Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surkein iskuyritys

Vierailija
03.01.2023 |

Kertokaa ihmeessä!

Minulta tuntematon mies tuli kysymään, löytyykö kertakäyttöhaarukkaa. Kun sanoin ei, hän vastasi: "Kiva, haluaisitko syöttää mulle sormin vähän ruokaa? Se olisi aika eroottista!"

Ei kiitos.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kuvittelevat ketjunkin perusteella kaikki läpät iskuyrityksiksi. Aikamoisia narsisteja tai muuten vain pihalla.

Tarkoitatko tuota, kun työnsin vauvaa vaunuissa, niin lihava äijä heitti läppää, monesko toi on.

Että niinkun mahtuuko.

Vierailija
62/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kuvittelevat ketjunkin perusteella kaikki läpät iskuyrityksiksi. Aikamoisia narsisteja tai muuten vain pihalla.

Tarkoitatko tuota, kun työnsin vauvaa vaunuissa, niin lihava äijä heitti läppää, monesko toi on.

Että niinkun mahtuuko.

No eihän se herranenaika mikään iskuritys ole. Perinteistä vittuilua vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein sen itse nuoruudessani.

OLin matkalla Lappiin ja yövyin jollain pikkupaikkakunnalla, en enää muista missä.

Hotellista huone ja viihteelle lähimpään kapakkaan.

Illalla huomiotani kiinnitti kaksi kaunista naista baaritiskillä ja päätin kokeilla onneani.

Hilasin luuni baaritiskille ja kyselin neudoilta, mitähän yksinäinen matkailija voisi paikkakunnalla tehdä iltaisin.

Toinen naisista kääntyi puoleeni, mittaili minua päästä jalkoihin ja lausui ikimuistoiset sanat "ei mitään" ja jatkoi keskustelua ystvättärensä kanssa :-)'

Silloin ..tutti, mutta nyt jo huvittaa.

Matkalla pohjoiseen, Kuusamo ja sellainen puurakennuksinen baari keskellä kaupunkia.

Nuori nainen näkökentässä, joka on jo aika lailla sumentunut.

Kysyn: lähetsä hotelliin saunaan mun kanssa?

Aamulla herään Sokoshotel Kuusamon huoneesta ja aivan yksin.

Kuusamossa ei ole enää sitä keskustan puista baarirakennustq, eikä Sokos Hotellia. Joten taitaa tuosta melko monta vuotta jo kulunut

Vierailija
64/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että niinkun mahtuuko.

No eihän se herranenaika mikään iskuritys ole. Perinteistä vittuilua vain.

Nimenomaan

Vierailija
65/109 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vuosia sitten huoltoasemalle sisään maksamaan tankkaamani bensat. Huoltsikan ovella norkoillut pultsarihtava mies huusi "hei beibi, mikäs on p*llun kilohinta tänään?".

Olin nuori ja itsestäni epävarma parikymppinen tyttönen ja viipotin kauhusta mykkänä sisälle pakoon kyseistä inhotusta. Nykyään vanhempana ja huomattavasti itsevarmempana toivottaisin epäröimättä nuljaskan painumaan takaisin sen kiven alle josta oli esiin ryöminytkin.

Toisaalta, oliko tuo edes iskuyritys vai tekikö sen harvahampaisen kaljamahan vaan mieli ennemminkin loukata ohi kulkevaa tyttöstä... todennäköisesti. Mutta tämä nyt kuitenkin tuli omista kokemuksista ensimmäisenä mieleen ap:n aloituksesta.

Vierailija
66/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vegaani

Vierailija
67/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun Hopeaketun jutut on taas poistettu täältäkin. Ne on hauskoja.

Vierailija
68/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen viinalta löyhähtävä, suttuinen, keski-ikäinen naishenkilö tuli kovaotteisesti kourimaan haaroväliäni ja sössöttämään jotain.

Portsari heitti onneksi matamin niskasta hankeen.

Vierailija
69/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen viinalta löyhähtävä, suttuinen, keski-ikäinen naishenkilö tuli kovaotteisesti kourimaan haaroväliäni ja sössöttämään jotain.

Portsari heitti onneksi matamin niskasta hankeen.

Melkein sama. Olin jotain v. 2018 tms laivalla.

Samaan aikaan oli joku OAJ koulutusristeily ja sellaista nelikymppistä naisopettajaa tillintallin baarissa.

Ainoa kerta, kun nainen on tullut ja muitta mutkitta tarttunut suoraan haaruksiin ja kysynyt:

-Keksittäshkös jottain ssutinaa hytisshhä?

Vierailija
70/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se perinteinen "annatko" toiminut koskaan, kun jotkut käyttää sitä aloitusta vieläkin?

Komealle miehelle voi toimia kerran sadasta yrityksestä....

Olen ihan tavallinen mies, ok näköinen, sosiaalisilta taidoiltani ihan soiva peli.

Mä käytän yleensä imperatiivista toteamusta:

"Mennään meille panee".

Se ei ole kysymys, eikä ehdotus.

Naiset tykkää määrätietoisuudesta.

Kokeiltu on useita kertoja, toimii.

Tärkeintä on tilannetaju, eli sen hetken aistiminen milloin sen sanoo.

"Annatko", on enemmän sellainen säälittävä ruinaus, mihin ei kukaan tartu.

M40

Meillä työpaikan pikkujouluissa 90-luvulla eräs mies kulki ympäriinsä valittamassa, että vaimo ei enää anna, antaisko joku muu. Tuon illan seurauksena syntyi lapsi tälle miehelle ja eräälle nuorehkolle naiselle. 

Voi hyvää päivää sentään.

Vierailija
71/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset kuinka olette iskeneet miestä!

Ai niin joo... sori

Olen seurannut sivusta. Minihame päällä keikkuroidaan ympärillä, hihitellä ja hypyillään maireasti. Tukitaan seuraan jatkuvasti, tullaan istumaan vierelle ym.

Jonkun taktiikka on pyytää mieheltä apua jatkuvasti. Soitellaan vielä jopa kotiin tai pyydetään apua vielä whats up in kautta. Jotku miehet tykkää auttaa.

Onkos se muka oikea iskuyritys, jos pyytää apua, vaikka renkaanvaihtoon?.

Vierailija
72/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin ravintolaan mennessä ovea auki nuorelle kauniille naiselle ja hän sanoi minua herrasmieheksi. Sanoin, että älä pidä minua herrasmiehenä, sillä pidän ovea auki vain kaikkein kauneimmille. Sain hymyn ja ehdotin lasillista hotellihuoneessani. Lähdimme samantien hotellille ja avasin neidolle oven seksuaalisen nautinnon maailmaan. T. Hopeakettu

Ja sitten heräsin yksin omasta pikku yksiöstäni, tietäen, että tuon lähemmäs oikeaa naista en koskaan pääsisikään.

T. Hopeakettu

Miksi ihmeessä tuo kommentoimasi viesti on poistettu?

Ja miten edes onnistutte poistattamaan tuollaisen viestin, kun itse en saa poistatettua edes äärimmäisiä törkyviestejä, kunnianloukkauksia, miesvihaviestejä, väkivaltaan kehottamisia jne.

Tuo oli vain hauska, jos tuollaisesta huumorista pitää. Mitään syytä poistaa tuollaista en keksi.

Vierailija
73/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset kuinka olette iskeneet miestä!

Ai niin joo... sori

Tässä oli nyt kyse surkeista iskuyrityksistä. Naiset ei sellaisia harrasta... Sori🤷

No kyllä sellainenkin on kohdalle osunut. Se kuului näin: "Mitäs me tehtäis vappuna?" Oli vähän hankala muotoilla äkkiä kohtelias vastaus, etten ainakaan tämän leidin kanssa sitä halua viettää. 

"Nukutko mun vieressä ensi yönä?" oli erään tuntemattoman lihavan leidin kysymys välittömästi nähtyään minut. En nukkunut.

-eri

Vierailija
74/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tyttö kysyi tanssimaan ja tanssiessa sanoi, että sulla on kiva peppu.

Kadulla nainen tuli vastaan loppuillasta ja kysyi onko sulla viinaa? Vastasin, että on, johon tyttö: ei muita kysymyksiä.

Tulin baariin ja kävelin baaritiskille, jossa notkunut nainen laittoi käteni samantien reidelleen.

Baarien jo sulkeuduttua nainen pysäytti kadulla ja sanoi, että viimeinen juna Riksuun meni jo, voinko tulla sun luo yöks? Vastasin, että joutuisit nukkumaan mun vieressä, johon nainen, että ei haittaa.

Pari kertaa on käynyt niin, että nainen on pyytänyt tanssimaan ja tanssiessa tullut niin kiinni, että olen huomannut toisen jalkani olevan syvällä naisen haaroissa.

Joskus se käy ihan taviksellakin flaksi. Sitten on niitä perinteisempiä että hakeudutaan lähettyville ja toivotaan että mies lähestyy jne.

Vierailija
75/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadulla nainen tuli vastaan loppuillasta ja kysyi onko sulla viinaa? Vastasin, että on, johon tyttö: ei muita kysymyksiä.

Tulin baariin ja kävelin baaritiskille, jossa notkunut nainen laittoi käteni samantien reidelleen.

Baarien jo sulkeuduttua nainen pysäytti kadulla ja sanoi, että viimeinen juna Riksuun meni jo, voinko tulla sun luo yöks? Vastasin, että joutuisit nukkumaan mun vieressä, johon nainen, että ei haittaa.

Pari kertaa on käynyt niin, että nainen on pyytänyt tanssimaan ja tanssiessa tullut niin kiinni, että olen huomannut toisen jalkani olevan syvällä naisen haaroissa.

Joskus se käy ihan taviksellakin flaksi. Sitten on niitä perinteisempiä että hakeudutaan lähettyville ja toivotaan että mies lähestyy jne.

Aika kätevä; Baarien jo sulkeuduttua nainen pysäytti kadulla ja sanoi, että viimeinen juna Riksuun meni jo, voinko tulla sun luo yöks? Vastasin, että joutuisit nukkumaan mun vieressä, johon nainen, että ei haittaa.

Vierailija
76/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarttui tanssilattialla kulliin kiinni. Mulkaisin pahasti ja jätin hänet siihen hölmistynyt ilme kasvoillaan.

Vierailija
77/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä muistui mieleen vähän erikoisempi. Tulin baariin ja kävelin baaritiskille. Tilasin jonkun juoman ja vieressä ollut nainen huikkasi baarimikolle, että hän ottaa xxx (juoman nimi), laitetaan samasta! Sitten sanoi mulle, että hän maksaa seuraavan.

Vierailija
78/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä muistui mieleen vähän erikoisempi. Tulin baariin ja kävelin baaritiskille. Tilasin jonkun juoman ja vieressä ollut nainen huikkasi baarimikolle, että hän ottaa xxx (juoman nimi), laitetaan samasta! Sitten sanoi mulle, että hän maksaa seuraavan.

Saiko nainen sinut mukaansa?

Eli oliko surkea iskuyritys? Vai onnistunut?

Vierailija
79/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan onnistunut :)

Vierailija
80/109 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan onnistunut :)

Jos oli onnistunut iskeminen, niin ei täytä surkean yrityksen kriteerejä