UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki, toivotetaan Mae tervetulleeksi annaliisojen iloisaan joukkoon. Hip hip hurraa!
Brittien edustaja on kommentoinut K:n uusimpaan (suomenkieliseen!) Instagram julkaisuun "kind of in love with you". Well, aren't we all 😍
Englannin annaliisat näyttåä tosiaan aktivoituneen "Teamkaarijauk2023' lisänny Storyyn "I'm sure there are many people who'd be willing to help him with his no existent sex life...😊"
Here!!!😋
https://www.instagram.com/reel/Cq-Pm-zO98r/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ei aloteta taas tätä jaskan pauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki, toivotetaan Mae tervetulleeksi annaliisojen iloisaan joukkoon. Hip hip hurraa!
Brittien edustaja on kommentoinut K:n uusimpaan (suomenkieliseen!) Instagram julkaisuun "kind of in love with you". Well, aren't we all 😍
Englannin annaliisat näyttåä tosiaan aktivoituneen "Teamkaarijauk2023' lisänny Storyyn "I'm sure there are many people who'd be willing to help him with his no existent sex life...😊"
Here!!!😋
No ei aloiteta, sainkin asiani kerrottua! Ja voin lähteä kauppaan.
Sitä on spekuloitu, että juryjen äänestyskriteerit olisivat muuttuneet. Näin EI ole vaan nämä kriteerit pätevät:
- composition and originality of the song,
- quality of the performance on stage,
- vocal capacity of the performer(s),
- overall impression of the act.
Eli toivotaan että Kärtsän lauluosuus menee nappiin....
Vierailija kirjoitti:
Sitä on spekuloitu, että juryjen äänestyskriteerit olisivat muuttuneet. Näin EI ole vaan nämä kriteerit pätevät:
- overall impression of the act.
Mitähän tuo "quality" of performance pitää sisällään. Laatu on yhdelle yhtä ja toiselle toista
Vierailija kirjoitti:
Vaikka menisi kuinka "nappiin" , siitä puuttuu vocal capacity.
Eli voi mennä nappiin sillä olemattomalla kapasiteetilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tykkää sivutamppauksesta. Se näyttää vaan jotenkin hölmöltä mutta makuasia. Se on jotenkin liian humoristisen näköistä. Tekee siitä esityksestä liian humoristisen.
Ikävä kyllä näyttää ihan apinalta kun tekee sivutamppauksen. Tulee katsojalle vähän hölmistynyt olo. Käärijä edustaa sellaista junttimaista huumoria, vähän hidasälyistä. En tiedä onko se tiedostamatonta.
Mä oon kans tosi pettyny, että se apinatanssi jäi. Aattelin, että tästä tehdään virtaviivainen esitys
Hassua, että juuri siitä osuudesta ihmiset ovat varauksetta tykänneet ja pitäneet hauskana. Ja sitten on pari suomalaista, joille ko. kohta on henkilökohtainen loukkaus 😂
Näinköhän. Siis eihän sitä ole hirveästi haukuttu, mutta missä ne kaikki erityiset kehutkaan on jotka ei ole ainakaan mun silmiin osuneet? 😂 Possujunaa on kehuttu jos jotain.
Se apinatanssi tulee heti voooun jälkeen ja korostaa sitä, että nyt muuttu tyyli. Sen on tarkoituskin olla yliampuva. Kyllä ne
lähes kaikki reaktiovideoiden mitä oon nähny repeää nauramaan tyyliin "what is this, I love this" ja possujuna ennestään lisää wtf-fiilistä.
Ensireaktio possujunaan on yleensä lievästi hämmentynyt, mutta sitten ilme kirkastuu, koska Käärijän toteutus on hyvin siisti eikä siitä tehdä sen kummempaa numeroa, vaan tanssi jatkuu.
Vrt. Antti Tuisku tekemässä possujunaa, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tykkää sivutamppauksesta. Se näyttää vaan jotenkin hölmöltä mutta makuasia. Se on jotenkin liian humoristisen näköistä. Tekee siitä esityksestä liian humoristisen.
Ikävä kyllä näyttää ihan apinalta kun tekee sivutamppauksen. Tulee katsojalle vähän hölmistynyt olo. Käärijä edustaa sellaista junttimaista huumoria, vähän hidasälyistä. En tiedä onko se tiedostamatonta.
Mä oon kans tosi pettyny, että se apinatanssi jäi. Aattelin, että tästä tehdään virtaviivainen esitys
Hassua, että juuri siitä osuudesta ihmiset ovat varauksetta tykänneet ja pitäneet hauskana. Ja sitten on pari suomalaista, joille ko. kohta on henkilökohtainen loukkaus 😂
Näinköhän. Siis eihän sitä ole hirveästi haukuttu, mutta missä ne kaikki erityiset kehutkaan on jotka ei ole ainakaan mun silmiin osuneet? 😂 Possujunaa on kehuttu jos jotain.
Se apinatanssi tulee heti voooun jälkeen ja korostaa sitä, että nyt muuttu tyyli. Sen on tarkoituskin olla yliampuva. Kyllä ne
lähes kaikki reaktiovideoiden mitä oon nähny repeää nauramaan tyyliin "what is this, I love this" ja possujuna ennestään lisää wtf-fiilistä.Ensireaktio possujunaan on yleensä lievästi hämmentynyt, mutta sitten ilme kirkastuu, koska Käärijän toteutus on hyvin siisti eikä siitä tehdä sen kummempaa numeroa, vaan tanssi jatkuu.
Mistä tiedät Käärijän todelliset ajatuksen possujunan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Here!!!😋
Tämän aamun keskustelu on kyllä ollut NIIN negatiivista ja ikävää että annaliisailu on enemmän kuun tervetullutta! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- overall impression of the act.Mitähän tuo "quality" of performance pitää sisällään. Laatu on yhdelle yhtä ja toiselle toista
Se tarkoittaa sitä, ettei nyt ainakaan iliman paitaa, eikä mitään nuolemista eikä kielen näyttöä..D
Ei mitään halventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka menisi kuinka "nappiin" , siitä puuttuu vocal capacity.
Eli voi mennä nappiin sillä olemattomalla kapasiteetilla.
Kyseessä ei ole mikään painotus. Saara oli upea laulaja, mutta pisteitä ei herunut. Kokonaisuus ratkaisee. Mulla on kova luotto, että saadaan eka 12 pistettä tuomaristolta että yleisöltä ekaa kertaa sitten lordin 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähes kaikki reaktiovideoiden mitä oon nähny repeää nauramaan tyyliin "what is this, I love this" ja possujuna ennestään lisää wtf-fiilistä.Ensireaktio possujunaan on yleensä lievästi hämmentynyt, mutta sitten ilme kirkastuu, koska Käärijän toteutus on hyvin siisti eikä siitä tehdä sen kummempaa numeroa, vaan tanssi jatkuu.
Mistä tiedät Käärijän todelliset ajatuksen possujunan suhteen.
Katsoja näkee vain toteutuksen ja se on tehty asiallisesti.
Kärtsällä ei muuten oo riittåvästi kapasiteettia, niin pelaa tietoisesti muilla kyvyillään tai vihjailulla. Ja tyttis kuvaa edistymisen
Voi ei, katsoin vahingossa the videon, alkoi kihelmöidä...............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pervo urkkija tuolla liettuassa Kärtsää oikein haastatteli?
Haastattelussa oli Oletko koskaan? -osio, johon myös kaksi haastattelijaa itse vastasivat. Kysymyksistä osa oli kylläkin erittäin intiimejä/arkaluontoisia.
Mitäs ne oli? Vois vaikka luetella tähän niin voidaan yhdessä mietiskellä, kaikki ei pääse siihen haastatteluun 🥺
Ei siinä hirveen ihmeitä ollut, älä sure.
Arkaluontoisimmat oli:
Oletko harrastanut seksiä julkisella paikalla? K: Metsässä (jos oikein kuulin niin joidenkin festarien yhteydessä tyttöystävän kanssa)
Oletko vienyt baarista kotiin samalla kertaa useampaa tyttöä? K: En
Oletko ajanut humalassa? K: Kerran, en tee uudelleenSit se kertoili että on ollut Gigantissa töissä ja myynyt Rasmuksen Laurille telkkarin (jos ymmärsin oikein) ja kertonut Laurille tekevänsä itekin musiikkia
Rattijuoppous on ihmisessä täysi turn off. Käärijästä tulee koko ajan esiin huonompia puolia.
Käärijällä ei ole edellytyksiä suureksi staraksi. Kun tuolta menneisyydestä nousee juttuja, niin mun käsitys vaan vahvistuu ettei kyseessä ole mikään laatikon terävin. Siihen kun vielä yhdistyy Hessu Hopomainen käytös hentoisella lauluäänellä ja hieman nuotin vierestä niin en näe häntä uutena musiikin messiaana.
Suututan varmaan monet em. mielipiteelläni, mutta olen vuosia seurannut musiikkimaailman juttuja, että on mihin verrata.
No jopas jotain. Olet kyllä varmaan melkoinen ammattilainen 😏
En minä näe Käärijällä välttämättä uraa ulkomailla ja on hankala sanoa kykeneekö hän ylittämään Cha Cha Chan uusilla biiseillä. Moni on ns.yhden hitin ihme. Nähtäväksi jää. Bängerikappaleita olisi hyvä olla jo tehtynä takataskussa valmiina jos haluaa hyödyntää momentumin.
Toki Käärijällä saattaisi olla keikkoja ulkomaillakkn Cha Cha Chan menestyksen tiimoilta.
Mielestäni Käärijän persoona on hauska enkä näe miten joku "hessuhopokäytös" voisi olla este pärjäämiselle musiikkimaailmassa. Mielestäni ei ole noussut erityisesti mitään juttuja mitkä todistavat tämän sanomasi. Olet lähinnä vain ilkeä.
Onko jollain räpartisteilla se että eivät osaa laulaa kunnolla estänyt pärjäämisen? Mielestäni Käärijällä on mahdollisuudet kehittyä myös laulajana kun vaan treenaa. Pohjaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jopa redditissä ollaan huolissaan esityksestä, koska yle on vetänyt niin monta kertaa pahasti vihkoon..
Itse olen huolissani kaikesta mitä Yle tekee viisujen suhteen. Asiat on parantuneet mutta menneisyys vaikuttaa😄 toivon että artisti itsekin ymmärtää sen että liika on liikaa lavalla. Nykyisellään esitys on ollut sopivan rento. Toki paljon kaikkea tapahtuu muttei liikaa.
Toivon että peruukki ei tule esitykseen koska se on liikaa. Videolla se on ok mutta esityksessä liikaa.
Ainoa mitä toivon on että oikeasti biisin osien välille tulisi enemmän kontrastia esim valaistuksen tai kamerakulmien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta toivoo että Suomen ESC:n edustajan lauluosuus menee nappiin...niinkuin se toivo mitään auttais.
Kyllä ainakin em. asia olis pitänyt ottaa varman päälle, ja lähettää viisulavalle sellainen joka osaa varmasti laulaa.
Suurin osa UMK-äänestäjistä oli kumminkin riskinottokykyisiä ja meille tulee jännä kevät :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain epämääräisen feikkiä Käärijässä on
No niin on!
(Luulin olevani ainoa, joka niin luulee.)
Ei ole aito, antaa muiden nyt luulla niin.
Taitava pelimies kentällä kuin kentällä.
Jotain Auervaaraa siinä kyllä on. :D Ei sillä, ihan taitavasti sen tekee.
Epärehellistä.
Onhan se rehellisesti sanonut, että kotona ei ole kuin hahmonsa. Että ns innokkaat ihailijat eivät saisi sitå mitä odottaisivat.
Eli rehellistä.
Käärijä on Jeren alter ego. Itse uskon että hän on taitava hankkimaan itselleen huomiota ja laskelmoiman mutta en koe että hän on epäaito tai feikki. Esimerkki laskelmoinnista on ollut viiugayden liehittely 😄 esim tanssi Benjaminin kanssa Euphorian tahtiin. Häntä pitävät monet seksikkäänä ja uskon että seksikkään imagon rakennus on ollut tietoista. Entinen Käärijän tyyli oli erilaisempi keltaiset takit jne
Onhan ne vähän laimeat verrattuna esimerkiksi Portugalin tanssijoitten pukuihin.