Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surkein iskuyritys

Vierailija
03.01.2023 |

Kertokaa ihmeessä!

Minulta tuntematon mies tuli kysymään, löytyykö kertakäyttöhaarukkaa. Kun sanoin ei, hän vastasi: "Kiva, haluaisitko syöttää mulle sormin vähän ruokaa? Se olisi aika eroottista!"

Ei kiitos.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs keski-ikäinen mies joka ilmeisesti yrittää iskeä mutta sanoo useimmiten jotain loukkaavaa tai ikävystyttävää.

Vierailija
102/109 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin pöydässä tunkeileville daameille sanoin,etten kaipaa seuraa,ihme etteivät usko,olivat sinnikkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Vierailija
104/109 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun ruvetaan puhumaan miten paljon on naisia. Miksi sitten yrität iskeä minua jos vientiä on enemmän kuin jaksaa nakuttaa :D

Tää. Olen silti joskus halunnut ottaa selvää pitääkö puheet paikkansa ja onko osaamista kehittynyt. On sitten selvinnyt että jotkut ovat puhuneet täyttää soopaa, mutta erään puheilla oli kyllä katetta. 

Vierailija
105/109 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen yritti vihjailla kaikenlaista muttei viitsinyt suoraan kysyä, esitin sitten, että nämä vihjailut lentävät yli pään. 

Vierailija
106/109 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Avain on tietää, pitääkö nainen sinua hyvännäköisenä. Eli pitää osata lukea ajatukset. 

Vierailija
107/109 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jolppi iskeytyi baarissa kylkeen ja aikamme kun juteltiin niitä näitä, tokaisi hän polleana että tienaa kaksi tonnia kuussa bruttona. Tokaisin että kiva, minä tienaan kolme tonnia 😅😅😅

Vierailija
108/109 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipäissäni tanssilavalla..kaaduin 3 kertaa saman tanssin aikana...ei onnistanut..

Vierailija
109/109 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Anna ny, mä tiedän että sulla on.