Surkein iskuyritys
Kertokaa ihmeessä!
Minulta tuntematon mies tuli kysymään, löytyykö kertakäyttöhaarukkaa. Kun sanoin ei, hän vastasi: "Kiva, haluaisitko syöttää mulle sormin vähän ruokaa? Se olisi aika eroottista!"
Ei kiitos.
Kommentit (109)
-Jos sinä ja minä tehtäis lapsia, minkähän näköisiä niistä tulisi?
Kysyi yökerhossa ensimmäistä kertaa tapaamani nainen.
Just.
Vierailija kirjoitti:
Mies esitteli baarissa valokuvia, jossa hän lentää. Sanoi osaavansa ohjata lentokonetta. Valokuvien näyttämisen jälkeen kysyi haluaisinko tulla illan lopuksi hänen hotellihuoneeseensa.
Ei sentään pyytänyt Joystickiin tarttumaan?
Olin parikymppisenä myyjänä R-kioskilla. Vakioasiakas oli semmoinen ehkä 60v tai rankkaa elämää viettänyt 40v mies, ontui ja ääni oli limaista raakuntaa. Tervehti minua aina sanoin "Kaunis neiti, päiväni ilo!" Hymyilin kohteliaasti takaisin..
Yhtenä päivänä mies sitten kurkotti tiskin yli, tarttui olkapäästäni kiinni ja sanoi "Pistä pulju kiinni, mennään meille nu""ssimaan!" Olin oksentaa ja otin sen jälkeen kyseiseen mieheen kylmän asenteen, en hymyillyt ja pidin katsekontaktin minimissä.
Vierailija kirjoitti:
Mies esitteli baarissa valokuvia, jossa hän lentää. Sanoi osaavansa ohjata lentokonetta. Valokuvien näyttämisen jälkeen kysyi haluaisinko tulla illan lopuksi hänen hotellihuoneeseensa.
Vähän sama. Olin baaritiskillä ja kaksi miestä alkoivat juttelemaan. Heillä oli kuulemma vene ja olivat lähdössä sillä Amerikkaan. Kysyin, pääsenkö mukaan. Silloin toinen kouraisi perseestä oikein kunnolla. Pääsisin kuulemma, jos tulisin yöksi veneelle. Joo, en mennyt.
Joku minulle täysin tuntematon ja melko varmasti jollain tapaa kehitysvammainen mies tuli luokseni ja ehdotti minulle, että voisimmeko me ruveta seurustelemaan. Minä sitten aloin nauramaan ja sanoi ihmeissäni, että emmehän me edes tunne toisiamme joten eihän se tietenkään käy. Hän sitten rupesi vänkäämään, että miten niin se ei käy ja mitä tarkoitan sillä, että emme tunne toisiamme. Siis se vajaa ei ymmärtänyt sitä, että miten emme muka tunne toisiamme kun emme olleet koskaan ennen nähneetkään toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään pyytänyt Joystickiin tarttumaan?
Ilon tikku!
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut yksin Mäntyharjulla isossa talossa yötä, jossa koko yön kuului kaikennäköistä natinaa yms. Pakkasin kamat ja lähdin aamulla seitsemän jälkeen kotiin, kun en kestänyt enää.
Pysähdyin Mäntyharjun huoltiksella kahville ja tankkaamaan. Paikallinen isäntä istui ihan kännissä siellä ja näki minut. Tuijotti pitkään ja tuli juttelemaan. Halusi kanssani saunomaan mökilleen, ja onnitteli itseään, että löysi minut sieltä. Lupasi maksaa koko päivästä. Kovasti ihmetteli, miten olen päässyt sinne huoltoasemalle 😂
Kävitkö Lotharin mökillä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan kukaan yrittänyt iskeä.
Hyvä vai paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut yksin Mäntyharjulla isossa talossa yötä, jossa koko yön kuului kaikennäköistä natinaa yms. Pakkasin kamat ja lähdin aamulla seitsemän jälkeen kotiin, kun en kestänyt enää.
Pysähdyin Mäntyharjun huoltiksella kahville ja tankkaamaan. Paikallinen isäntä istui ihan kännissä siellä ja näki minut. Tuijotti pitkään ja tuli juttelemaan. Halusi kanssani saunomaan mökilleen, ja onnitteli itseään, että löysi minut sieltä. Lupasi maksaa koko päivästä. Kovasti ihmetteli, miten olen päässyt sinne huoltoasemalle 😂Kävitkö Lotharin mökillä?
En sentään. Hiukan huvitti tuo, kun olin valvonut koko yön ja kuunnellut omituisia ääniä vanhassa talossa. Olin ihan kalpea ja mustat silmänaluset. Ajattelin juoda aamukahvin siinä huoltoasemalla. Kyllä ihmisillä oli naurussa pitelemistä siellä huoltoasemalla. Siinä oll rekkaparkki jne.
Paikallinen isäntä oikeasti kuvitteli, että olen itärajan takaa ilotyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin ravintolaan mennessä ovea auki nuorelle kauniille naiselle ja hän sanoi minua herrasmieheksi. Sanoin, että älä pidä minua herrasmiehenä, sillä pidän ovea auki vain kaikkein kauneimmille. Sain hymyn ja ehdotin lasillista hotellihuoneessani. Lähdimme samantien hotellille ja avasin neidolle oven seksuaalisen nautinnon maailmaan. T. Hopeakettu
Ja sitten heräsin yksin omasta pikku yksiöstäni, tietäen, että tuon lähemmäs oikeaa naista en koskaan pääsisikään.
T. HopeakettuEi teistä ole kumpikaan kunnon hopeakettu. Kunnon hopis aukaisee tietenkin naiselle oven ja lausuu muutaman kohteliaisuuden. Ja loppu vedetään sopivan hienostuneesti maaliin saakka. Ei millään tökeröllä iskuyrityksellä.
Teillä on pojat vielä oppimista.Yrityksesi matkia oikeaa Hopeakettua on yhtä säälittävää, kuin naisten kanssa toimiessasi. T. Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysähdyin Mäntyharjun huoltiksella kahville ja tankkaamaan. Paikallinen isäntä istui ihan kännissä siellä ja näki minut. Tuijotti pitkään ja tuli juttelemaan. Halusi kanssani saunomaan mökilleen, ja onnitteli itseään, että löysi minut sieltä. Lupasi maksaa koko päivästä. Kovasti ihmetteli, miten olen päässyt sinne huoltoasemalle 😂Kävitkö Lotharin mökillä?
En sentään. Hiukan huvitti tuo, kun olin valvonut koko yön ja kuunnellut omituisia ääniä vanhassa talossa. Olin ihan kalpea ja mustat silmänaluset. Ajattelin juoda aamukahvin siinä huoltoasemalla. Kyllä ihmisillä oli naurussa pitelemistä siellä huoltoasemalla. Siinä oll rekkaparkki jne.
Paikallinen isäntä oikeasti kuvitteli, että olen itärajan takaa ilotyttönä.
Sillä äijällä oli mökki ilmeisesti aika lähellä siinä huoltoasemaa. Oli tullut ostamaan vissiin lisää juotavaa. Kävelymatkan päässä.
Tule kanssani, koska silloin olemme kuin tuhka, joka lankeaa päälle maallisen tomumajamme viekoittelevan kyltymättömyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysähdyin Mäntyharjun huoltiksella kahville ja tankkaamaan. Paikallinen isäntä istui ihan kännissä siellä ja näki minut. Tuijotti pitkään ja tuli juttelemaan. Halusi kanssani saunomaan mökilleen, ja onnitteli itseään, että löysi minut sieltä. Lupasi maksaa koko päivästä. Kovasti ihmetteli, miten olen päässyt sinne huoltoasemalle 😂Minä pakenin hengen kosketusta ja törmäsin lihan himoon 😂
Kävitkö Lotharin mökillä?En sentään. Hiukan huvitti tuo, kun olin valvonut koko yön ja kuunnellut omituisia ääniä vanhassa talossa. Olin ihan kalpea ja mustat silmänaluset. Ajattelin juoda aamukahvin siinä huoltoasemalla. Kyllä ihmisillä oli naurussa pitelemistä siellä huoltoasemalla. Siinä oll rekkaparkki jne.
Paikallinen isäntä oikeasti kuvitteli, että olen itärajan takaa ilotyttönä.Sillä äijällä oli mökki ilmeisesti aika lähellä siinä huoltoasemaa. Oli tullut ostamaan vissiin lisää juotavaa. Kävelymatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Oon mies. Baarissa tuli tiskillä viereen tiukkoihin nahkapöksyihin pukeutunu, mustalla huulipunalla viimeistelty, varsin hyvännäköinen nainen. Taisi huomata, että katseeni mittaili hänen vartaloaan aavistuksen liian pitkään.
Tuo kissanainen katsoi minua suoraan silmiin, hymyili ja tuli ihan viereen. Se painoi poskensa mun poskeen ja kuiskasi korvaan:
"Haluutko panna mua?"Oli hämmentävä tilanne ja koetin oikein vahvalla ja macholla äänellä vastata myöntävästi. Kyllä se nainen mun vähän värisevästä äänestä vastauksen erotti. Katsoi mua taas hymyillen, kunnes alkoi nauramaan ja tokas vaan: "Et saa!" Ja käveli pois
Oli ilkeää ja inhottavaa. Silti yksi kiihottavimmista kokemuksista ikinä.
Kilttimiehelle käy aina näin...
Ikimuistoinen keskustelunavaus: Mä rakastan sua.
(Hirvee kurppa 2 promillen kännissä).
Olin raskaana ja vauva oli riehunut vatsassa koko yön, olin juossut vessassa ja nukkunut huonosti. Ja aamupalalla mulla lohkesi hammas! Sain heti ajan hammaslääkäriin ja rahjustin sinne naama kalpeana kuin kuolleella, tukka rasvaisena sekä iso vauvavatsa kulahtaneen hupparin alta pullottaen. Hammas piti poistaa. Kun odotin miestäni hammaslääkäriaseman pihassa, viereeni pysähtyi auto ja tuntematon mies kysyi mihin olin menossa, veisi kuulemma minut minne vain, no lähde edes kahville! Mokelsin verinen kuola suusta valuen hämilläni että en minä, kun mieheni on tulossa.
Vieläkin hämmentää muistella.
Työnsin vauvaa vaunuissa iltalenkillä. Rappusilla istui lihava mies, joka kysäisi möreällä äänellä: Monesko toi on.
Opiskeluaikoina kävin ostamassa koulun jälkeen K-kaupasta aina yhden kanankoiven illaksi. Muutaman viikon jälkeen sama myyjä kysyi lähes joka kerta: Laitetaanko oikea vai vasen koipi tänään / tällä kertaa.
Jotkut kuvittelevat ketjunkin perusteella kaikki läpät iskuyrityksiksi. Aikamoisia narsisteja tai muuten vain pihalla.