Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi enkä pääse yli

Vierailija
03.01.2023 |

Mies sanoi tosi rumasti mun kehosta. En halua toistaa edes. Nyt tuntuu että en pysty sitä unohtamaan vaikka hän on pyytänyt anteeksi. Itkettää ja harmittaa vaan.

Olen jotenkin niin pettynyt että miten voisi rakkaalle ihmiselle sanoa niin rumasti. Onko hän koko ajan ajatellut minusta niin. Minä näen hänet tosi kivannäköisenä.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitten pitää vaan miettiä mitä itse haluaa. Rehellisyyden nimissä pitää danoa että olen itsekin loukannut miestäni sanoin joten tasoissa ollaan. Mutta en ole valehdellut tai huijannut. Mies taas on. Päätin jäädä ja hyötyä hänestä taloudellisesti ilman mitään syyllisyyttä tilanteesta. Joten tasoissa ollaan taas. 

Ei minulta. 

Vierailija
122/128 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Katso itseäsi peilistä ja näet ettet ole niin kaunis kuin luulet. Mies kertoi vaan totuuden eikä parisuhteessa saa valehdella.

Naisen ulkonäöstä puhuttaessa ei saa olla rehellinen. Tämä on parisuhteen ensimmäinen sääntö. Filmitähdet ja missit ovat kaikki rumempia kuin se oma kumppani.

Toivottavasti sulla on sitten rehellinen nainen.

"Kato, tolla on isompi kun sulla", "kato miten ihanat lihakset, sulla ei oo tollasia", "kato miten hieno auto ja hieno työ tuolla on, se on rikkaampi ja älykkäämpi kuin sä"

Ei vaan, noin kipeää naista ei löydy mistään. Ja jos oma pää on täynnä tuollaista kompostia, täytyy pysyä kaukana parisuhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju taas kaivettu esiin.

Vierailija
124/128 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilllä nauroimme makeasti kun tokaisin vaimolle että minulla on omenavatsa ja sinullä päärynäperä. Vaimoni oli sanoisiko hyvillään kun jossakin lehdessä tai telkussa oli esillä aliravitun näköisiä missintapaisia ja tokaisin tyyliin "kyllä nainen pitää olla sellainen mistä voi ottaa kiinni kun käy kova tuuli".

Näissä tapauksissa ei tosiaan ollut taustalla minkäänlaista eipäs-juupas-touhua, eikä alkoholi sotkenut asioita. Ymmärrän kyllä että kiihtyneessä tilassa voi lipsahtaa puolin ja tosin paha sana mutta on silloin syytä molempien istua alas ja todeta että nyt meni liian pitkälle. 

Vierailija
125/128 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en voisi koskaan loukata rakastani kehoon liittyvällä huomautuksella enkä ole loukannut. Se on niin alhaista. Tuollaisen tempun jälkeen vihaisin itseäni maailman eniten ja eroaisin, jos puolisoni niin haluaisi. Kyllä riitoja tulee, mut keho ei kuulu riidan aiheisiin. 

Vierailija
126/128 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en voisi koskaan loukata rakastani kehoon liittyvällä huomautuksella enkä ole loukannut. Se on niin alhaista. Tuollaisen tempun jälkeen vihaisin itseäni maailman eniten ja eroaisin, jos puolisoni niin haluaisi. Kyllä riitoja tulee, mut keho ei kuulu riidan aiheisiin. 

Lieköhän ap päässyt asian yli, onhan tuosta jo 3 vuotta aikaa? 

Vierailija
127/128 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse loukkaisin samalla mitalla takaisin, "isku vyön alle". Sittenpä tietää, miltä tuntuu.

Sorry muttai miehet eivät ole samanlaisia reppanoita kuin naiset. Hauku vapaasti.

Vierailija
128/128 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Katso itseäsi peilistä ja näet ettet ole niin kaunis kuin luulet. Mies kertoi vaan totuuden eikä parisuhteessa saa valehdella.

Naisen ulkonäöstä puhuttaessa ei saa olla rehellinen. Tämä on parisuhteen ensimmäinen sääntö. Filmitähdet ja missit ovat kaikki rumempia kuin se oma kumppani.

Toivottavasti sulla on sitten rehellinen nainen.

"Kato, tolla on isompi kun sulla", "kato miten ihanat lihakset, sulla ei oo tollasia", "kato miten hieno auto ja hieno työ tuolla on, se on rikkaampi ja älykkäämpi kuin sä"

Ei vaan, noin kipeää naista ei löydy mistään. Ja jos oma pää on täynnä tuollaista kompostia, täytyy pysyä kaukana parisuhteista.

Kuvitteletko oikeasti että nuo loukkaisi miestä? Ei loukkaa. Miehet ovat realistisia. Aina löytyy muita jotka on kaikin puolin parempia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi