Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
28401/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän ei olisi kyllä tarvinnut välttämättä kiertää näin tiheällä tahdilla noita prepartyja, koska hänen näkyvyytensä ja hypensä oli jo korkealla. Ehkä yhdet tai kahdet olisi riittänyt. 

Vierailija
28402/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warner Suomi on ainakin TikTokissa postannut pre partyista videonpätkiä, joten varmaan ollut maksajana. Ekikin varmaan levy-yhtiön leivissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28403/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Warner Suomi on ainakin TikTokissa postannut pre partyista videonpätkiä, joten varmaan ollut maksajana. Ekikin varmaan levy-yhtiön leivissä.

Eki on Warnerin promomanageri.

Vierailija
28404/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei joudu itse niitä maksamaan ja tekemään sen takia suomen keikkaa jaksamisen äärirajoilla

No niinpä! Jotenkin hankala kyllä uskoa että näin olisi. Uskoisin että levy-yhtiö tai joku on maksanut matkat. Promoamistahan tuo on

Jos ei olisi kiertänyt olisi valitettu että miksi ei ole mukana. Oli samoissa kolmessa missä Loreenin.

Vierailija
28405/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki muut tykkää näistä, luulen etten ole kuunnellut vielä tarpeeksi monta kertaa (eikä ole siksi jokin auennut), tietäppä tästä, mutta...

1. Haluaisin tykätä Lukesta yhtä paljon mitä tykkään tyypistä, mutta ei ole lähtenyt mulle. 

2. Ärsyttää se mongertava tapa lausua "who the hell is Edgar?" niin että tekee mieli vastata sille: shut up!

Anteeksi että olen ihan hirveä 😆

Vierailija
28406/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen keikat olisi pitänyt jättää kesään ja kiertää kaikki prepartyt

Vierailija
28407/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eki on Warnerin promomanageri.

Warner maksanut siis :D

Vierailija
28408/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen keikat olisi pitänyt jättää kesään ja kiertää kaikki prepartyt

Rankkaa on varmasti ollut, mutta toisaalta esiintymiskokemus näkyy. Käärijähän on lavalla aivan eri luokkaa kuin suurin osa kilpakumppaneista. Ihan kuin yleisö toisensa perään vaipuisi johonkin hypnoosiin Käärijän astellessa lavalle 😂

Vierailija
28409/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä jalkapohjasta

https://yle.fi/a/74-20027406

Vierailija
28410/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nämä keikat ovat ollut siten tärkeitä, että Käärijä on saanut esiintymiskokemusta isommalla lavalla ja suuremmalle yleisölle. Tyyppi on ennen esiintynyt pienillä klubeilla varsin pienelle ihmismäärälle. On ihan eri asia ottaa haltuun iso lava, koska tilaa on enemmän. Myös isompi yleisömassa pitää saada menoon mukaan ja haastavaksi homman tekee myös se, että osa ei ole ennen kuullut koko kappaletta.

Hyvin näyttää vetävän ainakin näm pre-partyt. Liverpoolissa nähdään riittääkö karisma ja biisi isolle lavalle. Hyvältä näyttää.

T. esiintyjä itsekin

Vierailija
28411/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisessa kisassa toukokuussa saisi edustusasuihin kiinnittää enemmän huomiota. Vihreä bolero päälle harvemmin, vaikka vaan esiintymisiin, ja puvun takkia tai mitä tahansa muuta päälle välillä. Ilmeisesti olen ainoa, jota tämä on häirinnyt, koska en ainakaan ulkomaisissa kommenteissa ole nähnyt mitään mainintoja.

Vierailija
28412/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni astetta isommissa mestoissa. Seuraavaksi onkin sitten euroviisukoetuksessa miljoonille esiintyminen isolla areenalla. #nopressure 😵😀

Vierailija
28413/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meikäläisen instassa vikaa vai eikö noissa Kärtsän stooreissa kuulu äänet? Siis noissa mitkä on eiliseltä keikalta kuvattu.

Vierailija
28414/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisessa kisassa toukokuussa saisi edustusasuihin kiinnittää enemmän huomiota. Vihreä bolero päälle harvemmin, vaikka vaan esiintymisiin, ja puvun takkia tai mitä tahansa muuta päälle välillä. Ilmeisesti olen ainoa, jota tämä on häirinnyt, koska en ainakaan ulkomaisissa kommenteissa ole nähnyt mitään mainintoja.

Itse olisin juurikin vaihdellut asukertoja eri prepartyissä vaikka kaalimatobolero onkin hänen trademarkkinsa. Kyllä joku taidokas suunnittelija ois osannut tehdä samanteemaisia asuja jotka näyttää Käärijältä.

Toivottavasti viisuihin on lehdistöjuttuihin ym kehitelty jotain muita asujakin.

Suosio on tainnut tulla niin nopeaa, ettei näitä juttuja oo mietitty

Vierailija
28415/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoon keikalla yleisö laulaa ja Käärijä huiskii lavalla kuin kuoronjohtaja 😍

Tää kuoronjohtajavertaus nauratti. Vasen reuna, oikea reuna, nyt kaikki mukaan 😁.

Vierailija
28416/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo agressiiviset Käärijäfanit, mitä heille tapahtuu jos Käärijä ei voita tai edes sijoitu hyvin? Romahdus? Täytyy olla valmistautunut sellaiseenkin mahdollisuuteen.

Vierailija
28417/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei joudu itse niitä maksamaan ja tekemään sen takia suomen keikkaa jaksamisen äärirajoilla

Kerätäänkö kolehti Käärijä-reppanalle 😍

Vierailija
28418/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoon keikalla yleisö laulaa ja Käärijä huiskii lavalla kuin kuoronjohtaja 😍

Tää kuoronjohtajavertaus nauratti. Vasen reuna, oikea reuna, nyt kaikki mukaan 😁.

💜

Vierailija
28419/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo agressiiviset Käärijäfanit, mitä heille tapahtuu jos Käärijä ei voita tai edes sijoitu hyvin? Romahdus? Täytyy olla valmistautunut sellaiseenkin mahdollisuuteen.

Fanitan itsekin Käärijää (vaikka on muitakin suosikkeja). Kyllä mä petyn jos ja kun Kärtsy häviää Loreenille joka on todennäköisintä oddsien valossa. Mutta ihan hyvin voi tulla vaikka 3-5 sija tai mitä lie. Varmaan yhden päivä vain arvostelen kakkossijan tullessa Loreenia kuinka tyhmä se voileipägrilli on ja kuinka Ruotsin laskelmoidun geneerisellä viisuhumpalla ja hiotuilla esityksillä tuntuu aina pärjäävän liian hyvin. Sitten diilaan asian kanssa ja olen iloinen siitä kuinka hieno viisukevät on ollut Suomelle eikä hopea ole häpeä.

Vierailija
28420/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.