Hesburgerin lastenateria: 5,95 €!
Viime vuoden puolella se maksoi vielä alle 5 €. No, ehkäpä ketjun perustason työntekijät pääsevät tätä menoa vähintään 3 000 €:n bruttokuukausiansioihin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahall syö kotona mahansa paksuksi viikon!
Eli ostat 7 vuorokauden ruuat 6 eurolla? Nyt haluan tarkemman erittelyn mitä syöt.
Ihan kelpo ruokaa kauppojen hävikistä + muuta perus edullista, ei ole muuhun varaa, kun sähköyhtiöt vievät rahat!
Hyvin saisin 7 päiväksi tuolla 6€ hesen lasten ateriaa vastaavat hampurilaiset ja ranskikset itse tehden, limukatkin tiukasti tuohin budjettiin
Atria jauhelihaa 10% 400g 4€ ja 7 x hampurilaisen pihvit olisi 234 grammaa eli yksi hese pihvi on 34 gramma rasva pitoisuus 18%
1 kg ranskiksis prismasta 1,5€ niin olis juhlavat 140G jätti ranskikset
Jauhoja, hivaa suolaa max 50 sentillä.
Eli n. 4 euroa nyt mennyt ja lidilin 2 litran cola pullo sisältö alle 2€ ja hesellä 0,25 lasten ateriassa eli tarve 1,75l.
Kevyesti sausi viikon lastenaterian ruuat juomineen itse tehden!
Vierailija kirjoitti:
Menkää mäkkäriin idiootit. Halvempaa ja parempaa
Ei muuten ole. Kyllähän Hessburgerin pihvi on laadukkaampi ja hampurilainen parempi täytteineen.
Mäkkärin hampurilainen on kuiva rehuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mäkkäriin idiootit. Halvempaa ja parempaa
Ei muuten ole. Kyllähän Hessburgerin pihvi on laadukkaampi ja hampurilainen parempi täytteineen.
Mäkkärin hampurilainen on kuiva rehuineen.
18% rasvaa ja silti, kuin pahvia purisi, ilmeisesti kalvoja ja muuta lihankaltaista päätynyt 34 gramman ihme pihveihin.
On todellinen taidon näyte onnistua tekemään, noin surkean kokoinen pihvi, ei onnistu käsin tehtynä.!
Halpaa on vieläkin, kun ajattelee, minkä verran siinä tulee mukana kaikenlaista ruokaan liittymätöntä (roskaa).
Vierailija kirjoitti:
Mihin nämä hinnan korotukset perustuu. Bensanhinta laskenut kesästä millä näitä vielä perusteellaan kuin puhtaalla ryöstöllä ja lampaat maksaa.
Mites sähkö tai elintarvikkeet?
Vierailija kirjoitti:
Mihin nämä hinnan korotukset perustuu. Bensanhinta laskenut kesästä millä näitä vielä perusteellaan kuin puhtaalla ryöstöllä ja lampaat maksaa.
Pakko maksaa siitä mitä itse ei tuota, eli aika monesta asiasta. Toki monesta asiasta olen luopunut, kuten ulkona syöminen, hieronta ja monet ruoka-aineet olen vaihtanut helvempiin ja/tai harventanut niiden ostoa.
Oletko huomannut, että moni muukin tuote on kallistunut tässä vähän ajan sisään
Joskohan omistaja lähettäisi tälläkin kertaa valokuvan itsestään ja rumasta vaimostaan kaikille työntekijöille kiitoksena, kuten viimeksikin teki...
Vierailija kirjoitti:
Joskohan omistaja lähettäisi tälläkin kertaa valokuvan itsestään ja rumasta vaimostaan kaikille työntekijöille kiitoksena, kuten viimeksikin teki...
Mm. tämän ja juupas eipäs Venäjä-sekoilujen takia laitoin Hesen boikottiin.
Onks siis 6€ paljon rahaa hamppariateriasta?
Onks siis kolmen tonnin kuukausipalkka paljon rahaa?
T. Insinööri
Vierailija kirjoitti:
Menkää mäkkäriin idiootit. Halvempaa ja parempaa[/quote
Menkää kunnolliselle snägärille ja unohtakaa tuo ketjupaska.
Olen ollut aikoinaan pikaraflas töissä ja voin kertoo, että työ on paljon haastavampaa, kuin nokan kaivuu toimistossa, vaikka aika kuluukin paremmin. Kaikki kallistuu, jos et ole sattunut huomaanaan ja nähtävästi, et ole, kun käytte joka päivä Heses..