UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Mitå järkee Käärijän olla tuolla vihreässään, kukaan muukaan oo lopullisessa esiintymisasussaan. Huohhh.
Jotain pientä finessieroa pitäs olla itse viisuihin
Let 3.
Onkohan Käärijällä muuten käytössä sitä pikkutakkia joka hänelle oli ensin tehty esitykseen, mutta sitten päätyikin boleroon? Olisi kiva nähdä se pikkutakki vaikka jossain haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitå järkee Käärijän olla tuolla vihreässään, kukaan muukaan oo lopullisessa esiintymisasussaan. Huohhh.
Let 3.
Moldova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä tietää kyllä mistä naruista vedellä noiden viisumiesten kanssa, haastattelijan kans meni ihan nauramiseksi ja vähän silittelyksi ja Kärtsä sanoi että haluaa nähdä kun haastattelija tanssii cha cha'ta. On se taitava ja luonteva tuollaisessa 😀
Mikå linkki oli?
kts ed. sivulta
Mistä kohdasta alkoi (minuutitt)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä tietää kyllä mistä naruista vedellä noiden viisumiesten kanssa, haastattelijan kans meni ihan nauramiseksi ja vähän silittelyksi ja Kärtsä sanoi että haluaa nähdä kun haastattelija tanssii cha cha'ta. On se taitava ja luonteva tuollaisessa 😀
Mikå linkki oli?
kts ed. sivulta
Mistä kohdasta alkoi (minuutitt)?
Nyt joudut hakemaan itse, loppupäässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ihan oikeasti tajua tuota Loreenin hyysäämistä. Sillä näyttää olevan oma "henkilökunta" ohjaamassa, jokaiseen yhteistilaisuuteen tulee viimeisenä, haastattelut tehdään eri paikassa kuin muitten kilpailijoitten haastattelut jne jne.
Mua nyt muutenkin vähän ärsyttää se, miten vakavissaan hän on osallistumisensa suhteen valtaosaan verrattuna, he osaavat irroitella kuitenkin tuolla. Wiwinloggsin eilisen haastattelun lopuksi pyydettin erikseen lähettämään faneille terveisiä (kuinka monelta muulta on muuten pyydetty samaa?) ja hän tietysti teki tutut maneerinsa siinä sitten. Jotain tosi keinotekoista hänessä on minusta, mutta fanit vissin kokevat toisein ja tykkäävät, kun heidät huomioidaan niin hyvin aina. Enkä tarkoita nyt haukkua häntä tai kannustaa muitakaan siihen, mutta itse tykkään vähän rennommasta otteesta artisteilla tuossa kontekstissa. Se on kilpailu, juu, mutta siinä on kyse niin paljon muustakin, hyvistä viboista jne.
Vitsi oisin onnellinen jos voisitte ilmoittaa linkit ja minuuttikohdat, missä on Käärijän haastattelut. Toivottavasti ei mee nyt ihan Munsalam kansallispuvuksi, sorry
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nämä euroviisut on?
tiistai, 9. toukokuuta
lauantai, 13. toukokuuta
MITÄ! luulin, että toukokuun lopussa! ihan kohta siis jo 😍
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tulin katsomaan kuis tääl menee ja kenen pöksyt on nyt kostunut Käärijästä, mutta täällähän on ollut ihan karmeet väännöt lainauksista ja pömpistä ja ties mistä.
Näin riettaana iltavuorolaisena ajattelen et nyt ne aamuvuorolaiset on vähän nauttineet pääsiäisviiniä ja siks meno on näin hurjaa, ties mihin vielä johtaa 😂
Ne väännöt taisivat alkaa juuri sen takia, koska joku ei kestänyt teidän pöksy juttuja.😂
Mä en tiedättekö usko loreenin voittoon. Juryssa tulee olemaan top kolmosessa, taistelee ranskan ja espanjan kanssa juryäänistä, mutta teleäänissä tulee jäämään. Mä en voi uskoa että tuolla biisillä tavallinen euroviisukatsoja innostuu äänestämään kovin sankoin joukoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä mielestäni esim. Moldovan Pasha on huilisteineen ollut aika samanlaisessa asussa kuin videoissaan, Espanjan edustaja pukeutunut aina viimeisen päälle (finaaliasustahan kukaan ei tiedä) kuten tapana on ollut, Maltan tyypillä ollut joku kiva neulepaita jne. ihan kuten odotettavissa on. En näe pahana. Bolero on Käärijän tavamerkki ja fanit takuulla haluaa sen nähdä myös. Tänään saattaa olla ihan käytännön syistäkin päällä jo ennen esitystä. Eilenhän ei esim. sitä käyttänyt.
Harmi kun täällä loppuu keskustelut klo 23 ja sitten pitää olla turpa kiinni, mulla ei kyllä taksi odota silloinkaan mutta olisi kiva päivittää tänne tunnelmia esityksistä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota striimiä kun katselee niin Käärijää viedään siellä taustalla kuin sirkusapinaa. :O Vihree bolero todella kiinnittää katseen. Kyllä se elää varmaan jo nyt elämänsä parasta aikaa niin mitähän Euroviisuissa sitten!
Joo, erottuu, muilla on mustaa, valkoista ja harmaata. Ja nyt siellä huudetaan cha cha chata.
Mitähän siellä ois huudettu, jos oltaisiin lähetetty Robin tai PB? Heillä ei ollut mitään sellaista koukkua biisseissään, joka toimisi. PB:llä joku "KYLLÄ!" X-D
Kimi Räikkönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tulin katsomaan kuis tääl menee ja kenen pöksyt on nyt kostunut Käärijästä, mutta täällähän on ollut ihan karmeet väännöt lainauksista ja pömpistä ja ties mistä.
Näin riettaana iltavuorolaisena ajattelen et nyt ne aamuvuorolaiset on vähän nauttineet pääsiäisviiniä ja siks meno on näin hurjaa, ties mihin vielä johtaa 😂
Ne väännöt taisivat alkaa juuri sen takia, koska joku ei kestänyt teidän pöksy juttuja.😂
Tuo on muuten totta, että olkaapa nyt varovasti kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vitsi oisin onnellinen jos voisitte ilmoittaa linkit ja minuuttikohdat, missä on Käärijän haastattelut. Toivottavasti ei mee nyt ihan Munsalam kansallispuvuksi, sorry
En jaksa mennä enää takaisin tsekkaamaan tunteja/minuutteja. Kelaamalla löytyy kyllä suhteellisen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun täällä loppuu keskustelut klo 23 ja sitten pitää olla turpa kiinni, mulla ei kyllä taksi odota silloinkaan mutta olisi kiva päivittää tänne tunnelmia esityksistä. 😀
Voidaanhan sitä sopia joku muu paikka, jos kysyntää löytyy.
Mun mielestä vihreä bolero on just hyvä. Ihan hyvä, että Käärijä joutui ottamaan käyttöön jonkun toisen värin keltaisen sijaan. Minusta vihreä on parempi väri ja sopii tuohon tunnelmaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedättekö usko loreenin voittoon. Juryssa tulee olemaan top kolmosessa, taistelee ranskan ja espanjan kanssa juryäänistä, mutta teleäänissä tulee jäämään. Mä en voi uskoa että tuolla biisillä tavallinen euroviisukatsoja innostuu äänestämään kovin sankoin joukoin.
Mä pelkään, että tavikset saattaa innostua siitä (riippuen ihan, miten esitys muutetaan Liverpooliin kun grilli lähtee), mut toisaalta tänä vuonna on niin monta hyvää biisiä, että ei välttämättä erotu sieltä niin paljon, varsinkaan jos jengi innostuu enemmän menevämmistä biiseistä tänä vuonna. Ja niitähän riittää.
Voisin kuvitella että kaikissa maissa ohjelman juontajat myös mainitsevat, kuinka Loreen on jo voittanut kisan kertaalleen, joten ehkä se saattaa aiheuttaa pientä vastareaktiota osassa katsojista myös.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Käärijällä muuten käytössä sitä pikkutakkia joka hänelle oli ensin tehty esitykseen, mutta sitten päätyikin boleroon? Olisi kiva nähdä se pikkutakki vaikka jossain haastattelussa.
Mä peräänkuulutan että olisi ihana nähdä se siinä turkoosissa puvussa edes jossain partyssä, se olisi ihan eri näköinen. Mutta ehkä haluaa nyt pitää tuon rockjäbäimagon.