UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luken biisi ja esitys huono. Synkkä, voimaton, mitäänsanomaton, liian paljon pelkkää ähinää. Kiinnitin huomiota miehen pituuteen, pätkä on ja reidet liian paksut miehen reisiksi. Hyiii, en tykkää mistään.
Lukehan ei käytännössä laula esityksen aikana ollenkaan, vaan ähisee ja huokailee.
Hän on asunut jo monta vuotta Lontoossa ja työskentelee graafisena suunnittelijana, ei siis oikeastaan ole muusikko ollut enää muutamaan vuoteen, jos koskaan?
Se ähinä ja kuiskailu liittyy biisin nukkumisteemaan. Todellakin osaa laulaa, esim. cover Taminon Habibista on ihana. Soittaa myös pianoa taitavasti.
Kaunis äänihän tolla on. Sopis Käärijän kanssa duetoksi
Kaunis ääni? Sitä samaa ö-ö-öööö-ö. Luke on erikoinen ja erityinen ja vähän outo.
Ihanan outo😍
Vierailija kirjoitti:
Luken biisi ja esitys huono. Synkkä, voimaton, mitäänsanomaton, liian paljon pelkkää ähinää. Kiinnitin huomiota miehen pituuteen, pätkä on ja reidet liian paksut miehen reisiksi. Hyiii, en tykkää mistään.
Kuumaan Johanneksella on muuten saman kaliiberin naismaiset kinttuset. Mulle ois turn off, vaikka muuten kivannäkönen
Vierailija kirjoitti:
Tuo Luke näytti siinå bussissa Käärijan vieressä Stoorissa ihan erilaiselta, enemmän mieheltä vai oliko se Luke?
Slovenian laulaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukehan ei käytännössä laula esityksen aikana ollenkaan, vaan ähisee ja huokailee.
Hän on asunut jo monta vuotta Lontoossa ja työskentelee graafisena suunnittelijana, ei siis oikeastaan ole muusikko ollut enää muutamaan vuoteen, jos koskaan?
Se ähinä ja kuiskailu liittyy biisin nukkumisteemaan. Todellakin osaa laulaa, esim. cover Taminon Habibista on ihana. Soittaa myös pianoa taitavasti.
Kaunis äänihän tolla on. Sopis Käärijän kanssa duetoksi
Kaunis ääni? Sitä samaa ö-ö-öööö-ö. Luke on erikoinen ja erityinen ja vähän outo.
Ihanan outo😍
Ihanan outo on just hyvä. Kärppyki on vähän outo 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Luke näytti siinå bussissa Käärijan vieressä Stoorissa ihan erilaiselta, enemmän mieheltä vai oliko se Luke?
Slovenian laulaja?
Slovenian Joker Outin laulaja Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaan Johanneksella on muuten saman kaliiberin naismaiset kinttuset. Mulle ois turn off, vaikka muuten kivannäkönen
https://www.instagram.com/p/Cc2_BwiNU_M/?igshid=YmMyMTA2M2Y= tässä kuvassa näkyy just kinttuset
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa teidän top 5 ? Listatkaa!
Itävalta, Slovenia, Ranska, Latvia ja tietty Suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cc2_BwiNU_M/?igshid=YmMyMTA2M2Y= tässä kuvassa näkyy just kinttuset
Ihan kivaa , mutta jos jätettäisiin nyt rauhaan täysin toisarvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Italia, Moldova, Italia, Moldova, Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta, Slovenia, Ranska, Latvia ja tietty Suomi
Suomi, Serbia, Slovenia, Ranska, Liettua
Haluaisin sanoa Tsekin mutta he ei ole kertaakaan onnistuneet livenä
Mun top5:
1. Suomi (en asu Suomessa niin äänestämispäätös on helppo)
2. Itävalta
3. UK
4. Armenia
5. Ranska
Hyviä myös: Viro, Liettua, Slovenia, Norja, Latvia (voisivat hyvällä livellä nousta listalle)
Maltan laulajaan oon ihastunut, mutta biisi ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen laulaja coveroi upeasti muiden biisejä youtubessa. On oikeasti upeaääninen ja kivan näköinenkin😚
1. Suomi
2. Norja
3. Kypros
4. Israel
5. Moldova
Mä pudotin Tsekin listalta liven takia. En edes laita sitä potentiaaliset-kategoriaan, kun ei vaan usko riitä. Toisaalta jos live ois videon tasoinen...
Vierailija kirjoitti:
Mun top5:
1. Suomi (en asu Suomessa niin äänestämispäätös on helppo)
2. Itävalta
3. UK
4. Armenia
5. RanskaHyviä myös: Viro, Liettua, Slovenia, Norja, Latvia (voisivat hyvällä livellä nousta listalle)
Maltan laulajaan oon ihastunut, mutta biisi ei nappaa.
Mä asun kans ulkomailla ja katsoin just että tässä maassa äänet maksaa pari penniä että voin huoletta äänestää sen sallitun 20 kertaa Käärylettä
Mulla menee koko ajan Slovenia ja Latvia sekaisin... anteeksi 🙈
Aika paljon samona maita toistuu listoilla (tai puuttuu). Pieni otanta toki ja ehkä vähän puolueellinen :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee koko ajan Slovenia ja Latvia sekaisin... anteeksi 🙈
Tänä vuonna on niin monta miesrockbändiä 😅 just ja just mahtuivat kaikki artistit lavalle, kun otettiin yhteiskuva
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon samona maita toistuu listoilla (tai puuttuu). Pieni otanta toki ja ehkä vähän puolueellinen :D
Ja missä ruotsi? Redditissäkin on yllättävän vähän top listoilla vaikka pidetään melkein varmana että hän voittaa
Mun top 5
Suomi
Ranska
Slovenia
Itävalta
Uk/Moldova/Liettua riippuu livestä :D
Hyvin vetää, niin käärijä kuin yleisökin .