UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Olin eilen Lahden keikalla ja Käärijä oli oikein hyvässä kunnossa. Ei mitään valittamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT!
Perussuomalaisten Juho Eerolan musiikkivideo, olkaa hyvä. Tämä on kulttuuria.
Juho teki syntiä, kun valitsi väärän värisen patukan.
Tää dldopylly-eerohan on ihan vanha juttu mutta jaksaa yllättää joka kerta kun tulee internetissä vastaan. En tiedä kyllä miten tämä UMK:un liittyy, persujen salainen toive-esiintyjä? Hehän inhoavat Käärijää, koska ei mahdu ahtaisiin lokeroihin.
Vierailija kirjoitti:
Mites äänestäminen?
Kävin just antamassa ääneni Käärijälle!
Äänestetäänkö Loreenia tänään?
Vierailija kirjoitti:
EC. Saksasta kommentoi Käärijän cha cha kappaletta
Miten toi EC.n kappale kuulostikin noin hyvältä?
Perjantain keikallaan PB vetäisi muutaman sekunnin pätkän cha cha cha. Lähti kun tykin suusta, mietin vaan että siinä oli oikee asenne ja mitenhän esittäisi koko biisin :D
Toivotimme siinä yhteydessä Käärijälle onnea Liverpooliin.
Hävytöntä! Olin jo aikeissa sulkea suuni täällä koko pb:stä mutta tuon jälkeen sota jatkukoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantain keikallaan PB vetäisi muutaman sekunnin pätkän cha cha cha. Lähti kun tykin suusta, mietin vaan että siinä oli oikee asenne ja mitenhän esittäisi koko biisin :D
Toivotimme siinä yhteydessä Käärijälle onnea Liverpooliin.
Robinin tekemänä toi on ok. Pb tekemänä tulee kiusaamisfiilis. Mites pb.n fanit, alkaako mollaaminen?
No portsuthan on aiemminkin ponnistanut pitkälle muitten biiseillä, ellen väärin muista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkomaalaisille faneille jaettu käärijätorttu ohje?
Ollut jo wiwiblogsissa ja redditissä ainakin
Onko annaliisat vielä avautuneet ulkomaalaisille faneille?
Ei me mitään avauduta, tää on exklusiivinen kerho, meihin liitytään...😛 t.AL
Kyllä te avaudutte, liikaa. Se karkottaa mehiläiset.
Tietty salaperäisyyden verho, se pitää olla. Teillä on eväät on pöydällä leväällään vaikka meillä ei ole edes nälkä.
En ole al, ja off topic mutta näytä mulle mehiläinen, joka kääntyy pois jos kukka avautuu liikaa 😂
Ne on niitä, jotka on keräämässä mettä heti auringon noustua. Niillä on jo kannut täynnä.
Kommentteja tehtailee nyt joku, joka ei ilmeisesti edes kunnolla tiedä, missä ketjussa kulloinkin kommentoi ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijållä on kohta samanlainen maha ku Einarilla Esson baarissa
Ei se haittaa. Täällä on joku varvasfetissistä kärsivä, joka kyllä hoitaa Käärijän varpaat, jos hän ei siihen itse enää kykene ison mahan takia. Okei oli huono esimerkki, mutta pointtini on se, että voitaisiinko antaa Käärijälle jo kehorauha, mikä koskisi ihan joka osaa hänestä. Nuo fetissit ja mahan arvostelu ei ole korrektia.
On se aika korrektia jos on lähteny erinäkösenä tuon puvun sisään, ja about 100 miljoonaa ihmistä seuraa finaalia. Siinä vois olla hyvin paljon kotoisampi olo, kun olisi huolehtinut perusasiat kuntoon hyvän sään aikana
Ei se ole korrektia. Kannattaa miettiä mitä mieltä tällaisista ulos tuloista seuraisi, jos puhuttaisiin naisesiintyjästä ja hänen painoaan kommentoitaisiin tuolla tavalla. Etenkin kun kyseessä ei ole millään mittarilla kyse ylipainoisesta ihmisestä.
Jep, tää palsta tuntuu joskus oikealta likasangolta. Jos olisitte pyörineet jossain muuallakin kun täällä, tietäisitte että artisti on puhunut kehonkuvasta haastatteluissa/podcasteissa usein: siitä, miten vapauttavaa on itselle (ja nykyään yleisö on alkanut tehdä samaa) kiskasta se paita pois ja antaa mennä. Se aitous on se hänen (ja sukupolvensa) juttu, ja tätä ainakin redditissä palvotaan.
Esimerkki:
Vierailija kirjoitti:
Toivotimme siinä yhteydessä Käärijälle onnea Liverpooliin.Hävytöntä! Olin jo aikeissa sulkea suuni täällä koko pb:stä mutta tuon jälkeen sota jatkukoon.
Näette mörköjä siellä missä niitä ei ole. Toivotettiin vain Käärijälle onnea ja muutama sointu cha cha cha ja Käärijä fanit jo sarvet pystyssä julistamassa sotaa.
Harvinaisen riidanhaluista porukkaa. Hyi!!
Vierailija kirjoitti:
Kommentteja tehtailee nyt joku, joka ei ilmeisesti edes kunnolla tiedä, missä ketjussa kulloinkin kommentoi ja mitä.
Joku persu
Joko tämä on käsitelty täällä
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne on noi iltavuorolaiset alottanu tänään aikasin. Samanlaista himmeetä stooria joka ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta tuli mieleeni...kyllä sekin - että olisi laskelmoitu veto - onnistuisi Käärijältä itseltään. On sen verran tottu-ukko. Joko itse tai joku sen porukoissa keksinyt hyvän läpän joka toteutettiin.
Jatkumoo.. joku päivä tyttiksen kuvaamat keikkataltioinnit (kuolaavia faneja) läväytettään teille päin pläsiä ja vähän tuunattuna vielä...
Mukavaa, että Käärijän ulkomaankiertue alkaa. Todella kiinnostaa nähdä, saako minkälaista elämää etko-lavalle ja yleisöön.
Luultavasti myös media juoksee Käärijän perässä, eikä päinvastoin.
Äänestin Stubbia, kun on niin hyvä taustatanssija. Hullun hymy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta tuli mieleeni...kyllä sekin - että olisi laskelmoitu veto - onnistuisi Käärijältä itseltään. On sen verran tottu-ukko. Joko itse tai joku sen porukoissa keksinyt hyvän läpän joka toteutettiin.
Jatkumoo.. joku päivä tyttiksen kuvaamat keikkataltioinnit (kuolaavia faneja) läväytettään teille päin pläsiä ja vähän tuunattuna vielä...
Tai sitten toimittaja vaan hakee huomiota itselleen.
Pb haukkui umk.n fanit. Siitä minä olen tuohtunut.
EC. Saksasta kommentoi Käärijän cha cha kappaletta
https://www.mtvuutiset.fi/video/prog20493858#gs.tnstck