UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tykkäån tästå rockrock versiosta! Kunnon happobassot. Ei meinannu heti löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suttuliisako perusti darkwebin? Mä haluaisin liittyä johonkin gayryhmään...niillä on niin aistikasta ja hellää....🔥
En, mutta mietin pitäisikö yhtyä
t.Anna-Liisa 💋Tuu ihmeessä, ei tuolla ole vielä kuin yksi mun lisäksi. Eilinen ja tämä päivän iltavuoro on saanut mut ihan villiksi, joten olis kiva purkaa siellä lisää. Myönnän kyllä varastaneeni sulta tuon pusuemojin ryhmän nimen perään. Ja kaalimato tietysti! T: Ryhmän perustaja nimeltään Paratiisilintu
Mitäs me muut jotka jäädään tänne.
Onhan tämä kuitenkin OG iltavuorolaisten mesta eli vois tännekin jotain laittaa ettei tartte yksin noita Käärijä runoja rustailla 🔥🔥🔥
Kyllä tää edelleen on the mesta. Tåållä piilee nääs yllätysmomentteja
Vierailija kirjoitti:
Aah, pakko kuunnella tämäkin versio!
Jestas mikä biisi, inspiroi tuon pienen runonkin tuolla aiemmin 🤭 Kärtsy on parhaimmillaan tollai rouheella asenteella räpäten 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, pakko kuunnella tämäkin versio!
Jestas mikä biisi, inspiroi tuon pienen runonkin tuolla aiemmin 🤭 Kärtsy on parhaimmillaan tollai rouheella asenteella räpäten 🔥
Kyllä. Yhtään "vaakkumista" ei havaittavissa.....
Mun on pakko paljastaa syntini täällä, toivottavasti saan ne anteeksi. Petin äsken Käärijää Hercule Poirotin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suttuliisako perusti darkwebin? Mä haluaisin liittyä johonkin gayryhmään...niillä on niin aistikasta ja hellää....🔥
En, mutta mietin pitäisikö yhtyä
t.Anna-Liisa 💋Tuu ihmeessä, ei tuolla ole vielä kuin yksi mun lisäksi. Eilinen ja tämä päivän iltavuoro on saanut mut ihan villiksi, joten olis kiva purkaa siellä lisää. Myönnän kyllä varastaneeni sulta tuon pusuemojin ryhmän nimen perään. Ja kaalimato tietysti! T: Ryhmän perustaja nimeltään Paratiisilintu
Onhan tämä kuitenkin OG iltavuorolaisten mesta eli vois tännekin jotain laittaa ettei tartte yksin noita Käärijä runoja rustailla 🔥🔥🔥Kyllä tää edelleen on the mesta. Tåållä piilee nääs yllätysmomentteja
Oooh en malta odottaa! Ja joo, eilen ja tänäänkin on ollut vähän kireää ajoittain, niin perustin toisen mestan, missä voi puhua vapautuneemmin. Mutta ei hätää kyllä mä täälläkin kirjoittelen (ellen yritä taas ketjubanneja) ja on täälläkin onneksi samanhenkisiä annaliisoja... ;)
Onkohan Impi-Siveä vielä valveilla?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Impi-Siveä vielä valveilla?
Sehän voi oikeasti olla sillai salaa myös Rivo-Riitta 🤭
El Meissel ja Käärijä vois kans antaa pusun toisilleen :3
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että nyt on nähty Käärijän paljas yläkroppa 😋🔥 karvaiset jalat 😋🔥 ja isot varpaat 😋🔥 - mitä vielä tulossa?
Joo tiedän et iltavuoro ei oo vielä alkanut, mut en voinut itselleni nyt mitään.
Aamuvuoron helmiä. Mitäköhän vielä niin... ;)
Tuleeko kenellekään muulle Norjan biisistä etäisesti mieleen tämä Nightwishin cover? (aiempi viestini katosi vissiin bittiavaruuteen?):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että nyt on nähty Käärijän paljas yläkroppa 😋🔥 karvaiset jalat 😋🔥 ja isot varpaat 😋🔥 - mitä vielä tulossa?
Joo tiedän et iltavuoro ei oo vielä alkanut, mut en voinut itselleni nyt mitään.
Aamuvuoron helmiä. Mitäköhän vielä niin... ;)
Kärtsy vois ehkä laittaa sellaiset Neon vihreät borat uikkarit 💚 en kestä! 🥰
Telegrammiin lisää Annaliisa-massaa. Täällä voi pitää pre-partyt ja siellä finaalit.........
Lähetetään sille sellaiset uikkarit ni varmasti laittaa päälle! Värikin niin sopiva..
Mitä jos Käärijä liittyy siihen Telegrammiin 🙈🙈🙈🔥hups
Pitäs mennä yövuoroon täältä pukkarista, mut käyn ihan kierroksilla taas 🤪
Kuka olisi nähnyt vuoden, tai edes tämän ketjun alkaessa, että av:lla käydään kuumana pottatukkaiseen 29-vuotiaaseen lähiöräppäriin
söpö se on mustakin, en ehkä ihan noita villeimpiä fantasioita jaa, mutta outoa on se, että tää koko homma (UMK, Käärijä, Euroviisut, joita en todellakaan ole aiemmin edes seurannut) on saanut tämän jo kohta keski-ikäisen naisihmisen innostumaan elämästä ja mielimään keikoille, siis ihan ylipäätään. Muutamat keikkaliput keväälle ja kesälle jo varattu💃💃. Ei ollenkaan huono saavutus tämäkään.
Onhan tämä kuitenkin OG iltavuorolaisten mesta eli vois tännekin jotain laittaa ettei tartte yksin noita Käärijä runoja rustailla 🔥🔥🔥