UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tässä ketjussa käsitellään uuden musiikin kilpailua ja tämän vuoden euroviisuja?
Katsotteko te yhtään ketjun otsikkoa ennen kuin alatte naputella juttujanne?
Niin luulin minäkin.
Mutta jos pysyy vain ketjun otsikon aiheessa täällä saa nipon, ankean ja liian asiallisen leiman otsaansa. Jotkut ei kestä asiallista keskustelua. Eivätkö kykene siihen osallistumaan, ja sen vuoksi alkavat haistella varpaita ja kertoa panohaluistaan yms. En tiedä heidän motiiviaan.
Kun tuo lässytys yleistyi, olen antanut minäkin palaa.
Täällähän on yhdessä tuumin moneen kertaan todettu, että koska UMK on kisattu jo kauan aikaa sitten, voidaan keskustelua tässä ketjussa vapauttaa koskemaan mm Euroviisuja yleisemmin. Kunhan aihe nyt jotenkin liittyy Käärijään ja UMK-artisteihin, tuleviin viisuihin jne. niin se on ihan ok.
Mutta samaa mieltä oon siitä, että typerät varvasjutut ym. kuolaukset ei enää kuulu tänne, vaikka kuinka Käärijään tms. kohdistuisivatkin. Eivät vie keskustelua eteenpäin millään tavalla vaan ainoastaan vähentävät porukkaa täällä ja vievät huomiota itse keskustelulta.
Mulle ei vieläkään oo selvinny mistä te oikeasti haluatte jutella? Ilman kuolaamista tää on ketju on pelkkää kireetä jankkaamista. En ymmärrä.
Minä tykkäisin, jos ketju pysyisi asiallisena, mutta ei liika tosikkomaisuuskaan ole hyvä asia. Kaikista hulluinta on kuitenkin se, että joku kommentoija aina oikein odottaa näitä kuolaamis viestejä, jotta pääsee sitten näpäyttämään siitä, kun joku viesti ei ole asiallinen.
Jep, kovasti valitetaan ja ihmetellään, mutta eipä sitten itselläkään tunnu olevan ketjuun mitään annettavaa yleensä, kun mitään relevantimpaa sisältöä ei yleensä näiden jälkeen ketjuun ilmesty.
Monella on varmaan ihan sama ongelma, ettei oikein ole mitään varsinaista keskusteltavaa jäljellä tässä kohtaa ja jäävät enemmän taka-alalle seurailemaan, mutta sitten tämä vitsiniekkojen ja kuolaajien porukka, joka jaksaa porskuttaa aina vaan Käärijän karisman voimalla, ja kun muilla ei ole oikein enää annettavaa jäljellä, vääristyy ketjun sisältö tuon tietyn porukan tuotosten vuoksi näyttämään siltä, että isompikin määrä tykkää moisesta menosta...
Kyllä me täällä mieluummin keskusteltaisiin, kunhan jotain kiinnostavampaa keskusteltavaa ilmaantuu. Mua ei esim. kiinnosta Käärijä ja Tuiskun fyysiset ominaisuudet, joten pitäydyn ulkona siitä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tässä ketjussa käsitellään uuden musiikin kilpailua ja tämän vuoden euroviisuja?
Katsotteko te yhtään ketjun otsikkoa ennen kuin alatte naputella juttujanne?
Niin luulin minäkin.
Mutta jos pysyy vain ketjun otsikon aiheessa täällä saa nipon, ankean ja liian asiallisen leiman otsaansa. Jotkut ei kestä asiallista keskustelua. Eivätkö kykene siihen osallistumaan, ja sen vuoksi alkavat haistella varpaita ja kertoa panohaluistaan yms. En tiedä heidän motiiviaan.
Kun tuo lässytys yleistyi, olen antanut minäkin palaa.
Täällähän on yhdessä tuumin moneen kertaan todettu, että koska UMK on kisattu jo kauan aikaa sitten, voidaan keskustelua tässä ketjussa vapauttaa koskemaan mm Euroviisuja yleisemmin. Kunhan aihe nyt jotenkin liittyy Käärijään ja UMK-artisteihin, tuleviin viisuihin jne. niin se on ihan ok.
Mutta samaa mieltä oon siitä, että typerät varvasjutut ym. kuolaukset ei enää kuulu tänne, vaikka kuinka Käärijään tms. kohdistuisivatkin. Eivät vie keskustelua eteenpäin millään tavalla vaan ainoastaan vähentävät porukkaa täällä ja vievät huomiota itse keskustelulta.
Mulle ei vieläkään oo selvinny mistä te oikeasti haluatte jutella? Ilman kuolaamista tää on ketju on pelkkää kireetä jankkaamista. En ymmärrä.
Täällä on samat ärsyttävät rivot muita dissaavat tyypit kuin tuolla Damianon ihasteluissa.
Ja sä käyt näistä ketjuissa, koska on niin kiva päästä haukkumaan muita rivoiksi.
Rivo-Riitat, älkää olko moksiskaan.
Lopettakaa nyt herrantähden tuo Tuisku-spekulointi. Olkaa iloisia että Käärijä on päässyt muusikkojen sisäpiiriin. Sellaista hän tarvitsee, sillä se on sinut vertaistuki suosion paineisiin. Antti Tuisku voi varmasti antaa julkisuuden kiroista selviämiseen neuvoja, kuunnella ja tsempata enemmän kuin kaikki fanit yhteensä. Hienoa että Käärijä saa uusia kontakteja musiikkibisneksen legendoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, aihe on UMK, mutta mitä juteltavaa siitä enää on jäljelle? Kaikki on jo sanottu moneen kertaan.
Tulit tänne kuitenkin juttelemaan, vaikkei mitään juteltavaa mielestäsi ole. Kaikkia se leipä elättää.......😆
Jos haluat ymmärtää asiat tahallasi väärin tai tarkoituksesi on vaan haastaa riitaa, niin aika tyhjä elämä on sulla. Kyseisen kommentin pointti oli selvästi se, että täällä jutellaan siksi kaikenlaista ns. liirumlaarumia, koska UMK on jo aiheena kaluttu läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annaliisan pääsiäinen
Haaveissa Kääriäinen
Mielessä oli muna - mut sit surisi kato
Varpaiden mukaan tehty kaalimato
No nyt oli tosissaan huono
;(
Loppuosa oli oikein hyvä 🔥🔥alkuosa ei ........ ..
Menkää nyt johonkin runoketjuun runoilemaan, jos mitään muuta annettavaa ei ole. Tapatte tän ketjun vaan lopullisesti tuolla menolla, kun viimeisimmät sivut on kohta vaan täynnä reidän keskinkertaisia lorujanne ja niiden toistuvia lainauksia.
Esim. tämä sopii huonoille runoille:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5055435/tehdaan-yhdessa-otavalle-runoki…
Ja täällähän on myös ihan Seksi-keskustelupalsta myös olemassa Rivo.Riitoille:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt johonkin runoketjuun runoilemaan, jos mitään muuta annettavaa ei ole. Tapatte tän ketjun vaan lopullisesti tuolla menolla, kun viimeisimmät sivut on kohta vaan täynnä reidän keskinkertaisia lorujanne ja niiden toistuvia lainauksia.
Kiitos Impi-Siveällä huolenpidosta.
Vierailija kirjoitti:
Jep, varsinkin kun nää viimeisimmät tuotokset on ihan järkyttävää kuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon totta puhuen aika irstas sisimmisäni, mutta en koe tarvetta huudella fantasioistani UMK-keskustelussa.
Tämä ei myöskään ole mikään runopalsta, jatkuva runoilu täällä alkaa näyttäytyä lähinnä spämminä, valtaosa täällä haluaa KESKUSTELLA eikä lukea teidän tuotoksianne.
Eli tehkää kiimaisimmat läähätyksenne mieluummin seksi-palstan puolella ja persutakaa runoille vaikka oma ketju, jos valmiit ketjut ei kelpaa. Johonkin se raja on täälläkin hyvä vetää, että edes vähän pysytään aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, varsinkin kun nää viimeisimmät tuotokset on ihan järkyttävää kuraa :D
Mulla ei ole mitään aiheeseen liittyviä runoja vastaan, jos ovat satunnaisia ja edes vähän hauskoja, mutta täällä ei kohta enää muuta olekaan kuin tätä loputonta kuraa. Se on vähän eri asia, ja jos se tekee musta jonkun mielestä nipottajan, niin eipä voisi vähempää kiinnostaa.
Loreen on pitänyt tänään AMA:n Redditissä:
https://www.reddit.com/r/popheads/comments/12bncy1/im_singer_loreen_who…
En ehtinyt vielä lukea, oliko siellä mitään kiinnostavaa, mutta laitan nyt tähän kaikille, kun palsta menee taas kohta kiinni.
Mashup Bess X Käärijä - Ram Pam Cha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon totta puhuen aika irstas sisimmisäni, mutta en koe tarvetta huudella fantasioistani UMK-keskustelussa.
Tämä ei myöskään ole mikään runopalsta, jatkuva runoilu täällä alkaa näyttäytyä lähinnä spämminä, valtaosa täällä haluaa KESKUSTELLA eikä lukea teidän tuotoksianne.
Eli tehkää kiimaisimmat läähätyksenne mieluummin seksi-palstan puolella ja persutakaa runoille vaikka oma ketju, jos valmiit ketjut ei kelpaa. Johonkin se raja on täälläkin hyvä vetää, että edes vähän pysytään aiheessa.
Mä en ole kirjoittanut tänne yhtään kyseistä runoa, fantasiaa jne. joten turhaan raivoat mulle asiasta. Vähän rajaa siihenkin, että kenelle täällä vastataan ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Loppuosa oli oikein hyvä 🔥🔥alkuosa ei ........ ..
Mä kommentoin siis kursiivi-Riettiksen runoa. En tuota noloa mikä yhä näkyy lainauksissa.
Riettiksellä riimi kulkee 🔥
No niin uusi päivä!
Miksi kukaan ei kerro minulle mitään PBstä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei kerro minulle mitään PBstä?
Riitely on selvästi kivempaa.
Kyllä täällä jengi aika paljon juttelee ihan viisuista, koko ajan ei ole kaikki täällä kuitenkaan päivystämässä ja siksi vähillä on hiljaisempaa sen aiheen osalta, silloin yleensä pääsee tämä "häirikköporukka" vauhtiin.
Viisukeskustelun osaltakin on tällä hetkellä vähän niin, että monella alkaa olla keskustelunavausten suhteen pajatso tyhjä, nyt kun on kaikki ehdokkaat jo selvillä niin ne kiinnostavimmat alkaa olla tällä erää kaluttu jo aika pitkälle. Sitten tulee hiljaisempaa ketjussa, mihin moni sitten reagoi yrittämällä "viihdyttää" muita, juttujen laadusta ei niin viis... Valitettavasti. Mutta kun meillä on nyt tuo virallinen Euroviisut-ketjukin, niin täällä ei mielestäni aivan täysin tiukkapipoista tarvitse menon kuitenkaan olla.