Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21781/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksikästä kuin viisuhomojen likaisissa mielissä 😀 on vain söpöyttä ja iloa

Tämä. Itse en saa Käärijästä seksikästä, mutta kuinka härskisti monet ovat tykänneet ja purreet huuliaan, kun esitys kulkee eteenpäin. Käärijä on monen homon mielestä kuumis. :D

Käärijä on ihana!

Ei sitten yhtään. Landepaukku poromies lyhyenläntine jalkoineen ja pitkine selkineen. Siihen vielä hieman yksinkertainen ulosanti ja esiintyminen niin ei herätä muutä kuin lieviä häpeän tunteita. Hänen paikkansa olisi muualla kuin median edessä ja isolla lavalla. Ehkä musiikintekijänä parempi kuin esittäjänä.

PKN oli pohjanoteeraus ja nyt ollaan lähellä sitä.

Kiitos nauruista, unohdit traanisen selän. Minusta Käärijä on hyvä  tyyppi ja enemmän kuin tervetullut juuri siksi, ettei ole ihan täydellisen näköinen ja tiedostaa sen, muttei välitä. Terve itseironia on niin mahtava asia, ja puuttuu aivan liian monelta.

Tämä, paitsi että hän on kyllä aika kaunis: söpö nenä, isot kauniit silmät, kauniit hampaat ja hyvä iho. Huomaa että harrastaa jotain liikuntaa, musta aika täykky mies.

Käärijän hampaat on kyllå persoonalliset ja hotit! Kauhistus jos se ottais kuoret joskus. Älkääs tädit sohiko lähellä - vieläkin se pieni lohkeama, joka tuli Hullun Poron keikalla

Vierailija
21782/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on niin herkkä ja suloinen, että herättää minussa jonkin alkukantaisen hoiva-vietin. Haluaisin kääriä hänet kapaloon ja tuutilullattaa uneen. Tussa lullaa puussa.

Hanki rescue-koira.

Älä ole tylsä. Eikä koiria saa liikaa inhimillistää, niitä alkaa ahistaa.

Täällä kun lukee kaiken maailman ankeuttajien purkauksia, alkaa tuntua että kohta joku saa hankkia itselleen rescue-Käärijän... Koittakaa nyt kestää, että hän on tämän vuoden viisuedustaja. Kaikenlaista viheltäjää sinne on lähetetty, yleensä aika heikolla menestyksellä. Katsotaan nyt ensin, miten Kärtsällä menee, ja itketään sitten jos siihen tulee aihetta. 

Mun mielestä Kärtsä on todella symppis ja biisi (vaikka onkin oman genreni ulkopuolelta) on hyvä. Minulla ei ole absoluuttista sävelkorvaa, mutta sen verran musikaalinen olen jo verenperintönä, että kykenen myös objektiivisesti sitä arvioimaan. Joo, ei tule Kärtsästä uutta Celine Dionia, mutta tarvitseeko tullakaan? Eipä nuo kaikki muutkaan räppärit mitään kovin ihmeellisiä kultakurkkuja ole, ja silti ovat rohkeasti myös laulaneet tuotannossaan, paitsi ne joiden biiseissä kaikki laulu on jonkun fiittaajan varassa. Käärijä menee euroviisuihin, ja siellä käy sitten miten käy. Ja kävi kuin vaan, eipä se ole esim. minun tai muunkaan täällä kirjoittavan henkilökohtainen saavutus tai tappio. Oiskohan se ihan täysin mahdotonta, että vaan tsempattaisiin tuota omaa edustajaa eikä ruodittaisi suunnilleen jokaista hiuskarvaa negatiivisesti. 

Ps. Kissavideot best.

Ei kai se voi sitä vaarinpalli-nahkakattia poiskaan potkaista, jos muidukki ottanut yhteiseen kotiin.

Kissa on oikein söpö. Jätetään nyt lemmikkieläimien haukkuminen.

Näinpä. Ihmisiä voidaan haukkua minkä ehditään 😆 mutta eläimet jätetään haukkumisten ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21783/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksikästä kuin viisuhomojen likaisissa mielissä 😀 on vain söpöyttä ja iloa

Mä oon kai sitten viisugay.🔥 Luulin olevani 42v naisoletettu....

Vierailija
21784/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on niin herkkä ja suloinen, että herättää minussa jonkin alkukantaisen hoiva-vietin. Haluaisin kääriä hänet kapaloon ja tuutilullattaa uneen. Tussa lullaa puussa.

Hanki rescue-koira.

Älä ole tylsä. Eikä koiria saa liikaa inhimillistää, niitä alkaa ahistaa.

Täällä kun lukee kaiken maailman ankeuttajien purkauksia, alkaa tuntua että kohta joku saa hankkia itselleen rescue-Käärijän... Koittakaa nyt kestää, että hän on tämän vuoden viisuedustaja. Kaikenlaista viheltäjää sinne on lähetetty, yleensä aika heikolla menestyksellä. Katsotaan nyt ensin, miten Kärtsällä menee, ja itketään sitten jos siihen tulee aihetta. 

Mun mielestä Kärtsä on todella symppis ja biisi (vaikka onkin oman genreni ulkopuolelta) on hyvä. Minulla ei ole absoluuttista sävelkorvaa, mutta sen verran musikaalinen olen jo verenperintönä, että kykenen myös objektiivisesti sitä arvioimaan. Joo, ei tule Kärtsästä uutta Celine Dionia, mutta tarvitseeko tullakaan? Eipä nuo kaikki muutkaan räppärit mitään kovin ihmeellisiä kultakurkkuja ole, ja silti ovat rohkeasti myös laulaneet tuotannossaan, paitsi ne joiden biiseissä kaikki laulu on jonkun fiittaajan varassa. Käärijä menee euroviisuihin, ja siellä käy sitten miten käy. Ja kävi kuin vaan, eipä se ole esim. minun tai muunkaan täällä kirjoittavan henkilökohtainen saavutus tai tappio. Oiskohan se ihan täysin mahdotonta, että vaan tsempattaisiin tuota omaa edustajaa eikä ruodittaisi suunnilleen jokaista hiuskarvaa negatiivisesti. 

Ps. Kissavideot best.

Ei kai se voi sitä vaarinpalli-nahkakattia poiskaan potkaista, jos muidukki ottanut yhteiseen kotiin.

Kissa on oikein söpö. Jätetään nyt lemmikkieläimien haukkuminen.

Näinpä. Ihmisiä voidaan haukkua minkä ehditään 😆 mutta eläimet jätetään haukkumisten ulkopuolelle.

Nää elukoilla kåmpät täyttävät muidut on niin nähty. Siinä on ukolle kohta vähän kääntymätilaa

Vierailija
21785/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän mielestä seksikkäin kohta Cha cha cha:ssa? Minun on vaikea sanoa mutta ehkä se kohta kun Käärijä ääntelehtii "yeah yeah yeah" :)

Mulle seksikkäin kohta on ekan kertsin ja tokan säkeistön välissä, kun valot himmenee ja Käärijä kattoo alaviistoon ja avaa kädet. Siis etenkin siinä se vaan huokuu karismaa, läsnäoloa ja sellaista ikonisuutta, että menee jalat alta. Rakastan kans sitä kohtaa just ennen ekaa kertsiä, kun Kärtsä nostaa yhden käden ja kaksi sormea ylös ja kävelee korokkeelle. Aivan totaalinen SLAY, kuten viisupiireissä sanotaan :D

Ja voidaanko hetki puhua siitä, miten hyvin Käärijä liikkuu musiikin tahdissa? Kaikki käsien, vartalon ja jalkojen liikkeet osuu just eikä melkein. Eikä toi jätkä edes hengästy esityksen aikana!

Palautan sinun maanpinnalle.

En tiedä ketään muuta suomalaista artistia, jolla on noin julmetun huono rytmitaju ja kankea liikkuminen. Käärijän motoriset taidot eivät ole kehittyneet (kädet, jalat ja kroppa liikkuu eritahtiin, kun jalat liikkuu kädet ei tiedä mitä tehdä ja päinvastoin. Näyttää siltä että liikehtii musiikkiin nähden "myöhässä").

Rytmikkäästä tanssimisesta Käärijä yhteydessä ei voi puhua.

Laulaa ja liikkuu nuorin vierestä.

.

Käärijä osaa kyllä tanssia, vaikkei mikään ammattilainen olekaan (ja kukapa meistä on).

Klippiä katsoessani mietin ketä ihmettä hän muistuttaa?

Nukkumattia! TV2 lastenohjelma jostain 1990-luvulta. Hiukset, parta ja töppöset.

Suosion salaisuus selvisi! Eikös se Nukkumatti ollut kansainvälinen lastenohjelma.

Vierailija
21786/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän mielestä seksikkäin kohta Cha cha cha:ssa? Minun on vaikea sanoa mutta ehkä se kohta kun Käärijä ääntelehtii "yeah yeah yeah" :)

Mulle seksikkäin kohta on ekan kertsin ja tokan säkeistön välissä, kun valot himmenee ja Käärijä kattoo alaviistoon ja avaa kädet. Siis etenkin siinä se vaan huokuu karismaa, läsnäoloa ja sellaista ikonisuutta, että menee jalat alta. Rakastan kans sitä kohtaa just ennen ekaa kertsiä, kun Kärtsä nostaa yhden käden ja kaksi sormea ylös ja kävelee korokkeelle. Aivan totaalinen SLAY, kuten viisupiireissä sanotaan :D

Ja voidaanko hetki puhua siitä, miten hyvin Käärijä liikkuu musiikin tahdissa? Kaikki käsien, vartalon ja jalkojen liikkeet osuu just eikä melkein. Eikä toi jätkä edes hengästy esityksen aikana!

En tiedä ketään muuta suomalaista artistia, jolla on noin julmetun huono rytmitaju ja kankea liikkuminen. Käärijän motoriset taidot eivät ole kehittyneet (kädet, jalat ja kroppa liikkuu eritahtiin, kun jalat liikkuu kädet ei tiedä mitä tehdä ja päinvastoin. Näyttää siltä että liikehtii musiikkiin nähden "myöhässä").

.

Nuo kengät on varmaan liian raskaat liikkua. Micmacin videolla moovit on oikein skarpit.

Ja umklavalla liikkumisen spontaaniutta häiritsee ennalta lukkoonlyödyt kamerakulmat.

Räppi ifkävä kyllä kuulostaa nuotin vierestä "vaakkumiselta" . Toivottavasti vaak - efekti ei ole kovin voimakas viisuissa.

Electric callboyn räppiääni on esimerkki toimivasta sellaisesta (tämä ei ole mikään copy-viittaus ) Paksu ja römeä, josta ei erota, että räppäisi jollain tietyllä sävelellä . Käärijä ikäänkuin "puhuu" väärällä sävelkorkeudella.

Kyllähän se tällaista absoluuttisen sävelkorvan omaavaa koskee korvakäytävään.

Ja lisään, että itse biisihän on/olisi totaalinen räjähdysi livenä mutta sen kasvamista täyteem mittaansa rajoittaa Käärijän rajallinen vokaalinen range (alaäänet) ja kilpistyminen hassuksi vitsiksi

Sitäpä. Agre-räpistä hassuksi vitsiksi. Miten siinä näin kävi.

En enää tiedä, mitä Käärijä on.

Liveä katsellessa en tiedä itkisinkö, nauraisinko vai tuntisinko häpeää ja alan toivoa että biisi ja esitys pian päättyisi. Jos Liverpoolissa Eurooppa reagoi laillani, ehkä ajattelevat:next.

Kaveri sanoi, että esityksessä joutui ikäänkuin "jännittämään" esittäjän puolesta. (On siis videon/biisin fani) Performanssitaiteen tarkoitushan on saada ihmiset vapautumaan ja unohtamaan itsensä, ei jännittämään.

MUN kaveri sanoi, että oot hölmö kun jakelet täällä sääntöjä, joita Käärijän pitäisi muka noudattaa. Häne tekee juuri sellaista taidetta kuin itse haluaa.

Vierailija
21787/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen myös huomannut: Käärijä ei todellakaan hengästy esitysten aikana ja esitykset ovat fyysisesti kuitenkin raskaita. Täytyy olla hyvä kunto ja laulutekniikka hallussa.

Ööö..missä kohdassa Käärijän esitys vaati hyvää kuntoa? Sivutamppauksessa ja junan kuskina?

Chachatanssijat hoitivat sen kuntoiluosion?

Niinpä. Kyllä UMK-esityksissä erottui Robinin hyvä kunto ja taidokkuus laulaa puhtaasti akrobatiaa sisältävän esityksen aikana. Käärijän esityksessä on kuitenkin niin pieni pätkä hyvin simppeliä laulua. Siinä ei vaadita kummoista äänialaa.

Vierailija
21788/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Käärijä osaa kyllä tanssia, vaikkei mikään ammattilainen olekaan (ja kukapa meistä on).

Nukkumattia! TV2 lastenohjelma jostain 1990-luvulta. Hiukset, parta ja töppöset.

Suosion salaisuus selvisi! Eikös se Nukkumatti ollut kansainvälinen lastenohjelma.

Oli! Made in East-Germany

Vierailija
21789/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Who will win Eurovision 2023?

200 kommenttia, eikä yhdessäkään edes mainita Käärijää.

Näinköhän tämä saa suuria massoja liikkeelle, kiihkeiden kannattajien huumoribiisi

Williamia kuuntelin, kun hän on niin viisas näissä euroviisuasioissa.

Tällä hetkellä youtubessa yms. vaikuttavat eniten euroviisufanit. Ei niinkään se iso lauma, jotka köllähtävät hyvän naposteltavan kanssa sohvalle toukokuussa. Heitä ei kiinnostele kuunnella biisejä etukäteen, heitä ei kiinnosta keskustella asioista ja vertailla. Heillä on kuitenkin joukkoylivoima äänestyksissä.

William uskoo, että Suomen etu on yllätyksellisyys. Biisi alkaa yllättävästi ja vielä lopussa odottaa uusi yllätys. Tavikset kaipaa muutosta euroviisuissa silloin tällöin. He odottavat, että tulis taas joku joka räjäyttää pankin. Euroviisufanit taas ei välttämättä ole niin yllärikaipuisia, vaan monikin kuuntelisi mieluusti vaikka 28 samanlaista biisiä ovat löytävinään sieltä jotain ihmeellisyyksiä.

Olen eri mieltä. Luulen, että ne jotka eivät ole Käärijä-hurmokseen vaipuneet etukäteen, eivät tule vaipumasn siihen finaalissakaan. Niin moni muu maa vie huomiota. Suomessa oli vähän sellainen Cha Cha Cha -aivopesu vs. muut potentiaaliset ehdokkaat, joita kiusattiin oikein olan takaa, ettei kukaan uskaltaisi tykätä vahingossa. Samat kiusaajat ovat nyt Käärijän kimpussa, koska aina täytyy.

Kyyllä.. Käärijän kannattajat kävivät agressiivista kampanjaa. Oli rumaa seurattavaa.

Osaltaan siitä nyt johtuu etten voi sietää Käärijää fanien aggressiivisen, ruman ja kyseenalaisen käyttäytymisen/painostamaisen vuoksi ennen UMK-finaalia. Se oli ala-arvoista joka kertoo häntä fanittavista ihmisistä eniten.

Miten voisikaan Käärijästä pitää kun hänen faninsa ei tiedä reilun pelin hengestä mitään, ovat kuin alkuihmisiä, moukkia joten Käärijä on sitä samaa kastia ja siihen en halua kuulua.

Käyttäytymistaidot sekä toisten ihmisten huomioiminen, kertovat sydämen sivistyksestä. Ne ovat koulutuksesta sekä ammatista riippumattomia taitoja.

Kieltämättä samat tuntemukset tuli minullekin. Näen kyllä, että Käärijä on todennäköisesti ja toivottavasti ystävällinen ja reilu persoona. Toivottavasti.

Vierailija
21790/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen myös huomannut: Käärijä ei todellakaan hengästy esitysten aikana ja esitykset ovat fyysisesti kuitenkin raskaita. Täytyy olla hyvä kunto ja laulutekniikka hallussa.

Ööö..missä kohdassa Käärijän esitys vaati hyvää kuntoa? Sivutamppauksessa ja junan kuskina?

Chachatanssijat hoitivat sen kuntoiluosion?

Niinpä. Kyllä UMK-esityksissä erottui Robinin hyvä kunto ja taidokkuus laulaa puhtaasti akrobatiaa sisältävän esityksen aikana. Käärijän esityksessä on kuitenkin niin pieni pätkä hyvin simppeliä laulua. Siinä ei vaadita kummoista äänialaa.

Toki, temput on hienoja ja Robin on kovakuntoinen. Toisaalta Robin myös istuu esityksensä aikana kolme kertaa ja hänen liikkuma-alueensa on melko suppea. 

Vierailija
21791/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha Cha-tanssijat mainittu. Enpä olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta kerrankin UMK-esityksessä oli tanssiesitys, joka ei kalpene Fuegon tai Slomon rinnalla, ja joka oli paitsi taidokas, myös viihdyttävä ja kiinnostava sekä itse esitystä tukeva tanssijoiden ilmeitä myöten. Toi esitykseen runsaasti sopivaa vauhtia ja energiaa. Onko jo annettu tietoa siitä, pysyykö esitys Liverpoolissakin samanlaisena?

Vierailija
21792/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka selviän siitä tosiasiasta, että en koskaan pääse Käärijän kaa vällyjen väliin 😭🔥

Vierailija
21793/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan katsotuin video Youtubessa on nyt Israelin Unicorn, naapurissa Valko-Venäjällä toiseksi katsotuin. Tuli vain mieleen.

Vierailija
21794/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ainakin Saksasta, pilviveikkojen luvatusta maasta 12 points.

Vierailija
21795/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Nuo kengät on varmaan liian raskaat liikkua. Micmacin videolla moovit on oikein skarpit.

Ja umklavalla liikkumisen spontaaniutta häiritsee ennalta lukkoonlyödyt kamerakulmat.

Räppi ifkävä kyllä kuulostaa nuotin vierestä "vaakkumiselta" . Toivottavasti vaak - efekti ei ole kovin voimakas viisuissa.

Electric callboyn räppiääni on esimerkki toimivasta sellaisesta (tämä ei ole mikään copy-viittaus ) Paksu ja römeä, josta ei erota, että räppäisi jollain tietyllä sävelellä . Käärijä ikäänkuin "puhuu" väärällä sävelkorkeudella.

Kyllähän se tällaista absoluuttisen sävelkorvan omaavaa koskee korvakäytävään.

Ja lisään, että itse biisihän on/olisi totaalinen räjähdysi livenä mutta sen kasvamista täyteem mittaansa rajoittaa Käärijän rajallinen vokaalinen range (alaäänet) ja kilpistyminen hassuksi vitsiksi

Sitäpä. Agre-räpistä hassuksi vitsiksi. Miten siinä näin kävi.

En enää tiedä, mitä Käärijä on.

Liveä katsellessa en tiedä itkisinkö, nauraisinko vai tuntisinko häpeää ja alan toivoa että biisi ja esitys pian päättyisi. Jos Liverpoolissa Eurooppa reagoi laillani, ehkä ajattelevat:next.

Kaveri sanoi, että esityksessä joutui ikäänkuin "jännittämään" esittäjän puolesta. (On siis videon/biisin fani) Performanssitaiteen tarkoitushan on saada ihmiset vapautumaan ja unohtamaan itsensä, ei jännittämään.

Tottakai kilpailutilanteessa jännittää oman suosikkinsa puolesta. Niin urheilussa kuin muissakin kilpailuissa.

Itse olen ainakin jännittänyt aina Suomen edustajien puolesta, sama se kuinka kokenut esiintyjä olisi ollut. Finaalissa siis. Olen ehkä outo mutta mulla suorastaan nousee syke ja hyvä kun uskallan katsoa ollenkaan ja sitten kauhea helpotus kun homma menee putkeen... :D

Vierailija
21796/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka selviän siitä tosiasiasta, että en koskaan pääse Käärijän kaa vällyjen väliin 😭🔥

Jos Käärijä olisi 3 vuotta sitten selvinnyt siitä tosiasoasta, ettei tule koskaan olemaan euroviisuvoittaja.. 😁

Vierailija
21797/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

En tiedä huomaatko sinä, mutta tuossa on tekniikka tullut avuksi monessa kohtaa.

Lantion kankeus sekä liikkeiden "myöhästyminen" nähtävissä kuitenkin.

Jos haluaa olla biiseissään vakavasti otettava, kannattaisiko rajoittaa/miettiä mitä  tanssiliikkeitä tekee.

(Ehkä saadaan jossain vaiheeessa tanssitaidosta näyte Tanssii tähtien kanssa -kisassa.)

Jokainen tanssikoon omalla tyylillään. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
21798/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samalla tavalla, kun itse diilasin sen asian kanssa teininä, etten pääse Leonardo DiCaprion kanssa vällyjen väliin katsottuani Titanicin ja ihastuttuani häneen palavasti. Seinälläni oli juliste hänestä, ilman paitaa. Vähänpä tiesin, että hän tykkää tulevaisuudessa niin nuorista, että hänen tyttöystävät on olleet minuakin nuorempia😂

Vierailija
21799/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha Cha-tanssijat mainittu. Enpä olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta kerrankin UMK-esityksessä oli tanssiesitys, joka ei kalpene Fuegon tai Slomon rinnalla, ja joka oli paitsi taidokas, myös viihdyttävä ja kiinnostava sekä itse esitystä tukeva tanssijoiden ilmeitä myöten. Toi esitykseen runsaasti sopivaa vauhtia ja energiaa. Onko jo annettu tietoa siitä, pysyykö esitys Liverpoolissakin samanlaisena?

Toivottavasti! Ja toivottavasti ei tule esim peruukkia päähän. Se olisi too much.

Vierailija
21800/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

En tiedä huomaatko sinä, mutta tuossa on tekniikka tullut avuksi monessa kohtaa.

Lantion kankeus sekä liikkeiden "myöhästyminen" nähtävissä kuitenkin.

Jos haluaa olla biiseissään vakavasti otettava, kannattaisiko rajoittaa/miettiä mitä  tanssiliikkeitä tekee.

(Ehkä saadaan jossain vaiheeessa tanssitaidosta näyte Tanssii tähtien kanssa -kisassa.)

Jokainen tanssikoon omalla tyylillään. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Tämähän on juuri koko kappaleen yksi perusajatuksista ja ideoista, että kaikkien tulisi rohkeasti omana itsenään ja mielellään ilman alkoholiakin uskaltautua vaikka sinne tanssilattialle pelkäämättä muiden arvostelua.

Ketju on lukittu.