Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
27441/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää paskaa että tällainen voitti ruotsin umk:n!

Lortsun geneerinen euroviisurenkutus ei ansaitse voittoa. Niin se vain on.

Vierailija
27442/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta onko Käärijällä euroviisuissa mukana muutakin kuin se ikuinen vihreä paita, tarkoitan lavalla. Toivon ettei aina se sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27443/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, löysin aika muhkean kuvan K:n housunetumuksesta 😳😱

Olisi ystävällistä laittaa myös linkki 👀

Mites vaikka iltavuoroon se linkki 🥺

Sitä en ymmärrä, miksi ne ei pysy siellä minne ne tissit pitkällä lähti! Johonkin toiseen ketjuun, kun täällä oli vaan tosikkoja. Miks änkee takasin tänne pilaamaan hyvät keskustelut. Ai niin, ne saa meidän ärsyttämisestä paremmat kiksit. Samanhenkisten kanssa ei olekaan niin kivaa.

Tarvii taas alkaa poisteleen.

Vierailija
27444/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä, miksi ne ei pysy siellä minne ne tissit pitkällä lähti! Johonkin toiseen ketjuun, kun täällä oli vaan tosikkoja. Miks änkee takasin tänne pilaamaan hyvät keskustelut. Ai niin, ne saa meidän ärsyttämisestä paremmat kiksit. Samanhenkisten kanssa ei olekaan niin kivaa.

Ketkä ne? Kuulostat ihan katkeralta vanhaltapiialta, jolla on 20 kissaa eikä yhtään miestä.

Vierailija
27445/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö laittaa vedonnlyönnissä käärijän voitolle satanen. Voitolla saisi viisinkertaisena takaisin. Uskon, että kohta on myöhästä kun kertoimet tippuu :D Satasen menettäminen ei kirpaisisi.

Vierailija
27446/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö laittaa vedonnlyönnissä käärijän voitolle satanen. Voitolla saisi viisinkertaisena takaisin. Uskon, että kohta on myöhästä kun kertoimet tippuu :D Satasen menettäminen ei kirpaisisi.

Onko paffilla?

Vierailija
27447/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laittanut aikapäiviä sitten xD Voi olla että tulee menetettyä rahaa kun Lortsun kertoimet on niin älyttömät mutta hei, yrittänyttä ei laiteta. Salaa toivoin että ihme tapahtuisi ja Lortsu ei voittaisikaan Melloja.

Vierailija
27448/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin samaa. Mutta kun tamppaus on mukana, en laitakaan. Se vie voiton, viisugayilla laskee housunetumukset

Vierailija
27449/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyssäs unibetsilla siihen että piti lähettä henkkari ja naarmuinen ajokortti ei näköjään käyny

Vierailija
27450/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ne? Kuulostat ihan katkeralta vanhaltapiialta, jolla on 20 kissaa eikä yhtään miestä.

Mulla on 20 miestä, eikä yhtään kissaa.

Vierailija
27451/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mieluummin Ranskalle.

Vierailija
27452/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian esitys on eroottinen. Siinä on etumusta ja takamusta.

Vierailija
27453/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä lisääntyy seuraajat n200-300 päivävauhtia. 100 000 menee rikki sunnuntaihin mennessä...

Vierailija
27454/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääki kuulostaa vähän raskaalta 😀

Vierailija
27455/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääki kuulostaa vähän raskaalta 😀

Silläpä nuo kuolausläpät ei oikein tunnukaan missään :D

Vierailija
27456/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä voisi tulla mun luo tamppaamaan. Ei haittaa tamppaako sivulta, edestä vai takaa. Kunhan tamppaa.

Heh, sit seuraavaksi tänne ja voi tuoda kaverin mukana 😛🤭🍆🍆

Vierailija
27457/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä låhden tamppaamaan, niinku cha cha chaa enkä pelkääkään enää av-mammojaa..

Aa aa

Niinku cha chaa

Kun mä ootan päälleni annaliisaa

Tänään oon se mies, tänään oo se mies......

No nyt!!! 🔥

Vierailija
27458/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta onko Käärijällä euroviisuissa mukana muutakin kuin se ikuinen vihreä paita, tarkoitan lavalla. Toivon ettei aina se sama.

Sama tai vähintäänkin samanlainen vihreä bolero on Euroviisuissa.

Vierailija
27459/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikki eurooppalaiset Rammstein fanit pitävät tuollaisesta pelleilystä, jossa kaikki hyvät ideat on plagioitu Rammsteinilta ja muutettu lapsiystävälliseen lapselliseen muotoon, kuten vaikka tuo "possujuna", joka Rammsteinin lavalla oli syy K-18 esityksiin. Ja vielä muskelibolero, että voi vähän pullistella.

Tietenkään fanit eivät seuraa jotain Euroviisuja, mutta luulen että jos sana leviää fanien keskuudessa tuollaisesta esityksestä, Loreen tai joku muu saa valtavan äänivyöryn.

Vierailija
27460/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kaikki eurooppalaiset Rammstein fanit pitävät tuollaisesta pelleilystä, jossa kaikki hyvät ideat on plagioitu Rammsteinilta ja muutettu lapsiystävälliseen lapselliseen muotoon, kuten vaikka tuo "possujuna", joka Rammsteinin lavalla oli syy K-18 esityksiin. Ja vielä muskelibolero, että voi vähän pullistella.

Tietenkään fanit eivät seuraa jotain Euroviisuja, mutta luulen että jos sana leviää fanien keskuudessa tuollaisesta esityksestä, Loreen tai joku muu saa valtavan äänivyöryn.

Miksi me suomalaiset aina mietitään mitä muut meistä ajattelee?

Ketju on lukittu.