Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
25941/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Zarra on nyt hienona. 

Vierailija
25942/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25943/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärellä ja lorella oli hauskaa.

Vierailija
25944/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

La Zarra on nyt hienona. 

Mitå linkkiä katselet?

Vierailija
25945/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

La Zarra on nyt hienona. 

Mitå linkkiä katselet?

Täällä live jossa kaikkien esiintyjien haastetteluita :)

Vierailija
25946/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

La Zarra on nyt hienona. 

Mitå linkkiä katselet?

Vierailija
25947/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun puhelimella ei voi lukea enää ketjua, kun munapäät lainailee nollalainauksiaan.

Vierailija
25948/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

La Zarra on nyt hienona. 

Mitå linkkiä katselet?

Kiitos!🙏

Vierailija
25949/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä oli jo hetki sitten, mutta sen voi kelata.

Vierailija
25950/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun puhelimella ei voi lukea enää ketjua, kun munapäät lainailee nollalainauksiaan.

Tämä 👉

Vierailija
25951/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä oli jo hetki sitten, mutta sen voi kelata.

Miksihän käärijä oli tuolla eri tilassa missä niin moni muu? toki tuollakin muutama on haastateltu, mutta silti

Vierailija
25952/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blanca Paloma on viisujen parhaita ellei paras naislaulaja, mutta ei ole kotimaassaan järin kovassa kurssissa, mistä johtuukaan.

Vierailija
25953/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä parka uusissa stooreissa. Ihana, ruskettunut, mutta uupunut ja rättiväsynyt. 😭😭

Haluaisin kääriä Käärijän viileisiin tuulenraikkaisiin lakanoihin 10 tunniksi ja silitellä uneen.

Ei millään pahalla, mutta mulla on näiden viestien takia alkanut ärsyttämään koko Käärijä. Ja vituttaa, kun ketju on on täynnä tätä lapsellista spämmäystä. Ehkä yksi kaksi kertaa voi olla hauskaa, jankutus tekee siitä ärsyttävää.

Muakin kieltämättä hieman ärsyttää tämä yliherkkien fanien jatkuva holhoaminen ja itkuhymiöt vähän joka asiasta, aivan kuin Käärijä olisi joku hauras posliininukke, joka voi mennä rikki melkein mistä tahansa. Ihan aikuinen mies hän on ja pärjää kyllä.

Juu en tajua tuota myöskään. Johtuuko se siitä että kun Käärijä on tuollainen höpsö höpöttelijä niin sitä pidetään jotenkin nuorempana kuin se on. Kolmekymppinen äijä sentään. Jaksaa jaksaa, ei noita viisuja monta kertaa elämässä pääse kokemaan.

Lisään kuitenkin että kyllä nuo käärimiset ja muut kuolaukset naurattaakin kun useimmiten ne on vaan vitsejä (toivottavasti :D)

Vitsiä tai ei, niin mua ei enää naurata. Pitkäveteistä ja täysin tarpeetonta ulinaa.

Mielummin luen niitä, kuin sun jatkuvaa negatiivista valitusta.

Mä kyllä luen mieluummin kritiikkiä, asiallisia juttuja sekä negaakin kuin kenekään palstaterroristin pillujorinoita.

Tuollaisista kommenteista on kritiikki ja asiallisuus kaukana. Kunhan vaan yritetään päällepäsmäröidä ja moralisoida toisia. Huvittaa kun samaan aikaan syytetään muita tietynlaisista kommenteista, niin silti itse käytetään alatyylisiä sanoja, aikamoista kaksinaismoralismia.

Tuossa edellä iso osa kommenteista oli kyllä ihan asiallisia minusta.

Mä ymmärrän tuon kirjoittajan pointin hyvin. Solvataan muita, mutta samaan aikaan syytellään muita samantyyppisistä kommenteista.

En kyllä näe yhteyttä noiden mielipiteiden sisällön ja niissä viitattujen ilmiöiden välillä. Esim. tuo posliininukke-kommentti on ihan asiallinen ja olen ihan samaa mieltä. Ei siinä ketään varsinaisesti solvata, tuodaan vain esiin oma mielipide, että jotkut ovat aivan liian ylihuolehtivaisia. Kyllä tänne mielipiteitä mahtuu, keskustelupalstahan tämä nimenomaan on. Kaikki kritiikki ei aina ole vain solvaamista. Kovin on yliherkkää väkeä ketjussa, jos näin tulkitaan. Lisäksi tehdään outoja ja pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä, millaista sisältöä kukin on tuottanut ketjuun aikaisemmin. Hyvin harvoin sitä voi mistään päätellä. Tämä eräs PB-vihaaja on harvoja poikkeuksia.

Missä kohtaa olin ylihuolehtivainen tai puhuin jostakin posliininukesta? En ole missään kohtaa lainannut sellaista kommenttia. Tuo on sinun ihan omaa virheellistä tulkintaa. Turha syyttää muita herkiksi, jos itse olet sellainen. Kommentoin noita naisen alapäähän viittavia sanoja. Minusta se on kaksinaismoralismia syyttää muita niiden käytöstä, jos itse kuitenkin käyttää niitä. Mihinkään muuhun en ole ottanut kantaa tuossa ketjussa.

Tuossa lainauksessa näkyy vain viimeisin kommentti, mutta kun siitä klikkaa auki "Näytä aiemmat lainaukset" niin tulee näkyviin ne aiemmat samaan keskusteluun liittyvät kommentit. Siellä on mainittu posliininukke, ja siihen viittasin aiemmin, en siis väittänyt, että se kommentti olisi juuri sun kirjoittama. Sulla ei ilmeisesti ole tän lainaussystemin toiminta ihan kokonaan hallussa, joten ymmärrän hämmennyksesi.

Mikset lainaa sitä kommenttia, johon olit kommentoimassa. Säästytään sillon väärinkäsityksiltä. Ymmärrän kuitenkin toki sen, jos sulla ei ole lainaussysteemi hallussa.

Lainasin juurikin sitä kommenttia, johon omani oli tarkoitettu kommentiksi. Lisäksi viittasiin yllä näkyvään keskusteluun sanoilla "esim. tuo posliininukke-kommentti on ihan asiallinen ja olen ihan samaa mieltä." Mutta ilmeisesti joillain täällä ei vain ole luetun ymmärtäminen hallussa.

Lopetetaanpa jo tämä typerä jankkaaminen asiasta. :-)

Vielä kerran. Jos joku syyttää toista siitä, kun toinen käyttää sanaa p***** mutta kuitenkin kommentoija käyttää myös itse kyseistä sanaa, niin eikö se silloin ole kaksinaismoralismia? Siihen kommentoisin ja ketjusta näkee, että sitä kommenttia olen lainannut, joten en ymmärrä, että mikä se ongelma tässä on ja miksi sen pitää paisua näin suureksi jutuksi.

Onhan se p*llu nyt aivan kauhean ruma sana, hyi hyi. Täällä se kuitenkin on moneen kertaan esiintynyt mm. palstatrollien runoissa ja juuri niihin runoihin ym. kommentteihin tuossa paheksumassasi tekstissä nimenomaan oli viitannut, joten hieman vedit överiksi oman reaktiosi. Tämä oli multa ainoa ja viimeinen kommentti tähän asiaan, ennen kuin joku tulee taas vaatimaan lopettamista.

En ole vetänyt mitään överiksi, mutta huomaan kyllä, että olet pelkkä trolli, joka yrittää vain ärsyttää. Hyvä jos ymmärrät itsekin lopettaa typerät jaarittelusi.

Kirjoitan yhden ainoan kommentin sulle ja leimaat mut trolliksi sen perusteella? Jos oisin pelkkä trolli, en varmaankaan olisi seurannut ketjua jo viikkoja ja tietäisi ilmeisesti sua paremmin, mitä täällä on aiemmin keskusteltu, että haloo... Alan epäillä, että ihan itse olet täällä vaan trollaamassa, kun et vaan ymmärrä lopettaa, vaikka alkuperäinen väittelykumppanisikin tuolla jo lopetti. Mäkin lopetan nyt omalta osaltani, ettei mene enempää jankkaamiseksi sun kanssa. Hyvää illanjatkoja vaan sulle!

Vierailija
25954/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä oli jo toisessa haastattelussa, Cha cha cha!

Vierailija
25955/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itävallan kaksikko on aika tätejä.

Mutta aika hyviä laulajia ovat kumpikin myös livenä.

No sitähän ei ole vielä nähty eikä kuultu, mutta pian!

On nähty molemmilta laulunäytteet erikseen kyllä:

Hieman kyllä tuon näytteen perusteella jännittää, mitä itävaltalaiset keksivät viisulavalle. Mulla itselläni on biisi noussut suosikkilistalla koko ajan ylemmäs, ja pelkään, että jos saavat livestä yhtä hauskan kuin video on parhaina hetkinään, Käärijällä on heissä vielä vakavasti otettava haastaja. Rakastan biisissä sitä kertsin kohtaa, jossa on mukana taustalaulu, varsinkin se ulinakohta on ihan huikea. Jossain haastiksessa lauloivat vähän just sitä kohtaa, ja lupaavalta kuulosti.

Vierailija
25956/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota striimiä kun katselee niin Käärijää viedään siellä taustalla kuin sirkusapinaa. :O Vihree bolero todella kiinnittää katseen. Kyllä se elää varmaan jo nyt elämänsä parasta aikaa niin mitähän Euroviisuissa sitten!

Vierailija
25957/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, tulin katsomaan kuis tääl menee ja kenen pöksyt on nyt kostunut Käärijästä, mutta täällähän on ollut ihan karmeet väännöt lainauksista ja pömpistä ja ties mistä.

Näin riettaana iltavuorolaisena ajattelen et nyt ne aamuvuorolaiset on vähän nauttineet pääsiäisviiniä ja siks meno on näin hurjaa, ties mihin vielä johtaa 😂

Vierailija
25958/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota striimiä kun katselee niin Käärijää viedään siellä taustalla kuin sirkusapinaa. :O Vihree bolero todella kiinnittää katseen. Kyllä se elää varmaan jo nyt elämänsä parasta aikaa niin mitähän Euroviisuissa sitten!

Joo, erottuu, muilla on mustaa, valkoista ja harmaata. Ja nyt siellä huudetaan cha cha chata.

Vierailija
25959/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä tietää kyllä mistä naruista vedellä noiden viisumiesten kanssa, haastattelijan kans meni ihan nauramiseksi ja vähän silittelyksi ja Kärtsä sanoi että haluaa nähdä kun haastattelija tanssii cha cha'ta. On se taitava ja luonteva tuollaisessa 😀

Vierailija
25960/34469 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä tietää kyllä mistä naruista vedellä noiden viisumiesten kanssa, haastattelijan kans meni ihan nauramiseksi ja vähän silittelyksi ja Kärtsä sanoi että haluaa nähdä kun haastattelija tanssii cha cha'ta. On se taitava ja luonteva tuollaisessa 😀

Kyllä, paljon parempi tuo on kuin että pitää jotain vartin luentoa biisinsä sanomasta.

Ketju on lukittu.