Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
28381/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top 5

Suomi (tietysti)

Serbia (olen vanha NIN-fani, joten tämä resonoi itselleni todella, ihana piano, kaunis lauluääni ja industrial-hässäkän siihen vielä! Ja itse Luke on symppis.)

Australia (ihan mahtava ja energinen kipale, hyvä myös livenä)

Itävalta (hauska tarina, hyvät laulajat ja varsinainen korvamato)

Hollanti (harmi vain, kun live vaikuttaa nyt niin huonolta, toivottavasti semissä onnistuu paremmin)

Sulla on vähän sama maku kuin minulla koska lista näyttää niin kovin samanlaiselta. Mulla Latvia iskee paremmin kuin Hollanti, vaikka Hollannistakin pidän vaikken kärkeen sijoita. Tykkäsin mm.Plasebo-bändistä paljon nuorempana ja siitä on jäänyt rakkaus tuontyyliseen musiikkiin. Australia on minullekin sellainen hyvän tuulen moniulotteinen kappale jossa kivoja pikku yksityiskohtia. Serbialle menee äänet kuitenkin.

Tänä vuonna on paljon persoonallista musiikkia mielenkiintoisin vaikuttein.

Vierailija
28382/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää kärtsäfanit olko noin ylimielisiä, jookos? Koska kuten sanottu, liika pakotus, muiden artistien haukkuminen ja heihin ylimielisesti suhtautuminen vaan tekee Käärijälle hallaa. Pilaatte käytöksellänne vaan niiden mielikuvat Käärijästä, jotka eivät ole varmoja ketä äänestää.

Tämä! Mä en halua enää lukea mitään videoiden kommentteja kun siellä on aina nämä samat suomalaiset hyökkäämässä kaikkia vähänkään negatiivisia kommenttaja vastaan ja haukkumassa Loreenia.. ihan idioottimaista. Pitäis ymmärtää että kaikki ei tykkää kaikesta, Käärijästäkään! Ja varsinkin se muiden haukkuminen, hyi hitto. Ja itsekin siis todella tykkään Käärijästä ja haluaisin hänen voittavan, mutta ei näin..

Jotkut vois vähän relata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28383/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon keikalla yleisö laulaa ja Käärijä huiskii lavalla kuin kuoronjohtaja 😍

Vierailija
28384/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuunnellut ihan kaikkia viisuja tänä vuonna, mutta oon Käärijä-fani ja mä pidän paljon mm. Espanjasta, Ranskasta, Norjasta, Serbiasta ja Liettuasta. Mut on nyt sanottava, että Loreen-faneissa on ihan yhtä lailla niitä, jotka haukkuvat Suomea ja Käärijää, joten mun mielestä tästä on nyt vähän turha syyttää vain suomalaisia. Oon kyllä samaa mieltä, että muiden artistien haukkuminen ei anna hyvää kuvaa, vaikka itsekin olen vähän väsynyt jokavuotiseen Ruotsi-hypeen ja siihen, että lähettävät aina turvallista radiopoppia. Sitäkin voi kritisoida asiallisesti ilman haukkumista. Joku vauvapalstan keskustelu tosin nyt taitaa kiinnostaa lähinnä suomalaisia, en mä edes tiedä jotain Ruotsin tai Viron vauvapalstoja saatika ymmärtäisi, mitä siellä kirjoitetaan.

Vierailija
28385/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luken biisi ja esitys huono. Synkkä, voimaton, mitäänsanomaton, liian paljon pelkkää ähinää. Kiinnitin huomiota miehen pituuteen, pätkä on ja reidet liian paksut miehen reisiksi. Hyiii, en tykkää mistään.

Lukehan ei käytännössä laula esityksen aikana ollenkaan, vaan ähisee ja huokailee.

Hän on asunut jo monta vuotta Lontoossa ja työskentelee graafisena suunnittelijana, ei siis oikeastaan ole muusikko ollut enää muutamaan vuoteen, jos koskaan?

Edellä onkin jo todennettu, että musiikki on hänellä kyllä hallussa. Lisäksi Luke sanoi eilen yhdessä videohaastattelussa olevansa oikeasti OOPPERAlaulaja ja ihmetteli vähän itsekin, että miksi oikein tekee kuitenkin poppia. :-D

Herranjestas, laulaisi nyt sitä ooppera!. Tuon näköinen mies vetämässä oopperaa komealla äänellä, mikäs sen parempaa 🔥🔥🔥🔥

Vierailija
28386/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kärtsä tehnyt mitään versiota tai pätkää jonkun toisen maan biisistä? Moni on versioinut cha cha chata, Kärtsäkin voisi tehdä jonkun version jostain.

Vierailija
28387/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Euroviisu-väsymys. Miten ihmeessä K jaksaa tätä pyöritystä?!? Huh, ei käy kateeksi. Taidan pitää pienen breikin ja palata tänne ketjuun sitten toukokuun puolella. On syönyt vähän liikaa aikaa viime aikoina. Olkaa kiltisti anskut sillä välin<3

Vierailija
28388/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luken biisi ja esitys huono. Synkkä, voimaton, mitäänsanomaton, liian paljon pelkkää ähinää. Kiinnitin huomiota miehen pituuteen, pätkä on ja reidet liian paksut miehen reisiksi. Hyiii, en tykkää mistään.

Lukehan ei käytännössä laula esityksen aikana ollenkaan, vaan ähisee ja huokailee.

Hän on asunut jo monta vuotta Lontoossa ja työskentelee graafisena suunnittelijana, ei siis oikeastaan ole muusikko ollut enää muutamaan vuoteen, jos koskaan?

Edellä onkin jo todennettu, että musiikki on hänellä kyllä hallussa. Lisäksi Luke sanoi eilen yhdessä videohaastattelussa olevansa oikeasti OOPPERAlaulaja ja ihmetteli vähän itsekin, että miksi oikein tekee kuitenkin poppia. :-D

Herranjestas, laulaisi nyt sitä ooppera!. Tuon näköinen mies vetämässä oopperaa komealla äänellä, mikäs sen parempaa 🔥🔥🔥🔥

Luke on ehtinyt opiskellakin jo vaikka mitä. Kuukauden kuluttua täyttää 31v.

Vierailija
28389/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta musasta "euroviisufanit" tykkää viisujen ulkopuolella? Dannysta ja Meiju Suvaksesta?

Euroviisut on ainakin minulle guilty pleasure 😁 Normaalisti kuuntelen paljon raskaampaa musiikkia.

Vierailija
28390/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kärtsä tehnyt mitään versiota tai pätkää jonkun toisen maan biisistä? Moni on versioinut cha cha chata, Kärtsäkin voisi tehdä jonkun version jostain.

Eikös niitä lisämatskuja julkaista vielä parina perjantaina, jospa siellä olisi joku versiointi tms. Siis niitä missä tuo reaggea-versiokin oli. Mun salaisena haaveena olis, että ois tehnyt Erika Vikmanin kanssa Cicciolinan hehän oli studiollakin ja siitä biisistä tykättiin vaikka se ei ollutkaan sit viisuihin menossa.. ois varmaan kova veto mutta tuskinpa.

Vierailija
28391/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää kärtsäfanit olko noin ylimielisiä, jookos? Koska kuten sanottu, liika pakotus, muiden artistien haukkuminen ja heihin ylimielisesti suhtautuminen vaan tekee Käärijälle hallaa. Pilaatte käytöksellänne vaan niiden mielikuvat Käärijästä, jotka eivät ole varmoja ketä äänestää.

Ei Suomesta voi äänestää Viisuissa ja luuletteko tosiaan, että näitä viestejä kahlataan Euroopassa läpi Googlekääntäjällä 😂

Juuri tämä ylimielinen asenne ärsyttää. Nytkään sinä et edes yrittänyt ymmärtää että mitä haen takaa.

Tube ja Reddit on täynnä suomalaisfanien ilkeitä kommentteja muiden maiden edustajista. Ne ei kyllä yhtään auta Käärijää voittamaan vaan käy just päinvastoin. Käärijä ei toki ole itse syyllinen haukkumisiin, mutta eipä se auta, jos fanikunnasta tulee inhottava olo. Ja nyt tulee. Mä en itse jaksa enää tätäkään keskustelua lukea. Onneksi on vielä viisuketju.

No mene sinne tubeen ja reddittiin valittamaan. Ei täällä ole haukuttu muita, vaan tykätään muistakin kuin Käärijästä.

Vierailija
28392/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomesta voi äänestää Viisuissa ja luuletteko tosiaan, että näitä viestejä kahlataan Euroopassa läpi Googlekääntäjällä 😂

Juuri tämä ylimielinen asenne ärsyttää. Nytkään sinä et edes yrittänyt ymmärtää että mitä haen takaa.

Tube ja Reddit on täynnä suomalaisfanien ilkeitä kommentteja muiden maiden edustajista. Ne ei kyllä yhtään auta Käärijää voittamaan vaan käy just päinvastoin. Käärijä ei toki ole itse syyllinen haukkumisiin, mutta eipä se auta, jos fanikunnasta tulee inhottava olo. Ja nyt tulee. Mä en itse jaksa enää tätäkään keskustelua lukea. Onneksi on vielä viisuketju.

On nyt sanottava, että suurin osa äänestäjistä ei lue mitään Redditiä tai YouTubea, vaan näkee esitykset ihan ekaa kertaa sitten ensi kuussa ja äänestää sen perusteella. Jokunen on voinut kuulla joitain biisejä etukäteen jossain, mutta enemmistö äänestää ihan semifinaalin ja finaalin perusteella. Ei tässä ole mitään ylimielisyyttä, vaan se on ihan tosiasia näissä kisoissa. Olen siitä joo samaa mieltä, että muiden artistien haukkumisen voisi jättää pois tai jos on kritisoitavaa, niin kritisoi asiallisesti. T: Eri ja viisufani, joka ei todellakaan ennen viisufaniutta seurannut jotain kommentteja ja keskusteluja, vaan näki esitykset ihan ekaa kertaa finaalissa

Vierailija
28393/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin sitä n. 22- vuotiaaksi 🙈

Vierailija
28394/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylekö nuo käärijön preparty -reissuy ym. promoamiset maksaa?

Vierailija
28395/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin sitä n. 22- vuotiaaksi 🙈

Niin minäkin aluksi. Kunnon babyface.

Vierailija
28396/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa

Vierailija
28397/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla oli muuten tanssijoita /laulajia sun muita tuolla prepartyissä. En tiedä olivatko raahanneet ne toisesta maasta vai olivatko vaikka etsineet lontoosta ihmisiä esityksen tueksi.

Käärijäkin olisi voinut hiukan vaihdella esitystään prepartien välissä kuten moni mutta toisaalta hänellä oli niin tiukka schedule että tuskin jaksoi nähdä vaivaa. Ja yle ei varmaan maksanut mitään ylimääräistä jos se maksaja edes oli yle

Vierailija
28398/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa

Levy-yhtiö?

Vierailija
28399/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei joudu itse niitä maksamaan ja tekemään sen takia suomen keikkaa jaksamisen äärirajoilla

Vierailija
28400/34469 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei joudu itse niitä maksamaan ja tekemään sen takia suomen keikkaa jaksamisen äärirajoilla

No niinpä! Jotenkin hankala kyllä uskoa että näin olisi. Uskoisin että levy-yhtiö tai joku on maksanut matkat. Promoamistahan tuo on

Ketju on lukittu.