Teen mitä tahansa seksissä, mutta en tee tätä..?
Heteroilla se voi olla, klassisesti laulun sanoista poimittuna:' ..i'll do anyting for love, but i wont do.." that. (en tee: 'sitä') - 'scruing around'.. pettämistä.
Mikä asia se on sinulla? Teen mitä tahansa (seksissä) mutta en tee.. ('Sitä').
Itselläni se on: 1.kimppaseksi, 2.eläin-/homoseksi, sekä 3.itseäni (huomattavasti!) nuorempien kanssa seksi.
M23
Kommentit (44)
Ryhmäseksi, ruoalla leikkiminen, oksennus- ja kakkaleikit, eläinseksi, palleille potkiminen ja muukin rajumpi sm-seksi nyt ainakin ovat no-no.
Mikä ihme kimppailut tuo ykkössijalle?
-asia jota en tekisi on ehkä lihakoulussa riippuminen fistattuna.
Ei mitään eritteitä eikä rajumpaa väkivaltaa. Ei kuvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme kimppailut tuo ykkössijalle?
-asia jota en tekisi on ehkä lihakoulussa riippuminen fistattuna.
Älä ole mikääntyhmäpää.tms (tai edes leiki.idioottia) kun kaikki, normaalit ihmiset(et.sinä!), ymmärtää kyllä sanan ihan oikein: "1+1+1+1+jne = 2? Väärin".
Vierailija kirjoitti:
En suostu anaaliseksiin.
Kuin myös. Paikat ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
En pane läskiä.
Palstan läskit täällä loukkaantuneina peukuttavat. Kyllä teillekin panija löytyy, mutta se en ole minä. Kauniimpaakin on tarjolla.
en nuolisi kusista toosaa hyi fan eiks siitä tule suusyopääkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane läskiä.
Palstan läskit täällä loukkaantuneina peukuttavat. Kyllä teillekin panija löytyy, mutta se en ole minä. Kauniimpaakin on tarjolla.
Mä olen hoikka mutta alapeukutan silti. En tykkää nimittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane läskiä.
Mä olen hoikka mutta alapeukutan silti. En tykkää nimittelystä.
Tykkää mistä tykkäät.
Läski on läski ja olisi parempi heille itselleenkin, kun ymmärtäisivät tämän. Kehopositiivinen, uhkea, pyöreä, muodokas. Ei vaan läski. Ihminen, joka ei pidä huolta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane läskiä.
Joo no en kusipäille antaiskaan
- BBW32 -
Ulosteleikit ei onnistu, muuten kaikki menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane läskiä.
Joo no en kusipäille antaiskaan
- BBW32 -
Tällä ajattelumallilla kaikki ne, jotka ovat valinneet hoikan tai edes normaalivartaloisen kumppanin, ovat kusipäitä. Onko tää vaan BBW-joukon mielipide?
Kyllä melkein kaikki menee, mutta eläimiä ja alaikäisiä en voisi "tehdä". Sitten on asioita joissa menee vain toiseen suuntaan. En pystyisi ottamaan ulosteita vastaan, mutta jos joku nainen haluaisi, että kusisin hänen päälleen, niin kai se menisi. Samoin, en pystyisi koskemaan toista miestä, mutta jos toinen mies haluaisi ottaa suihin tai nuolla mun persettä, niin ehkä.
Kerran voisin kokeilla selkeästi isäni/äitini ikäistä, vaikka se ei olekaan minun palani kakkua eikä vaarini/mummoni ikäiset ole ikinä. Nämä nyt ensiksi tuli mieleen.
Oraalisesta seksistä voivat monet kyllä tykkää vaan itse en ole siiihen ikinä mieltynyt enkä tykkää kun joku sitä minulle koittaa tarjota. Kieltäydyn siitä aina vaikka itse tykkään kiihottua kun teen sitä toiselle.
Sidonta tyyliset tai vastaavat keskiaikaiset kidutuskammio seksileikit eivät innosta minua yhtään enkä sitoisi ketään vaikka sitä haluaisi. Nämä minulla.
Jotain muuta kuin tavanomaista. Lopen kyllästynyt vaniljaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotain muuta kuin tavanomaista. Lopen kyllästynyt vaniljaan.
Ymmärrän. Ja mitä se voisi olla mikä sulle toisi, sen uuden kipinän,tms. sun seksiin? Kertoisiko vähän tarkemmin sun toiveistasi ja niistä myös pettymyksistäsi, nykyisessä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
en nuolisi kusista toosaa hyi fan eiks siitä tule suusyopääkin
Mikset? Ihan kivaa se on!
Olen varmaankin harvinainen nainen, mutta en suostu nuoltavaksi. En vain tykkää. Suihin kyllä otan mieheltä oma-aloitteisesti lähes joka kerralla, eli tämä ei päde suuseksiin yleensä.
N42