Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
27421/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ois voinu jatkaa vähän vakavastiotettavampana ja salaperäisempänä videon tyyliin.

Liikaariehunut pelkässä bolerossa ja hihittäny joka risahdukselle kissanristiäisissä. Pelleroolia ei saa pois päältä, kun se kerran alkaa.

Vierailija
27422/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei ole seksikäskään teidän mielestä. Minä testaan mielelläni tanssitaidot jos kukaan muu ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27423/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on Jeren alter ego. Itse uskon että hän on taitava hankkimaan itselleen huomiota ja laskelmoiman mutta en koe että hän on epäaito tai feikki. Esimerkki laskelmoinnista on ollut viiugayden liehittely 😄 esim tanssi Benjaminin kanssa Euphorian tahtiin. Häntä pitävät monet seksikkäänä ja uskon että seksikkään imagon rakennus on ollut tietoista. Entinen Käärijän tyyli oli erilaisempi keltaiset takit jne

Voi ei, Käärijä ei ole seksikäs eikä imago ole sen seksikkäämpi, luojan kiitos! Käärijä on nimensä mukaisesti Paidaton riehuja. Luulisi, että saunakansa on tottunut näkemään paljasta pintaa ilman sokkiin menemistä.

Pelaahan se seksikkyydellä vaikka kuinka paljon vaik siihen on sekoitettu huumoria. Jo niissä vanhemmissa keikkavideoissa se milloin nuoleskelee sormiaan ja välillä on housuista nappi auki. Mun mielestä vaan lisääntynyt tuo peli mitä lähempänä viisuja ollaan = tietoisesti kasvatetaan hypetystä.

Luultavasti osaan porukasta tämä toiminta iskee tiukemmin, mutta loput näkee lähinnä huumorina.

Vierailija
27424/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ois voinu jatkaa vähän vakavastiotettavampana ja salaperäisempänä videon tyyliin.

Liikaariehunut pelkässä bolerossa ja hihittäny joka risahdukselle kissanristiäisissä. Pelleroolia ei saa pois päältä, kun se kerran alkaa.

Yksi mikä käärijässä iskee on hänen meemiarvonsa. Itseasiassa tuo repressing finland ja kaikki hänen tekemät höpsöttely nuuskapurkki kädessä seeprapuku päällä on osa tätä. youtubessa on paljon kärtsyleen hassutteluvideoita jotka ihmiset on sinne ladanneet ja katsojia löytyy. Mielenkiintoista tässä yhtälössä on se että käärijä lavalla osaa hyödyntää seksuaalisuutta ja näyttää muka vakavalta ja totiselta ja vähän salaperäiseltä vaikka oikeasti kyseinen tyyppi on melkoinen goofball.

Siitä olen samaa mieltä että brändiä voisi rakentaa taidokkaammin edustusvaatteiden osalta ja vihreä bolero pitäisi säästää vaan spesiaalikeisseihin

Vierailija
27425/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on Jeren alter ego. Itse uskon että hän on taitava hankkimaan itselleen huomiota ja laskelmoiman mutta en koe että hän on epäaito tai feikki. Esimerkki laskelmoinnista on ollut viiugayden liehittely 😄 esim tanssi Benjaminin kanssa Euphorian tahtiin. Häntä pitävät monet seksikkäänä ja uskon että seksikkään imagon rakennus on ollut tietoista. Entinen Käärijän tyyli oli erilaisempi keltaiset takit jne

Voi ei, Käärijä ei ole seksikäs eikä imago ole sen seksikkäämpi, luojan kiitos! Käärijä on nimensä mukaisesti Paidaton riehuja. Luulisi, että saunakansa on tottunut näkemään paljasta pintaa ilman sokkiin menemistä.

Pelaahan se seksikkyydellä vaikka kuinka paljon vaik siihen on sekoitettu huumoria. Jo niissä vanhemmissa keikkavideoissa se milloin nuoleskelee sormiaan ja välillä on housuista nappi auki. Mun mielestä vaan lisääntynyt tuo peli mitä lähempänä viisuja ollaan = tietoisesti kasvatetaan hypetystä.

Mä uskon että Käärijä pelaa tietoisemmin mediapeliä kuin moni luuleekaan🤭 Hän on rakentanut itsestään brändin

Todellakin ja varmasti monen vuoden työn tulos. Ekana yritys on ollut brändäytyä keltaisella tyypillä mutta kun se ei ole lyönyt läpi (kun ei ole tullut kunnon hittiä, ihmettelen kyllä miksei esim. Micmac oo soinut radiossa) niin lähdetty umk-reitille. Ja siis tässä ei mitään pahaa.

Vierailija
27426/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole seksikäskään teidän mielestä. Minä testaan mielelläni tanssitaidot jos kukaan muu ei halua.

Jono on vasemmalla!

Vierailija
27427/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mikä käärijässä iskee on hänen meemiarvonsa. Itseasiassa tuo repressing finland ja kaikki hänen tekemät höpsöttely nuuskapurkki kädessä seeprapuku päällä on osa tätä. youtubessa on paljon kärtsyleen hassutteluvideoita jotka ihmiset on sinne ladanneet ja katsojia löytyy. Mielenkiintoista tässä yhtälössä on se että käärijä lavalla osaa hyödyntää seksuaalisuutta ja näyttää muka vakavalta ja totiselta ja vähän salaperäiseltä vaikka oikeasti kyseinen tyyppi on melkoinen goofball.

Siitä olen samaa mieltä että brändiä voisi rakentaa taidokkaammin edustusvaatteiden osalta ja vihreä bolero pitäisi säästää vaan spesiaalikeisseihin

Se seepravideo on kyllä hauska! Olispa mullakin tollane höpöseepra kotona

Vierailija
27428/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, löysin aika muhkean kuvan K:n housunetumuksesta 😳😱

Nuuskatorni ? 🤣🤣

Vierailija
27429/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähty Kroatian joukkueen eri asuissa lavalla? Tai Moldovan? Myös Loreen näyttää pysyvän uskollisena beessille värille, samoin Brunette. 

Vierailija
27430/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jono on vasemmalla!

T. Blanca Paloma 😉

Vierailija
27431/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se seepravideo on kyllä hauska! Olispa mullakin tollane höpöseepra kotona

Eka total turn-off.

Ja se oli varmasti tarkoituskin. Rauhoittaa liian kuumana käyvää Chacha-intoilua ja nollata tilanne, että voi lähteä taas underdogina liikkeelle...

Vierailija
27432/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä antoi Liettuassa puolen tunnin mittaisen haastattelun (vieläpä englanniksi), eikä pelleillyt siinä yhtään.

Pre partyssa pelleili, mutta siellä pelleilivät kaikki muutkin.

Vierailija
27433/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää paskaa että tällainen voitti ruotsin umk:n!

Vierailija
27434/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ystävällistä laittaa myös linkki 👀

Vierailija
27435/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte painua Ylikselle kuvienne kanssa, kiitos.

Vierailija
27436/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte painua Ylikselle kuvienne kanssa, kiitos.

Ole huoleti. Olen asiallinen, en linkkaa ipvuoroon.

Vierailija
27437/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ystävällistä laittaa myös linkki 👀

Mites vaikka iltavuoroon se linkki 🥺

Vierailija
27438/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuuskatorni ? 🤣🤣

Kenraali Vahvallakin on nuuskarasia aina taskussa :D

Vierailija
27439/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, katsoin vahingossa the videon, alkoi kihelmöidä...............

Tarkoitatko sitä jossa Käärijä nuolee hitaasti sormia ja väliä? 🤭

Vierailija
27440/34469 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt aamuvuoron musertajat on päättänyt ettei Kärde osaa esiintyä, laulaa, oikeastaan mitään ja etenkään ole yhtään seksikäs, päin vastoin 😂 anna mun kaikki kestää, Kärde on monen mielestä niin kuuma et siinä kaikki muu unohtuu ja on yks juttu vaan mielessä 🔥😍😘😋🥰

Ketju on lukittu.