Käärijän reaktiot vanhoihin voittajiin

äppäppäp Käärijä paljastui, ettei ole käynyt laulutunneilla "Pitäs varmaan lähtee vähitellen laulutunneille, että Loreen päihitettäis"

Käärijästä on videokin netissä laulutunneilla. Enemmän olisi voinut kyllä käydä. Vähemmän keikkaa enemmän laulutuntia ennen kisaa. Esim Blind Channelin pojat ja Rasmuksen Lauri kehitti paljon ääntään UMK.sta viisuihin. Käärijän menestys voi jopa kaatua epävireisyyteen tai kun laulu ei lähde

Niinpä. Rasmuksen sijoitukseen Laurin heikko laulu vaikuttikin. Blind Channelin pojat ovat jo lähtökohtaisestikin todella kovia laulajia. Näistä covereista se käy varsin hyvin ilmi:

Vierailija
29047/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lord of the lostin solistikin teki Eurovision-kanavalla pitkän reaktiovideon kummastakin semistä. Tällaista kaipaan!

Vierailija
29048/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Umk-sivustolta löytyy video missä Käärijä reagoi viisukappaleisiin! Hän on siis nähnyt ne 🤭 minua kiinnostaa etenkin reaktio Kreikkaan jota Käärijä on sanonut rakastaneensa🤪

Olisi myös mielenkiintoista nähdä Käärijän reaktiot vanhoihin voittajiin

äppäppäp Käärijä paljastui, ettei ole käynyt laulutunneilla "Pitäs varmaan lähtee vähitellen laulutunneille, että Loreen päihitettäis"

Käärijästä on videokin netissä laulutunneilla. Enemmän olisi voinut kyllä käydä. Vähemmän keikkaa enemmän laulutuntia ennen kisaa. Esim Blind Channelin pojat ja Rasmuksen Lauri kehitti paljon ääntään UMK.sta viisuihin. Käärijän menestys voi jopa kaatua epävireisyyteen tai kun laulu ei lähde

Niinpä. Rasmuksen sijoitukseen Laurin heikko laulu vaikuttikin. Blind Channelin pojat ovat jo lähtökohtaisestikin todella kovia laulajia. Näistä covereista se käy varsin hyvin ilmi:

Kakka äänentoisto UMK:ssa saattoi myös vaikuttaa tähän. :D Mutta kyllähän oikeasti Blind Channelin pojat harjoitteli ja paljon. Ja se pojat näkyi.

Vierailija
29049/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Ranskasta. Espanjastakin mutta olen Käärijän kanssa sen kanssa samoilla linjoilla että nostatus puuttuu ja liian taiteellinen mainstreamiin iskeväksi. En usko että Espanja on top3. Toki raadit tykkää varmasti.

Måneskin vuonna ranskalainen Barbara Pravi oli ränkätty vedonlyönneissä ykköseksi jonkin aikaa. Ajattelin että voittajaksi halutaan iskevämpää ja näin kävi. Liian taiteellinen loppupeleissä. Ihmiset halusi korona-aikana ilostuttamaan menevämpää rokkia

Ranska pärjää paremmin kuin Espanja. Voi yltää jopa top2 tai ainakin top3 jos raadit murskaa Käärijän(mitä en tietenkään toivo). Uskon myös että Norja tulee yllättämään vaikka onkin aikamoista kitchiä. Tarttuvaa menevääkin popitusta mutta semimauton mielestäni silti.

Vierailija
29050/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olis kiva nähdä lopuistakin biiseistä reaktiovideo. Harmillisen lyhyt oli. Ehkä Umk:n videon tekijätiimi ei halunnut tehdä tosi pitkää videota kaikista biiseistä, mulle olisi kyllä kelvannut.

Videon leikkaus on tehty todella ärsyttävästi, hirveä vauhti päällä koko ajan. Jotenkin on niin tottunut rauhallisiin reaktiovideoihin, että tällainen kiire tuntuu oudolta.

Vierailija
29051/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Espanjasta intoilevat raadit ei näe sitä että kappaleesta tosiaan puuttuu nostatus? Ei voi ainakaan Käärijän kappaletta syyttää monoronisuudesta. Toki myönnettäköön että Blancan vocal capasity on parempi😏

Vierailija
29052/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ihmiset laittaa palautetta videoon että we want more :)

Vierailija
29053/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin kaipaamaan reaktiota Serbiaan 😭 UMK-tiimi: Tehkää kakkososa!

Serbiaan, Norjaan, Australiaan, Moldovaan, Sloveniaan, Latviaan, Tsekkiin, Israeliin..

Kakkososa!

Vierailija
29054/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kuusien viimeisten Euroviisujen bet oddsien kolme kärjessä ollutta, kun vedonlyönti on sulkeutunut eli juuri ennen finaalia. Sulkeissa ensimmäisenä on sijoitus lopullisissa tuloksissa ja toisena sijoitus jurypisteissä.

2022

1. Ukraina (1., 4.)

2. Ruotsi (4., 2.)

3. Espanja (3., 3.)

2021

1. Italia (1., 4.)

2. Ranska (2., 2.)

3. Malta (7., 3.)

2019

1. Hollanti (1., 3.)

2. Italia (2., 4.)

3. Sveitsi (4., 6.)

2018

1. Kypros (2., 5.)

2. Israel (1., 3.)

3. Saksa (4., 4.)

2017

1. Bulgaria (2., 2)

2. Portugali (1., 1.)

3. Italia (6., 7.)

2016

1. Venäjä (3., 5.)

2. Australia (2., 1.)

3. Ukraina (1., 2.)

Kiinnostavaa. 2. ja 3. sijaltakin on noustu voittoon.

Netta toy ja Kyproksen hiusten heiluttelija oli just tämmönen tilanne. Netta oli ristiriitaisempi biisi ja oli vedonlyönnissä toisena. Meni lopulta ohi ihan selvästi teleäänillä.

Vierailija
29055/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kuusien viimeisten Euroviisujen bet oddsien kolme kärjessä ollutta, kun vedonlyönti on sulkeutunut eli juuri ennen finaalia. Sulkeissa ensimmäisenä on sijoitus lopullisissa tuloksissa ja toisena sijoitus jurypisteissä.

2022

1. Ukraina (1., 4.)

2. Ruotsi (4., 2.)

3. Espanja (3., 3.)

2021

1. Italia (1., 4.)

2. Ranska (2., 2.)

3. Malta (7., 3.)

2019

1. Hollanti (1., 3.)

2. Italia (2., 4.)

3. Sveitsi (4., 6.)

2018

1. Kypros (2., 5.)

2. Israel (1., 3.)

3. Saksa (4., 4.)

2017

1. Bulgaria (2., 2)

2. Portugali (1., 1.)

3. Italia (6., 7.)

2016

1. Venäjä (3., 5.)

2. Australia (2., 1.)

3. Ukraina (1., 2.)

Netta toy ja Kyproksen hiusten heiluttelija oli just tämmönen tilanne. Netta oli ristiriitaisempi biisi ja oli vedonlyönnissä toisena. Meni lopulta ohi ihan selvästi teleäänillä.

Netta oli kylläkin ennen Euroviisuja todella hypetetty suuri ennakkosuosikki. Käsittääkseni vedonlyönnissäkin ykkösenä pitkään. Kyproksen Fuego nousi vasta kisojen aikana suosikkien joukkoon ja vedonlyönnin kärkisijalle sen jälkeen kun live-esitys nähtiin harjoituksissa ja semifinaalissa.

Vierailija
29056/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2022

1. Ukraina (1., 4.)

2. Ruotsi (4., 2.)

3. Espanja (3., 3.)

2021

1. Italia (1., 4.)

2. Ranska (2., 2.)

3. Malta (7., 3.)

2019

1. Hollanti (1., 3.)

2. Italia (2., 4.)

3. Sveitsi (4., 6.)

2018

1. Kypros (2., 5.)

2. Israel (1., 3.)

3. Saksa (4., 4.)

2017

1. Bulgaria (2., 2)

2. Portugali (1., 1.)

3. Italia (6., 7.)

2016

1. Venäjä (3., 5.)

2. Australia (2., 1.)

3. Ukraina (1., 2.)

Netta sai myös tuomariääniä enemmän kuin Fuego.

Vierailija
29057/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2022

1. Ukraina (1., 4.)

2. Ruotsi (4., 2.)

3. Espanja (3., 3.)

2021

1. Italia (1., 4.)

2. Ranska (2., 2.)

3. Malta (7., 3.)

2019

1. Hollanti (1., 3.)

2. Italia (2., 4.)

3. Sveitsi (4., 6.)

2018

1. Kypros (2., 5.)

2. Israel (1., 3.)

3. Saksa (4., 4.)

2017

1. Bulgaria (2., 2)

2. Portugali (1., 1.)

3. Italia (6., 7.)

2016

1. Venäjä (3., 5.)

2. Australia (2., 1.)

3. Ukraina (1., 2.)

Netta oli kylläkin ennen Euroviisuja todella hypetetty suuri ennakkosuosikki. Käsittääkseni vedonlyönnissäkin ykkösenä pitkään. Kyproksen Fuego nousi vasta kisojen aikana suosikkien joukkoon ja vedonlyönnin kärkisijalle sen jälkeen kun live-esitys nähtiin harjoituksissa ja semifinaalissa.

Väitinkö ettei olisi ollut? iso osa ei kuitenkaan edes sietänyt koko biisiä. Täälläkin se haukuttiin ihan maan rakoon. Mä tykkäsin kyllä itse. Tämä vaikuttaa tottakai myös vedonlyöntiin,

Vierailija
29058/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Ranskasta. Espanjastakin mutta olen Käärijän kanssa sen kanssa samoilla linjoilla että nostatus puuttuu ja liian taiteellinen mainstreamiin iskeväksi. En usko että Espanja on top3. Toki raadit tykkää varmasti.

Måneskin vuonna ranskalainen Barbara Pravi oli ränkätty vedonlyönneissä ykköseksi jonkin aikaa. Ajattelin että voittajaksi halutaan iskevämpää ja näin kävi. Liian taiteellinen loppupeleissä. Ihmiset halusi korona-aikana ilostuttamaan menevämpää rokkia

Ranska pärjää paremmin kuin Espanja. Voi yltää jopa top2 tai ainakin top3 jos raadit murskaa Käärijän(mitä en tietenkään toivo). Uskon myös että Norja tulee yllättämään vaikka onkin aikamoista kitchiä. Tarttuvaa menevääkin popitusta mutta semimauton mielestäni silti.

Ranska hyvä ellei paras, Espanja huono ja vanhanaikainen.

Vierailija
29059/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2022

1. Ukraina (1., 4.)

2. Ruotsi (4., 2.)

3. Espanja (3., 3.)

2021

1. Italia (1., 4.)

2. Ranska (2., 2.)

3. Malta (7., 3.)

2019

1. Hollanti (1., 3.)

2. Italia (2., 4.)

3. Sveitsi (4., 6.)

2018

1. Kypros (2., 5.)

2. Israel (1., 3.)

3. Saksa (4., 4.)

2017

1. Bulgaria (2., 2)

2. Portugali (1., 1.)

3. Italia (6., 7.)

2016

1. Venäjä (3., 5.)

2. Australia (2., 1.)

3. Ukraina (1., 2.)

Väitinkö ettei olisi ollut? iso osa ei kuitenkaan edes sietänyt koko biisiä. Täälläkin se haukuttiin ihan maan rakoon. Mä tykkäsin kyllä itse. Tämä vaikuttaa tottakai myös vedonlyöntiin,

Et väittänyt, mutta et tuonut myöskään esille, että Netta oli itse asiassa ollut ko. viisukevään ehdoton ennakkosuosikki myös vedonlyönnissä.

Se, mikä vaikutti loppumetreillä vedonlyöntiin, oli Kyproksen Elenin näyttävä ja onnistunut live-esitys ja lavashow. Kuitenkaan se ei riittänyt loppupeleissä Netan voittamiseen. Netta otti hänelle etukäteen veikatun ykköspaikan siitäkin huolimatta, että hän ja hänen biisinsä jakoivat paljon mielipiteitä. Itse en tykännyt siitä. Itse olisin suonut voiton mieluummin kolmanneksi tulleelle jury-ykköselle Itävallan Cesar Sampsonille.

Vierailija
29060/34469 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ihmiset laittaa palautetta videoon että we want more :)

Mä oon melko varma, et tää reaktiovideo on tehty vasta äskettäin, noiden reissujen jälkeen tai väiissä. Miksikö, no koska ne lauseet mitä Käärijä puhuu siinä englantia on paaaaljon parempaa kieltä kuin esim helmikuussa, eli väitän et on noiden kielikylpyjen jälkeen tehty.

Ketju on lukittu.