Tunnetteko yhtään kynttilänvihaajaa?
Pari tuttua ja muutama sukulainen pelkäävät kuin kuollaakseen kynttilöitä. He hermostuvat heti kun näkevät, että jossain palaa kynttilä. Ihmettelen heitä kovasti, sillä itse rakastan kynttilöitä ja ne tekevät talvi-illoista ihania.
Onko teidän lähipiirissä tällaisia ihmisiä, jotka vievät tyyliin haudoillekin ledikynttilät?
Kommentit (413)
Kyllä- itseni. En tiedä miksi pelkään tulta - ehkä minut on poltettu edellisessä elämässäni roviolla.
Haudoille vien hautakynttilät ja lasten synttärikakussa on kynttilät palaneet onnittelulaulun ajan (itse olen kytännyt vieressä suurin piirtein vaahtosammutin kädessä).
Kerran vieraat innostuivat laulamaan suomeksi, enkuksi ja ranskaksi ja vielä päälle Ja må hon leva. Kynttilöiden liekit pitenivät ja hiki otsalla mietin, että tuleekohan tämä vielä kuinka monella kielellä...
Itse olen kieltänyt iäkkäiltä vanhemmiltani
kynttilät. Olen nähnyt kynttilästä lähteneen
tulipalon ja se riitti. Ei enää kynttilöitä
tähän talouteen, kiitos.
Tällä hetkellä vihaan Ison Omenan isoja kynttilöitä ja pelkään.
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Eräs kynttilävihaaja tuli luokseni käymään ja huomasi että minulla on sellainen tuoksukynttilä joka pitää takkatulen rätisevää ääntä palaessaan kun siinä on se puusydän, WoodWick-merkkinen, niin sen piti heti saada samanlainen :DD
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kynttiläpelkoa myös itsekkään. Ihmeellisiä pelkoja eri ihmisillä.
Kynttilät aiheuttavat merkittävän osa Suomen tulipaloista. Kynttilät myös mm. aiheuttavat seiniin ja kattoihin mustia jälkiä. Ne ovat myös erittäin epäterveellisiä ihmisille ja eläimille.
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?
Olen huomannut ihan saman asian!
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat