Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen maa on Tunisia? Oletko koskaan matkustanut sinne

Vierailija
03.01.2023 |

Kerro kokemuksistasi? Kauan kesti lento? Oliko kallista

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lähes 10 vuotta sitten. Yksin matkustavana naisena ei ollut kauhean mukava paikka. Huoritteluja, lähestymisyrityksiä, niin flirttiä kuin uhkaavaa lähestymistä jne. Taskuvarkaista myös varoiteltiin kovasti, mutta itse en onneksi joutunut uhriksi. Sousse, jossa olin, oli melkoinen turistirysä myös, toisaalta siellä naisena oli huomattavasti mukavampi liikuksia kuin siellä vähemmän turistirysissä, joissa ilmeisesti itsekseen liikkuva länsimainen vaalea nainen oli erikoisuus. 

Halpaa siellä minusta oli hintojen puolesta. Vaatteista monet merkkivaatteet on toki feikkejä, aidot ei ole juuri sen halvempia kuin täälläkään. Mutta niitä paikallisia nahkavaatteita, kenkiä, yms. saa tosi edullisesti, ruoka ja juoma on edullista, taksikyydit. 

Vierailija
2/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskari maa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei voi kävellä paljastavissa vaatteissa. Saattaa joutua raiskauksen uhriksi

Vierailija
4/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta kehitysmaamatkailua.

Vierailija
5/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kävin yksinäisenä naisena. Miehet päällekäyvempiä kuin missään muualla, ja aika monessa paikassa olen liikkunut yksin. Laittauduin mahdollisimman rumaksi, mutta ei auttanut.

Vierailija
6/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta kehitysmaamatkailua.

Outo käsitys sinulla kehitysmaasta

Vierailija
7/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi matkustaa maahan, jossa saa pelätä terrori-iskua.

Vierailija
8/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lähes 10 vuotta sitten. Yksin matkustavana naisena ei ollut kauhean mukava paikka. Huoritteluja, lähestymisyrityksiä, niin flirttiä kuin uhkaavaa lähestymistä jne. Taskuvarkaista myös varoiteltiin kovasti, mutta itse en onneksi joutunut uhriksi. Sousse, jossa olin, oli melkoinen turistirysä myös, toisaalta siellä naisena oli huomattavasti mukavampi liikuksia kuin siellä vähemmän turistirysissä, joissa ilmeisesti itsekseen liikkuva länsimainen vaalea nainen oli erikoisuus. 

Halpaa siellä minusta oli hintojen puolesta. Vaatteista monet merkkivaatteet on toki feikkejä, aidot ei ole juuri sen halvempia kuin täälläkään. Mutta niitä paikallisia nahkavaatteita, kenkiä, yms. saa tosi edullisesti, ruoka ja juoma on edullista, taksikyydit. 

Mutta pakko oli päästä sinne.

Vierailija
9/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Olisiko ollut Hammamet tms. paikka, missä kumminkin tottuneet turisteihin. Törkeää ahdistelua ja tuijottelua, kun naisena kuljet normaaleissa kesävaatteissa, ei edes missään pikkutopissa.

Ja ostaessa kannattaa aina antaa tasaraha, vaihtorahat "laskettu" aina väärin. Tietoista huijaamista.

On mukavampiakin paikkoja mennä lomalle. Ellet sitten pysy pelkästään suljetulla hotellialueella.

Vierailija
10/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin 7 vuotta siitä, kun Sousseen tehtiin iso terrori-isku, jossa kuoli 38 ihmistä, enimmäkseen brittituristeja. Joten ei kiitos.

Vierailija
11/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on sellaisia, että jos tarkoitus on vain maata rannalla helteessä, se onnistuu. Ruokakin on kohtuullista, ja juotavaa on. Kaikki muu on sitten hankalaa, jos lähtee hotellialueelta kauemmaksi.

Vierailija
12/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 10-vuotiaana. Ahdistelua en muista vaikka olen nainen, ehkä sitä ei sit ollut?

Mutta kun veljeni 7 ja 8 v kulkivat kaksi askelta vanhempien takana niin katukauppias hukutti heidät leluihin niin että vanhempien oli pakko ostaa. Aika tyrkky meininki siis.

Vierailija
13/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa. Naiset eivät saa liikkeissä palvelua. Naisten vessoja on vain turistihotelleissa. En tykännyt. Jotenkin ankeaa.

Vierailija
14/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno maa, siellä oli korkeakulttuuria kun Suomessa vielä elettiin mutakuopissa.

Sääli, ettei siitä korkeakulttuurista ole jäljellä mitään.

Vierailija
15/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porilainen vaimonsa murhaaja on soussesta Tunisiasta .,.

Taisi moni nainen uskoa nenän valheita ysäriltä asti,naiset on naurettavan hyväuskoisia!

16/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 90-luvun alussa soussessa. Oli kyllä nuorelle naiselle shokki se miesten käytös. Oltiin taksissa niin miehet hakkaa ikkunoita ja huutaa I want to fuck you

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pakko oli päästä sinne.

Mutku mä haluun! Mulla on oikeus!

18/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo oli siis eka ja vika kerta kun olen missään muslimimaassa käynyt. Kerta riitti

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on uskontona islam. Ei ihme että naisilla eilen siellä mukavat oltavat.

Vierailija
20/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90luvulla kävin vaimoni kanssa.

Katukauppiaat tyrkyttivät krääsää kuten kaikissa vastaavanlaisissa maissa

likaa ja haisevia jätteitä.

Hotelli oli siisti mutta viikon vietin kuumeessa ja vatsakivuissa

sängyssä.

Hotellissa kävi lääkäri joka määräsi minulle jotain munuaislääkettä.

Ei ole ikävä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme