Surkein iskuyritys
Kertokaa ihmeessä!
Minulta tuntematon mies tuli kysymään, löytyykö kertakäyttöhaarukkaa. Kun sanoin ei, hän vastasi: "Kiva, haluaisitko syöttää mulle sormin vähän ruokaa? Se olisi aika eroottista!"
Ei kiitos.
Kommentit (109)
Baarin pöydässä tunkeileville daameille sanoin,etten kaipaa seuraa,ihme etteivät usko,olivat sinnikkäitä.
Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?
Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kun ruvetaan puhumaan miten paljon on naisia. Miksi sitten yrität iskeä minua jos vientiä on enemmän kuin jaksaa nakuttaa :D
Tää. Olen silti joskus halunnut ottaa selvää pitääkö puheet paikkansa ja onko osaamista kehittynyt. On sitten selvinnyt että jotkut ovat puhuneet täyttää soopaa, mutta erään puheilla oli kyllä katetta.
Nainen yritti vihjailla kaikenlaista muttei viitsinyt suoraan kysyä, esitin sitten, että nämä vihjailut lentävät yli pään.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?
Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.
Avain on tietää, pitääkö nainen sinua hyvännäköisenä. Eli pitää osata lukea ajatukset.
Yksi jolppi iskeytyi baarissa kylkeen ja aikamme kun juteltiin niitä näitä, tokaisi hän polleana että tienaa kaksi tonnia kuussa bruttona. Tokaisin että kiva, minä tienaan kolme tonnia 😅😅😅
Kännipäissäni tanssilavalla..kaaduin 3 kertaa saman tanssin aikana...ei onnistanut..
..Anna ny, mä tiedän että sulla on.
Eräs keski-ikäinen mies joka ilmeisesti yrittää iskeä mutta sanoo useimmiten jotain loukkaavaa tai ikävystyttävää.