Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyttävät AINA sadesuojaa vaunuissaan!!?

Vierailija
14.11.2006 |

Täällä meidän kulmilla lykkii yks mamma vaunujaan harva se päivä ja sillä on aina sadesuoja niissä kärryissään. Miksiköhän? Sillä on Emmaljungat, eli hyvät vaunut joten ei luulis pienen tuulen tai muutaman vesipisaran haittaavan. Kerran olen tämän mamman nähnyt ilman sadesuojaa, sillon oli pakkasta varmaan 15 astetta. Mutta aina muulloin: sadesuoja. Komeet vaunut peittää rumalla hopeenharmaa-musta säkillä. Voishan tuota kysyä itteltään, mutten oo vielä rohjennu... Oletteko muut huomanneet tämän sadesuojavillityksen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) vaunut oli rumat, suoja peitti ne

2) aina kun sitä ei ollut mukana, sää muuttui ja tuli joku kuuro kuitenkin. Varsinkin näin syksyllä varmaan ihan todennäköistä...

Vierailija
2/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen verran huono kokemus emmaljungan kankaista, että nyt kaksosten rattaissa jotka myös emmaljungat, olen pitänyt sadesuojaa suojaamassa kangasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis saahan sitä käyttää sadetakkiakin koko ajan mutta itse en käyttäisi ;)

Ostin vaunuihin sadesuojan mutta ei ole tullut käytettyä kertaakaan. Ulkoilen joka päivä, ehkä 1 on jäänyt väliin sen takia että on satanut vähän liikaa koko päivän. Lumen saa puisteltua pois vaunujen päältä eikä se kastele vaunuja.

Vierailija
4/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä meidän kulmilla lykkii yks mamma vaunujaan harva se päivä ja sillä on aina sadesuoja niissä kärryissään. Miksiköhän? Sillä on Emmaljungat, eli hyvät vaunut joten ei luulis pienen tuulen tai muutaman vesipisaran haittaavan. Kerran olen tämän mamman nähnyt ilman sadesuojaa, sillon oli pakkasta varmaan 15 astetta. Mutta aina muulloin: sadesuoja. Komeet vaunut peittää rumalla hopeenharmaa-musta säkillä. Voishan tuota kysyä itteltään, mutten oo vielä rohjennu... Oletteko muut huomanneet tämän sadesuojavillityksen?

Tarkoitit varmaan mua?

Suoja on mm. tuulta varten. Vaunut ratasosalla tuntuu kovin avonaisilta vauvalle ilman mitään suojaa.

Vierailija
5/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan mua?

Suoja on mm. tuulta varten. Vaunut ratasosalla tuntuu kovin avonaisilta vauvalle ilman mitään suojaa.

En tarkottanu sua, tällä meidän mammalla on kovalla kopalla olevat kunnon makuuvaunut.

Vierailija
6/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiiin mukavaa liikkua kylillä kun ihmiset kyttää milloin mitäkin. Suurimpaan osaan asiosta on todella joku syy, siitä vaan kysymään. Sadesuoja tungetaan tuollaisille kyttääville kyylille sinne minne aurinko ei paista. Eipä haittaa sen jälkeen enää.

Vierailija
7/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunut on rumat tai sitten ei haluta että ne " kuluu" .. =)

Vierailija
8/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vaunuissa/rattaissa sadesuojaa silloin kun sataa kunnolla vettä.

Vierailija
9/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän siitä mitään haittaa ole.

Vierailija
10/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kesällä en kyllä pitänyt sitä suojaa, mutta silloinhan paistoi aurinko melkein aina.

Vierailija
11/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä lueskellut mielipiteitä sadesuoja-aiheesta... Mitä se kenellekään kuuluu jos vauvuissani on suoja? Onko se sinulta pois jos haluan vaunujeni olevan kunnossa? Ja tottahan on, että koskaan ei tiedä mitä tuolta taivaalta tulee! En halua turhaan kastella vauvujani, joiden kuivamisessa menee taas aikaa. Kosteat vaunut taas homehtuu. Joten MINÄ pidän suojani... voit jatkaa kitinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän