UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on itse ilmoittanut olevansa 170cm, eikö voi uskoa miehen samaan vaan pitää kokoajan väittää lapsellisesti vastaan.
Joo, sitä voi ilmoittaa olevansa mitä vaan, eikä saa epäillä :D
Herranjumala tätä teidän jankkausta täällä. Olen seisonut hänen vieressään, erittäin lähellä. Söpö oli, mitään muuta en muista 😉
Jankkaajamies on kateellinen kun se ei itse saa huomiota!! Ihan ymmärrettävää
Vierailija kirjoitti:
Päättelit kaikki väärin :D Lähdetään vaikka siitä, että olen nainen. Noin täällä voi erehtyä ja tehdä vääriä johtopäätöksiä.
Luulin, että tässä ketjussa käsitellään uuden musiikin kilpailua ja tämän vuoden euroviisuja?
Katsotteko te yhtään ketjun otsikkoa ennen kuin alatte naputella juttujanne?
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tässä ketjussa käsitellään uuden musiikin kilpailua ja tämän vuoden euroviisuja?
Niin luulin minäkin.
Mutta jos pysyy vain ketjun otsikon aiheessa täällä saa nipon, ankean ja liian asiallisen leiman otsaansa. Jotkut ei kestä asiallista keskustelua. Eivätkö kykene siihen osallistumaan, ja sen vuoksi alkavat haistella varpaita ja kertoa panohaluistaan yms. En tiedä heidän motiiviaan.
Kun tuo lässytys yleistyi, olen antanut minäkin palaa.
Joo, tiedän, että av-palsta on anonyymi keskustelupalsta, mutta siitä huolimatta alkeellisintakin nettietikettiä pitäisi pystyä noudattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättelit kaikki väärin :D Lähdetään vaikka siitä, että olen nainen. Noin täällä voi erehtyä ja tehdä vääriä johtopäätöksiä.
Ai niin....
Puhutaanko hieman PBstä? Haluaisin kuulla jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin....
Puhutaanko hieman PBstä? Haluaisin kuulla jotain!
No ei tartte yllyttää.
Katoitko eilen Puoli Seitsemän ohjelmaa YLE1.
Minä sitten tykkään tuosta JaloTiinan olemuksesta ja energiasta. Säpäkkä mimmi, mutta syvällinen ja asioita perinjuurin tunteella pohtiva. Hänellä on kestävyysurheilija- ja luistelijatausta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on PB?
Porttarit eli Portsut eli Portion Boys
Kertokaa lisää! Millasia esiintyjiä ne ois ollu Euroviisuissa?
Vierailija kirjoitti:
Erehdyit! Täällä kinastellaan viidestä senttimetristä! 😅
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää! Millasia esiintyjiä ne ois ollu Euroviisuissa?
Olis ainakin villinneet porukan hyvin. Varmoja, edustavia, kielitaitoisia esiintyjiä lavalla sekä lavan ulkopuolella.
Olis taatusti tulleet huomatuiksi. Se, miten olisivat sijoittuneet en osaa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusta puolestatoistametristä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tämän jos tämä olisi leivontaketju ja puhuttaisiin Kääriksestä eli kääretortusta 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin! Antti Tuisku ja Käärijä seisovat studiolla sukkasillaan mikrofonin edessä. Kummatkin ovat sukkasillaan. Antti Tuisku on 171cm. Käärijä suunnilleen samanpituinen!
Noni, 170cm just hyvä 🥰
Jos n. 10 vuotta sitten (parikymppisenä) ollut 162 cm ei ole voinut kasvaa vuosien 20-30 välissä 9cm.
Tai koska tarkalleen ottaen tuossa täällä julkaistussa linkissä mainitut mitat on otettu?
Miehet kasvaa pituutta vielä n.17 ikävuoteen asti jos ovat myöhäiskypsyjiä mutta eivät enää sen jälkeen (sitten alkaa se massan kasvattaminen).
Kyllä moni nuorimies kasvaa pituutta vielä n. 21 ikävuoteen saakka. Ja tuosta pituudestahan ei ole mitään varmuutta, että onko se vuodelta 2013 vai sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin luulin minäkin.
Mutta jos pysyy vain ketjun otsikon aiheessa täällä saa nipon, ankean ja liian asiallisen leiman otsaansa. Jotkut ei kestä asiallista keskustelua. Eivätkö kykene siihen osallistumaan, ja sen vuoksi alkavat haistella varpaita ja kertoa panohaluistaan yms. En tiedä heidän motiiviaan.
Kun tuo lässytys yleistyi, olen antanut minäkin palaa.
Täällähän on yhdessä tuumin moneen kertaan todettu, että koska UMK on kisattu jo kauan aikaa sitten, voidaan keskustelua tässä ketjussa vapauttaa koskemaan mm Euroviisuja yleisemmin. Kunhan aihe nyt jotenkin liittyy Käärijään ja UMK-artisteihin, tuleviin viisuihin jne. niin se on ihan ok.
Mutta samaa mieltä oon siitä, että typerät varvasjutut ym. kuolaukset ei enää kuulu tänne, vaikka kuinka Käärijään tms. kohdistuisivatkin. Eivät vie keskustelua eteenpäin millään tavalla vaan ainoastaan vähentävät porukkaa täällä ja vievät huomiota itse keskustelulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä 162 cm pitkä, pätkä :D
Ei kyllå sinulla nyt on 30 cm liikaa pituutta arviossasi.
Totta puhuen keripäs muutama viesti taaksepäin. Sieltä löydät viestin Käärijån tåmänhetkisestä pituudesta. Miehet kun katsos monet kasvavat 15. ikävuoden jälkeen.
Ovat lisänneet ilmoitettuun pituuteen roimasti senttejä, ei se ole harvinaista. Imagollisesti parempi että jäbä on n.170 kuin 162.
Jääkiekkolinkissä ilmoitettu pituus 162 cm on v. 2013. Käärijä ollut silloin parikymppinen.
Juu mies on Retired eli lopettanut pelaamisen 15 vuotiaana. Eiköhän pituusmittaukset oo pelaaja-aikoihin tehty. Tuskin se niitä fanejaan varten niitä sinne päivittäis lopettamisen jälkeen, vaikka sivusto ois tehny profiilin päivitysajon 2013.
Mutta Itse asiassa 162 senttinen Kääris ois mun makuun vielä kuumempi 😋 Prince oli muuten 157 cm. Järkky honkkeli siihen verrattuna
Viimeisin joukkuemerkintä tuolla sivulla on kyllä kaudelta 2012-13, eli on täyttänyt 19 vuotta kauden alkpuolella, eli varmaan viimeisin mittaus on tehty hieman alle 19-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Se aihe oli ja meni, UMK on aiheena kaluttu tyhjäksi jo moneen kertaan, siksi on otettu katse eteenpäin ja kohti Euroviisuja.
Saat toki halutessasi palata vielä alanysoimaan UMK:ta, jos sulla siitä vielä jotain järkevää sanottavaa on. Ei se kielletty aihe täällä ole, mutta valtaosa meistä ei jaksa enää jankata siitä, olisiko esim. Robimin tai PB:n pitänyt voittaa, lauloiko Benjamin huonosti jne. Euroviisuketju ei näyttäydy kaikille yhtä viihdyttävänä kuin tämä, joten jatkamme täällä vähän toisenlaisesta näkökulmasta.
Niin siis viesti aiemmin ei koskenut mitään "omaa ilmoitusta", vaan Käärijä on studiolla ilman kenkiä ja on Antti Tuiskun vieressä sen pituinen. (Antti Tuisku on 171 cm)
Hyvää aurinkoista kevätpäivää sinullekin!