Tunnetteko yhtään kynttilänvihaajaa?
Pari tuttua ja muutama sukulainen pelkäävät kuin kuollaakseen kynttilöitä. He hermostuvat heti kun näkevät, että jossain palaa kynttilä. Ihmettelen heitä kovasti, sillä itse rakastan kynttilöitä ja ne tekevät talvi-illoista ihania.
Onko teidän lähipiirissä tällaisia ihmisiä, jotka vievät tyyliin haudoillekin ledikynttilät?
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Kynttilän vihaaja?
"Pari tuttua ja muutama sukulainen pelkäävät kuin kuollaakseen kynttilöitä. He hermostuvat heti kun näkevät, että jossain palaa kynttilä. "
Miten saat tähän liitettyä vihaamisen? Itse käsitän vihalla jotain ihan muuta kuin hermostumisen tai pelon?
Vihaajat pelästyy!
Kynttilät on tosi kivoja mutta tänä syksynä/talvella on noussut esiin ärtymys. Hinnat tuntuvasti nousseet ja laatu laskenut. Tykkään polttaa ulkona lyhdyssä kynttilää mutta aina saan viskata pois ei-loppuun-asti poltettuja pitkiä pätkiä. Onko niissä se lanka väärin aseteltu vai mikä on pielessä kun eivät loppuun asti pala. Harmittaa. Ilahdun jos joku vinkkaa kohtuuhintaisen ja kestävän valmistajan.
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Vierailija kirjoitti:
Kynttilät on tosi kivoja mutta tänä syksynä/talvella on noussut esiin ärtymys. Hinnat tuntuvasti nousseet ja laatu laskenut. Tykkään polttaa ulkona lyhdyssä kynttilää mutta aina saan viskata pois ei-loppuun-asti poltettuja pitkiä pätkiä. Onko niissä se lanka väärin aseteltu vai mikä on pielessä kun eivät loppuun asti pala. Harmittaa. Ilahdun jos joku vinkkaa kohtuuhintaisen ja kestävän valmistajan.
Poltan joka päivä
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kynttilöiden rakastaja täällä! Etsin jotain hyviä tuoksukynttilöitä pimeneviin iltoihin, ei mielellääm mitään liian pisteleviä tuoksuja vaan ihanan pehmeän harmonisia. Vinkkejä?
Parhaimmat tuoksut löytyy mun mielestä löytyy netin valikoimista. Tää on mun ehdoton lemppari: https://tinyurl.com/t8hhn34m tosta oon tykänny kovasti ja se on kiva, kun se on luonnonvalkoinen niin sopii moneen eri sisustukseen.
m-mut mun tuoksuyliherkkyys
Toi on mun lemppari myös