Millainen 40v nainen kelpaa nuorille miehille?
Sellasille 20-28 vuotiaille? Haluisin nuorempaa mut ei onnistu.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Saa se ikä näkyä, mutta etenkin kokemus tuntua!
Mutta toivottavasti ei mene täysin esineellistämiseksi. Kypsemmällä naisellakin on tunteet, herkkyyttä ja kenties ero pitkästä suhteesta.
Ja välillä kuivia kausia.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Mä oon nainen 36v ja julkaissut Xu:saa vähäpukeisia kuvia. Naama ei näy. Aivan on 20-25v kiimaisen nuoret miehet alkanut laittaa viestiä.. en tiiä onko se pitkät vaaleat hiukset vai sopusuhtaiset nätit silikoonitissit vai kehuttu peppu.. toiset vaan tykkää vanhemmista. En oo vielä nähny niistä ketään. Ehkä jonain päivänä. Toiset asuu ihan liian kaukana, toiset lähellä.
Millä nickillä olet siellä, niin voin käydä ihailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Mä oon nainen 36v ja julkaissut Xu:saa vähäpukeisia kuvia. Naama ei näy. Aivan on 20-25v kiimaisen nuoret miehet alkanut laittaa viestiä.. en tiiä onko se pitkät vaaleat hiukset vai sopusuhtaiset nätit silikoonitissit vai kehuttu peppu.. toiset vaan tykkää vanhemmista. En oo vielä nähny niistä ketään. Ehkä jonain päivänä. Toiset asuu ihan liian kaukana, toiset lähellä.
Millä nickillä olet siellä, niin voin käydä ihailemassa?
No ei me välttis sun silmään laita ihailua. Naapurintyttö123
Vierailija kirjoitti:
"Hän on hyvin, hyvin mielenkiintoinen. Hänellä on/elämänkokemusta/ja kärsivällisyyttä odottaa ja kuunnella.
Nuoret miehet/ pitävät siitä."🎵🎶...
Laulusta Miesparka.
Keski-ikäinen, juoppo ukko luuli liikoja itsestään tyttöjä tiiraillen.
Samaan aikaan hänen ( päältä katsoen harmaa) vaimonsa veti nuorempien miesten huomion puoleensa, ja pisteet kotiin.
Luulisi seksinnälkäisen naisen kelpaavan, kunhan osaa viekoitella. Itse ainakin olisin aivan myyty kun asian osaa esittää siten että viesti on 'naidaan' ilman että sanoo suoraan 'naidaan'
Mies26
Mua ainakin ällöttävät nämä vanhat akat, jotka kuvittelevat olevansa kauniita, vaikka kilsat selvästi näkyvissä.
Jos mies vonkaa nuorta naista, niin on pervo. No naisen kohdalla kaunista ja ihailtavaa...
Varakas, jolla on tarjota auto omia ajojani varten , asunto ja ilmainen valmis ruoka.
Liian vanha,kelpaat 60v tyypeille
Saa se ikä näkyä, mutta etenkin kokemus tuntua!