Tunnetteko yhtään kynttilänvihaajaa?
Pari tuttua ja muutama sukulainen pelkäävät kuin kuollaakseen kynttilöitä. He hermostuvat heti kun näkevät, että jossain palaa kynttilä. Ihmettelen heitä kovasti, sillä itse rakastan kynttilöitä ja ne tekevät talvi-illoista ihania.
Onko teidän lähipiirissä tällaisia ihmisiä, jotka vievät tyyliin haudoillekin ledikynttilät?
Kommentit (413)
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Tupakoitko sisällä? Kynttilöillä on sama vaikutus sisäilmaan ja seinäpintojen siisteyteen!
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Viha on aivan liian voimakas sana, mutta en pidä kynttilöistä. Mielestäni turhake + tuottaa haitallisia pienhiukkasia sisäilmaan.
En varsinaisesti vihaa kynttilöitä. Niille on aikansa ja paikkansa, esim. ulkona tai hautausmaalla. Olen kuitenkin itse istunut pöydässä, kun lautasliina ja samalla pöydässä istujan hiha on syttynyt kynttilästä tuleen. Kivaltahan ne siinä pöydässä näyttää, mutta en silti ymmärrä, miksi avotulta täytyy tieten tahtoen pitää siinä ihmisten keskellä. Kynttilät myös nokeavat. Tämän voit ihan itse kokeilla laittamalla palavan kynttilän päälle vaikka lusikan ja katsomalla miten mustaksi se muuttuu. Tämä noki leviää sitten sisälläolijoiden keuhkoihin ja huonekaluihin ym.
Rakastan kynttilöitä pimeään vuodenaikaan. Ne rauhoittavat oloa.
Rauhoittaahan ne kynttilät samalla kun nokihiukkaset tunkeutuvat keuhkorakkuloihisi ja liimautuvat tapetteihin.
Tulipalot alkavat röökeistä tai kynttilöistä.
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.