Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surkein iskuyritys

Vierailija
03.01.2023 |

Kertokaa ihmeessä!

Minulta tuntematon mies tuli kysymään, löytyykö kertakäyttöhaarukkaa. Kun sanoin ei, hän vastasi: "Kiva, haluaisitko syöttää mulle sormin vähän ruokaa? Se olisi aika eroottista!"

Ei kiitos.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen itse nuoruudessani.

OLin matkalla Lappiin ja yövyin jollain pikkupaikkakunnalla, en enää muista missä.

Hotellista huone ja viihteelle lähimpään kapakkaan.

Illalla huomiotani kiinnitti kaksi kaunista naista baaritiskillä ja päätin kokeilla onneani.

Hilasin luuni baaritiskille ja kyselin neudoilta, mitähän yksinäinen matkailija voisi paikkakunnalla tehdä iltaisin.

Toinen naisista kääntyi puoleeni, mittaili minua päästä jalkoihin ja lausui ikimuistoiset sanat "ei mitään" ja jatkoi keskustelua ystvättärensä kanssa :-)'

Silloin ..tutti, mutta nyt jo huvittaa.

Vierailija
22/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se perinteinen "annatko" toiminut koskaan, kun jotkut käyttää sitä aloitusta vieläkin?

Komealle miehelle voi toimia kerran sadasta yrityksestä....

Olen ihan tavallinen mies, ok näköinen, sosiaalisilta taidoiltani ihan soiva peli.

Mä käytän yleensä imperatiivista toteamusta:

"Mennään meille panee".

Se ei ole kysymys, eikä ehdotus.

Naiset tykkää määrätietoisuudesta.

Kokeiltu on useita kertoja, toimii.

Tärkeintä on tilannetaju, eli sen hetken aistiminen milloin sen sanoo.

"Annatko", on enemmän sellainen säälittävä ruinaus, mihin ei kukaan tartu.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLin matkalla Lappiin ja yövyin jollain pikkupaikkakunnalla, en enää muista missä.

Illalla huomiotani kiinnitti kaksi kaunista naista baaritiskillä ja päätin kokeilla onneani.

Hilasin luuni baaritiskille ja kyselin neudoilta, mitähän yksinäinen matkailija voisi paikkakunnalla tehdä iltaisin.

Toinen naisista kääntyi puoleeni, mittaili minua päästä jalkoihin ja lausui ikimuistoiset sanat "ei mitään" ja jatkoi keskustelua ystvättärensä kanssa :-)'

Matkalla pohjoiseen, Kuusamo ja sellainen puurakennuksinen baari keskellä kaupunkia.

Nuori nainen näkökentässä, joka on jo aika lailla sumentunut.

Kysyn: lähetsä hotelliin saunaan mun kanssa?

Aamulla herään Sokoshotel Kuusamon huoneesta ja aivan yksin.

Vierailija
24/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkalla pohjoiseen, Kuusamo ja sellainen puurakennuksinen baari keskellä kaupunkia.

Telttareissulla matkalla autolla kohti lappia.

Poimin liftarin kyytiin ja sain puhutettua mukaani.

Lähimmälle leirintäalueelle, teltta pystyyn (siis ihan oikea) ja taksilla lähimpään kaupunkiin.

Kapakassa Fernet Brankaa ja kun siellä oli rulettipöytä, päätin kokeilla neitokaisen kanssa onneani ruletissa.

Hämärät muistikuvat siitä, kuinka kourassani oli pelimerkkejä aikamoinen kasa, ennenkuin vintti pimeni totaalisesti.

Seuraavan aamuna herääminen kylmässä teltassa, vaatteet okesennuksessa, naisesta ei hajuakaan ja kun kaivelin housujeni taskuja, löysin yhden viiden markan arvoisen pelimerkin.

Vierailija
25/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset kuinka olette iskeneet miestä!

Ai niin joo... sori

Tässä oli nyt kyse surkeista iskuyrityksistä. Naiset ei sellaisia harrasta... Sori🤷

No kyllä sellainenkin on kohdalle osunut. Se kuului näin: "Mitäs me tehtäis vappuna?" Oli vähän hankala muotoilla äkkiä kohtelias vastaus, etten ainakaan tämän leidin kanssa sitä halua viettää. 

Vierailija
26/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sullon hienot kengät. Ne näyttäis hyvältä mun sängyn vieressä" (WTF???🤣🤣🤣)

Samaa rataa ku kysymys, mitä sä haluaisit aamupalaksi, mun luonani?

Tai mitäs haluaisit juoda, ennenku lähdetään?

Vierailija
27/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se perinteinen "annatko" toiminut koskaan, kun jotkut käyttää sitä aloitusta vieläkin?

Komealle miehelle voi toimia kerran sadasta yrityksestä....

Olen ihan tavallinen mies, ok näköinen, sosiaalisilta taidoiltani ihan soiva peli.

Mä käytän yleensä imperatiivista toteamusta:

"Mennään meille panee".

Se ei ole kysymys, eikä ehdotus.

Naiset tykkää määrätietoisuudesta.

Kokeiltu on useita kertoja, toimii.

Tärkeintä on tilannetaju, eli sen hetken aistiminen milloin sen sanoo.

"Annatko", on enemmän sellainen säälittävä ruinaus, mihin ei kukaan tartu.

M40

Meillä työpaikan pikkujouluissa 90-luvulla eräs mies kulki ympäriinsä valittamassa, että vaimo ei enää anna, antaisko joku muu. Tuon illan seurauksena syntyi lapsi tälle miehelle ja eräälle nuorehkolle naiselle. 

Vierailija
28/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telttareissulla matkalla autolla kohti lappia.

Poimin liftarin kyytiin ja sain puhutettua mukaani.

Lähimmälle leirintäalueelle, teltta pystyyn (siis ihan oikea) ja taksilla lähimpään kaupunkiin.

Kapakassa Fernet Brankaa ja kun siellä oli rulettipöytä, päätin kokeilla neitokaisen kanssa onneani ruletissa.

Hämärät muistikuvat siitä, kuinka kourassani oli pelimerkkejä aikamoinen kasa, ennenkuin vintti pimeni totaalisesti.

Seuraavan aamuna herääminen kylmässä teltassa, vaatteet okesennuksessa, naisesta ei hajuakaan ja kun kaivelin housujeni taskuja, löysin yhden viiden markan arvoisen pelimerkin.

Aamujen aamu! Onnea.

Vierailija
29/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin yliopiston täyteen saliin, missä pidettiin feministien sympoosiumia. Mennenin tuoksu leijui ympärilläni ja takarivissä sen haistaneet feministi kääntyivät katsomaan. Alkoi kova puheesorina salissa ja feministit kohensivat hiuksiaan ja vetivät vatsaansa sisään. Rohkeimmat heistä tulivat istumaan jalkojeni juureen. Luentoa pitänyt telaketjufeministi huusi hiljaisuutta saliin ja kaikkia paikoilleen. Feministit kuitenkin kerääntyivät ympärilleni ja hyväilivät kehoani.

HILJAA! Huusin raivoavalle telaketjufeministille. SINUN VUOROSI TULEE, KUN NÄMÄ NUORET NEIDOT SAAVAT OSANSA POHJATTOMASTA RAKKAUDESTANI. Telaketjufeministi hiljeni ja arasti meni jonon päähän odottamaan vuoroaan. Sali oli täynnä alastomia naisten kehoja ja lattialle sikin sokin heiteltyjä vaatteita.

Poistuin salista, raukeiden naisten jäädessä lojumaan lattioille ja penkeille, vienon Mennenin tuoksun jäädessä muistoksi miehestä, joka teki epävarmoista tytöistä naisia. T. Hopeakettu.

Vierailija
30/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelin uudehkolla mersullani pikatietä ja huomasin poliisipartion viittovan minua pysähtymään. Ajoin tienlaitaan ja kaksi kaunista naiskonstaapelia lähestyi autoani. Laskin ikkunan alas ja toinen kaunottarista pyysi pitkää puhallusta alkometriin. Kiitos, ei värähtänyt. Hyvää matkaa, he totesivat ja loittonivat autostani.

Astuin autostani ulos ja huusin määrätietoisella komentoäänellä SEIS! Kauniit konstaapelit pysähtyivät kuin seinään ja kääntyivät katsomaan minua.

Jatkoin samalla järkähtämättömällä äänellä "En voisi ikinä antaa itselleni anteeksi, jos te poistuisitte liikenteenvalvonta paikalta ilman järisyttäviä orgasmeja". Naiset katsoivat toisiaan ja sitten viittoivat minut luokseen. Kävelimme maijan takaovelle ja he avasivat oven, oven seksuaalisten nautintojen maailmaan.

Poistuessamme maijan takaovesta, he irroittelivat toisiltaan käsirautoja ja nyyhkyttelivät onnen kyyneleitä.

Tämän jälkeen aloin saada tältä partiolta tekstiviestejä, missä he kertoivat tarkasti liikennevalvontapisteen sijainnin. T. Hopeakettu.

On vähän surku, että näin naisvaltaisella palstallakin parhaat jutut on poikkeuksetta miesten kirjoittamia. Kiitos tästä!

Vierailija
31/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelin uudehkolla mersullani pikatietä ja huomasin poliisipartion viittovan minua pysähtymään. Ajoin tienlaitaan ja kaksi kaunista naiskonstaapelia lähestyi autoani. Laskin ikkunan alas ja toinen kaunottarista pyysi pitkää puhallusta alkometriin. Kiitos, ei värähtänyt. Hyvää matkaa, he totesivat ja loittonivat autostani.

Astuin autostani ulos ja huusin määrätietoisella komentoäänellä SEIS! Kauniit konstaapelit pysähtyivät kuin seinään ja kääntyivät katsomaan minua.

Jatkoin samalla järkähtämättömällä äänellä "En voisi ikinä antaa itselleni anteeksi, jos te poistuisitte liikenteenvalvonta paikalta ilman järisyttäviä orgasmeja". Naiset katsoivat toisiaan ja sitten viittoivat minut luokseen. Kävelimme maijan takaovelle ja he avasivat oven, oven seksuaalisten nautintojen maailmaan.

Poistuessamme maijan takaovesta, he irroittelivat toisiltaan käsirautoja ja nyyhkyttelivät onnen kyyneleitä.

Tämän jälkeen aloin saada tältä partiolta tekstiviestejä, missä he kertoivat tarkasti liikennevalvontapisteen sijainnin. T. Hopeakettu.

Hopis on mestari!

Uskoin joka sanan.

Vierailija
32/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junaan asuessani kaivoin lompakon esille ja samalla pudotin vahingossa junalipun laiturin ja junan väliin. Menin kuitenkin junaan ilman lippua ja istahdin penkille. Jonkin aikaa matkatessamme, kaunis nuori naiskonduktööri pysähtyi kohdalleni ja pyysi matkalippua. Selitykseni pudonneesta lipusta ei auttanut, vaan hän sanoi, että hänen on kirjoitettava tarkastusmaksu. Sanoin sen mielelläni maksavani, mutta asiassa on yksi huono puoli.

Sanoin, että jos kirjoitat tuon tarkastusmaksun, niin menetät mahdollisuuden rakastella kanssani junan vessassa. Nuori nainen katsoi minua hetken tuimasti ja sitten hän repi tarkastusmaksu lapun. Menimme junan vessaa kohti ja avasin hänelle oven, oven seksuaalisten nautintojen maailmaan. Poistuessamme vessasta hän kiitteli posket punottaen turvallisesta, mutta määrätietoisesta "kyydistä" ja toivotteli palaamaan samaan junaan mahdollisimman pian. T. Hopeakettu.

Nämä fantasiasi ovat oikeasti säälittäviä ja vahvasti myötähäpeää herättäviä.

Olet ilmeisesti kovin yksinäinen?

Vierailija
33/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö hieromaan kusivehkeitä yhteen?

Vierailija
34/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv

Vierailija
35/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin käsi puutuneena veroviraston taukohuoneen lattialta. Toinen alastomista verovirkailijoista oli nukahtanut rakastelun jälkeen käteni päälle. Herättelin heidät ja samalla ravistelin kättäni toimintakuntoiseksi. Pyysin heitä nojaamaan seinää vasten, jotta voisin antaa "viimeisen voitelun" ennen poistumistani. Täytin kaavakkeet heidän alaselkiensä päällä samalla kun annoin heidän nauttia veronmaksajan suopeudesta. T. Hopeakettu

Vierailija
36/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut yksin Mäntyharjulla isossa talossa yötä, jossa koko yön kuului kaikennäköistä natinaa yms. Pakkasin kamat ja lähdin aamulla seitsemän jälkeen kotiin, kun en kestänyt enää.

Pysähdyin Mäntyharjun huoltiksella kahville ja tankkaamaan. Paikallinen isäntä istui ihan kännissä siellä ja näki minut. Tuijotti pitkään ja tuli juttelemaan. Halusi kanssani saunomaan mökilleen, ja onnitteli itseään, että löysi minut sieltä. Lupasi maksaa koko päivästä. Kovasti ihmetteli, miten olen päässyt sinne huoltoasemalle 😂

Vierailija
37/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin joo... sori

Olen seurannut sivusta. Minihame päällä keikkuroidaan ympärillä, hihitellä ja hypyillään maireasti. Tukitaan seuraan jatkuvasti, tullaan istumaan vierelle ym.

Vierailija
38/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv

Ja tämänkin esitti nainen!

Vierailija
39/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin joo... sori

Olen seurannut sivusta. Minihame päällä keikkuroidaan ympärillä, hihitellä ja hypyillään maireasti. Tukitaan seuraan jatkuvasti, tullaan istumaan vierelle ym.

Jonkun taktiikka on pyytää mieheltä apua jatkuvasti. Soitellaan vielä jopa kotiin tai pyydetään apua vielä whats up in kautta. Jotku miehet tykkää auttaa.

Vierailija
40/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin yksin baarista kotiin yöllä. Siinä Liisankadun alkupäässä hieno maastoauto pysähtyi viereeni ja mies kysyi venäjää murtaen, missä on huoltoasema. Siinä sitten viitoin rantaan päin ja selitin, että aika läheltä löytyy huoltoasema. Mies sitten jotain, että ei oikeastaan tarkoita huoltoasemaa. En yhtään ymmärtänyt, mitä se mies sekoili. Jatkoi matkaansa.

Sitten tajusin, että venäjäksi huoltoasema tarkoittaa jotain muuta.