Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22541/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun oon katsellut reaktiovideoita niin tuo Prince BL World youtubekanavan tyyppi vaikuttaa olevan rakastunut Käärijään.

Niin ylenpalttista hehkumointia hänellä on Käärijään ja ihan jokaiseen Käärijä videoon hän vaikuttaa tekevän reaktiovideoita.

Vieläpä tuohon keikkeen se kaikki innostuneisuus vielä päälle.

Mä vähän luulen, että tekee niitä senkin takia, että on huomannut että suomalaiset tykkää niitä joukolla katsella... ;-)

Mutta tykkään tyypistä, vaikuttaa tosi symppikseltä ja vilpittömältä kommentteineen, aika selvästi on tykästyyt Käärijään ihan oikeasti. Eikä ole ainoa. Myös The PeaceAround-tubettaja on aika selkeästi ihan tosissaan tohkeissaan Käärijästä. Ihan katsoa hänen reaktioitaan. Moni tubettaja tekee noita reaktioita vähän enemmän käsikirjoitetusti ja sanoo positiivisia asioita osittain vain klikkaukset mielessään tai ei sano juuri mitään muuta kuin että "kirjoittakaa kommentteihin, mitä mieltä TE olette". Vaikka kyllähän sen katseesta yleensä näkee, että ihan oikeasti innostuvat Käärijän showsta.

Vierailija
22542/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun oon katsellut reaktiovideoita niin tuo Prince BL World youtubekanavan tyyppi vaikuttaa olevan rakastunut Käärijään.

Niin ylenpalttista hehkumointia hänellä on Käärijään ja ihan jokaiseen Käärijä videoon hän vaikuttaa tekevän reaktiovideoita.

Onko se filippiiniläinen enkunope, se on jo aivan pakkomielteisen rakastunut Käärijään.

Se juuri. t. edellä kommentoinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22543/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se filippiiniläinen enkunope, se on jo aivan pakkomielteisen rakastunut Käärijään.

Samasta tyypistä puhutaan. Mua oikein huvittaa, kun hän jokaisessa Käärijä videossa purskahtaa nauramaan. Varmana on Käärijän ykkös fani, että kaikki tällä palstalla jäävät kakkoseksi.

Vierailija
22544/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus Euroviisut oli semmoinen nolo paikka, mutta nykyään se vaikuttaa olevan hyvä ponnahduslauta musiikkiuraa tekeville. Jopa pelkkä Umk:kin on hyvä nosteenpaikka artisteille ja bändeille.

On se kiva, että Umk näkyy myös ulkomaalaisillekin. Näkevät suomalaista viihdettä :)

Mua vähän huvittaa se, kuinka suomalaiset dissaa joukolla UMK:n tasoa, mutta ulkomaalaiset tänäkin vuonna ovat kehuneet sitä lähes maasta taivaaseen. Osasta se on jopa parempi kuin Mello, sillä musiikissa on variaatiota paljon enemmän, Mellossa samat tyypit on usean biisin takana ja valtaosa biiseistä on sitä samaa liukuhihnatuotettua ruotsipoppia. Moni tubettaja on sanonut, että UMK:ssa ei ollut oikein yhtään heikkoa biisiä mukana.

Vierailija
22545/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten huomenillalla julkaistaan semifinaalien esiintymisjärjestykset!

Vierailija
22546/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, Loreen on näköjään tänään alkanut nousta myös viraalilistoille maailmalla. Oli mm. Australian listalla, siellä ei oo Kärtsää näkynyt ainakaan vielä. Electric Callboyn We Got The Moves vilahti kyllä listan alapäässä tässä hiljattain, liittyneekö Käärijään jotenkin, kun vastaavasti biisi vilahti Brittien viraalilistalla pari päivää ennen kuin Käärijä itse sinne hetkeksi nousi...

Vierailija
22547/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen haastis :)

Meille Annaliisoillekin pieni piikki sydämeen kun tongitaan seurustellut, pituudet ja kengännumerot vai miten se meni 🥺

Vierailija
22548/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen, että tekee niitä senkin takia, että on huomannut että suomalaiset tykkää niitä joukolla katsella... ;-)

Mutta tykkään tyypistä, vaikuttaa tosi symppikseltä ja vilpittömältä kommentteineen, aika selvästi on tykästyyt Käärijään ihan oikeasti. Eikä ole ainoa. Myös The PeaceAround-tubettaja on aika selkeästi ihan tosissaan tohkeissaan Käärijästä. Ihan katsoa hänen reaktioitaan. Moni tubettaja tekee noita reaktioita vähän enemmän käsikirjoitetusti ja sanoo positiivisia asioita osittain vain klikkaukset mielessään tai ei sano juuri mitään muuta kuin että "kirjoittakaa kommentteihin, mitä mieltä TE olette". Vaikka kyllähän sen katseesta yleensä näkee, että ihan oikeasti innostuvat Käärijän showsta.

Noinhan se on kuten sanot. Toi mainitsemasi The PeaceAround näyttää reakoivan samoin, kuin muihinkin videoihinsa, että ei hän mun silmiin näytä niin Käärijä fanilta.

Vierailija
22549/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille Annaliisoillekin pieni piikki sydämeen kun tongitaan seurustellut, pituudet ja kengännumerot vai miten se meni 🥺

Jep myönnän, että tunsin piikin... Mut sitten perään totesin, että, no ihmisluonne on utelias etenkin kun hurahtaa fanittamiseen. XD Sitä en kyllä ymmärrä, miten jotkut someseuraamiset ketään kiinnostaa, mut seurustelusta on Kärtsä itekin sanonut, että haluaa antaa kuvan et on saatavilla, niin kyllä se jollain tasolla sen tiedostaa et parisuhdestatus kiinnostaa ihmisiä.

Vierailija
22550/34469 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus Euroviisut oli semmoinen nolo paikka, mutta nykyään se vaikuttaa olevan hyvä ponnahduslauta musiikkiuraa tekeville. Jopa pelkkä Umk:kin on hyvä nosteenpaikka artisteille ja bändeille.

On se kiva, että Umk näkyy myös ulkomaalaisillekin. Näkevät suomalaista viihdettä :)

Mua vähän huvittaa se, kuinka suomalaiset dissaa joukolla UMK:n tasoa, mutta ulkomaalaiset tänäkin vuonna ovat kehuneet sitä lähes maasta taivaaseen. Osasta se on jopa parempi kuin Mello, sillä musiikissa on variaatiota paljon enemmän, Mellossa samat tyypit on usean biisin takana ja valtaosa biiseistä on sitä samaa liukuhihnatuotettua ruotsipoppia. Moni tubettaja on sanonut, että UMK:ssa ei ollut oikein yhtään heikkoa biisiä mukana.

Umk on kummiskin meille suomalaisille vähän heikkotasoinen verrattuna monien muiden suomalaisviihde tuotantoihin. Että miksi Voice of Finland näyttää ja kuulostaa paremmalta formaatilta?

Suomalaiseen viihdetasoon nähden Umk:sta olisi parempaan.

Vierailija
22551/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä aina hienovaraista hämmennystä ja ristiviestintää.

'Ei ymmärrä, että jotain kiinnostaa joku artistin seurustelu tai poliittiset kannat."

Kuitenkin vetää UMKin finaalissa aivan puun takaa sakean poliittiset "Kansan puolella"-setit ja yhdessä podcastissa ilmoittaa tietoisesti valinneensa linjan olla puhumatta seurusteluistaan, jotta naiset saavat kuvitella, että "teen tosta vielä itelleni miehen".

Kyllä hänkin pelata osaa eikä ylienergisten annaliisojen tarvitse tuntea kohtuuttomia tunnontuskia...

Mutta silloin kuin pötkötetään, se on jämpti.

Vierailija
22552/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kohteliaisuutta ja myös viisujen alkuinnostusta, koska Suomen biisit julkaistiin hyvissä ajoin. Totuus on se, ettei noista muista umk-kappaleista olla kiinnostuneita kuin korkeintaan Suomessa, eikä kaikista edes Suomessa.

Vierailija
22553/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Ei ymmärrä, että jotain kiinnostaa joku artistin seurustelu tai poliittiset kannat."

Kuitenkin vetää UMKin finaalissa aivan puun takaa sakean poliittiset "Kansan puolella"-setit ja yhdessä podcastissa ilmoittaa tietoisesti valinneensa linjan olla puhumatta seurusteluistaan, jotta naiset saavat kuvitella, että "teen tosta vielä itelleni miehen".

Kyllä hänkin pelata osaa eikä ylienergisten annaliisojen tarvitse tuntea kohtuuttomia tunnontuskia...

Kyllä vain, ristiriitaista viestintää.

Käärijän mukaan biisi ei kannusta juomaan, mutta viikonloppuisin voi ilolientä ottaa ja sitten uskaltaa pyytää jotakuta tanssimaan..

Hän puhuu paljon, mutta ei sano mitään. Pelimies.

Vierailija
22554/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut koko ketjun läpi? Yläpeukku =kyllä, alapeukku= ei

Jossain vaiheessa tuolla keskivaiheella alkoi tädeiltä tulla ihanaa iltanovellia Käärijästä......

Kiitos varoituksesta, oon jaksanut hieman skippaillen lukea vasta Käärijän ensitulemisen alkureaktioiihin asti.

Jotain taidettu poistella, mutta näkyy lainatuissa kommenteissa, jos mielenkiintoa riittää "näytä enemmän"

Tämä hallussa. En tosin oo ihan varma, haluanko altistua moisille. :-D

Jep. Ne on vastenmielisiä lukea.

Mikä helvetin tarve on avautua täällä niistä. Saako ne siitäkin jotain kiksejä. Puhuis vaikka terapeutilleen ajakoon sen asiaa vaikka pitkäkorvakani.

Vierailija
22555/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa tuolla keskivaiheella alkoi tädeiltä tulla ihanaa iltanovellia Käärijästä......

Kiitos varoituksesta, oon jaksanut hieman skippaillen lukea vasta Käärijän ensitulemisen alkureaktioiihin asti.

Jotain taidettu poistella, mutta näkyy lainatuissa kommenteissa, jos mielenkiintoa riittää "näytä enemmän"

Mikä helvetin tarve on avautua täällä niistä. Saako ne siitäkin jotain kiksejä. Puhuis vaikka terapeutilleen ajakoon sen asiaa vaikka pitkäkorvakani.

Hei pitkäkorvakani! Tuliko paljon papanoita ja pipanoita?

Vierailija
22556/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, ristiriitaista viestintää.

Käärijän mukaan biisi ei kannusta juomaan, mutta viikonloppuisin voi ilolientä ottaa ja sitten uskaltaa pyytää jotakuta tanssimaan..

Hän puhuu paljon, mutta ei sano mitään. Pelimies.

Tyypillinen vaaka

Vierailija
22557/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppaahan täältä AVlta se "mitä tekisit jonkun julkkiksen kanssa, jos saisir viettåå yön" niin saat ei voi kun päätään pyörittää, miten saa olla täällä vielä.

Vierailija
22558/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi Kärtsälle tulla yllätyksenä että kautta aikojen ihmiset on olleet kiinnostuneita julkkisten suhteista ja muista yksityisasioista pikku detaljeja myöten. Ehkä siinä se on oikeassa että heteromiehiä ei välttämättä kiinnosta jonkun Till Lindemannin seurustelut mutta naisia ja viisuhomoja kiinnostaa. Vois sanoa että mitäs läksit. 😀

Itsekin se lietsoi tuota juttelemalla että artistin on hyvä olla mystinen ja esittää olevansa saatavilla.

Vierailija
22559/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi Kärtsälle tulla yllätyksenä että kautta aikojen ihmiset on olleet kiinnostuneita julkkisten suhteista ja muista yksityisasioista pikku detaljeja myöten. Ehkä siinä se on oikeassa että heteromiehiä ei välttämättä kiinnosta jonkun Till Lindemannin seurustelut mutta naisia ja viisuhomoja kiinnostaa. Vois sanoa että mitäs läksit. 😀

Itsekin se lietsoi tuota juttelemalla että artistin on hyvä olla mystinen ja esittää olevansa saatavilla.

No kyllä varmasti kiinnostas Käärijääkin, jos Till Lindemann vaihtais nuoren vemäläismallityttöystävänsä vaikka raavaaseen rekkakuskipenaan.

Vierailija
22560/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräitä nämä asiat näyttävät kiinnostavan suorastaan sairaasti. Mutta onneksi on myös ihmisiä, joita julkkisten yksityisasiat ei kiinnosta piirun vertaa.

Ketju on lukittu.