Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi enkä pääse yli

Vierailija
03.01.2023 |

Mies sanoi tosi rumasti mun kehosta. En halua toistaa edes. Nyt tuntuu että en pysty sitä unohtamaan vaikka hän on pyytänyt anteeksi. Itkettää ja harmittaa vaan.

Olen jotenkin niin pettynyt että miten voisi rakkaalle ihmiselle sanoa niin rumasti. Onko hän koko ajan ajatellut minusta niin. Minä näen hänet tosi kivannäköisenä.

Kommentit (102)

81/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liittynyt painoon vaan sellaiseen mikä on raskauksien myötä tullut enkä voi sitä muuttaa mitenkään. Hän kyllä tiesi että on minulle arka asia.

En ymmärtänyt että hän voisi sanoa niin rumasti minulle. Nyt tuntuu että haluaisin vaan vetäytyä omiin oloihini.

Ap

Sanot suoraan että lapsiesi synnyttämisestähän se johtuu . Onko tietoinen edes.

Vierailija
82/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue narsismista ap, narsisti kokee oikeudekseen laukoa muista ihmisistä julmia totuuksia. Käyttää henkistä väkivaltaa pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. En väitä että miehesi olisi narsisti mutta tuo hänen käytöksensä oli narsistista. Hyvä että pyysi anteeksi mutta kannattaa olla tarkkana ettei toistu.

Narsistihullu saapui ketjuun. Poistoon!

Sivusta. Jaa. Hänen viestinsä oli minusta hyvin järjellinen ja perusteltu, siinä ei ollut mitään hullua. Kirjoittaja vielä tekee selväksi, ettei väitä miehestä narsistia vaan viittaa käytökseen. 

Taitaapi olla nyt niin , että tämä "totuus" oli liikaa, kun siinä paljastettiin mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHAN KAUHEA ITKUINENOLO YHYY KUN MIES SANOI ILKEÄN TUHMASTI KEHOSTA YHYY😫

WääWöö! Tuhma mies! WääWöö!

Vierailija
84/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on mies sanonut että pitää vain petite-naisista. Itsevoken 169cm. Tuo oli sellainen mikä jäi kaihertamaan liiaksi.

Sama mies myös haukkui h&oraksi ja tyhmäksi ä m m ä ksi. Narsisti olen myös.

Lähde!!!!

Vierailija
85/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Kysyn tätä siksi että kumppanin luonteen ikävät ja narsistiset puolet alkavat usein paljastua vasta ajan myötä. Yleensä vasta sitten kun suhde on vakiintunut, on menty naimisiin, hankittu lapsi yms.

Rakastavassa ja terveessä suhteessa ei arvostella toisen ulkonäköä eikä puhuta loukkaavasti ja halveksivasti.

Vierailija
86/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollaisesta ei tarvitse päästä yli. Sanoiko mies mitä ajatteli vai eikö hän ajatellut mitä sanoi? Miksi enää haluaisit olla hänen kanssaan yhdessä? Luuleko mies itse olevansa niin ihana että voi loukata rakastaan?

Vierailija
87/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on taipumus käyttäytyä huonosti koska eivät ole yhteydessä omiin eivätkä siksi myöskään muiden ihmisten/puolison tunteisiin. Kyky empatiaan ja tunteiden käsittelyyn on jäänyt kehittymättä terveellä tavalla.

Ilmeneehän tätä naisillakin mutta tuollainen käytös on miehille tyypillisempää johtuen varmaan siitä että miehille ei sallita vieläkään herkkyyttä ja tunteiden näyttämistä.

Lisään vielä että tietenkin ihminen on aina vastuussa käytöksestään ja sen muuttamisesta. Kannattaa olla varovainen suhteeseen ryhtyessään sillä se kumppanin luonteen toksisuus paljastuu vasta ajan myötä.

Vierailija
88/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä psykopaattien kokoontumisajot täällä on käynnissä? Ylilaudan mt-potilaat eksyny väärälle sivulle?

Vierailija
89/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on taipumus käyttäytyä huonosti koska eivät ole yhteydessä omiin eivätkä siksi myöskään muiden ihmisten/puolison tunteisiin. Kyky empatiaan ja tunteiden käsittelyyn on jäänyt kehittymättä terveellä tavalla.

Ilmeneehän tätä naisillakin mutta tuollainen käytös on miehille tyypillisempää johtuen varmaan siitä että miehille ei sallita vieläkään herkkyyttä ja tunteiden näyttämistä.

Lisään vielä että tietenkin ihminen on aina vastuussa käytöksestään ja sen muuttamisesta. Kannattaa olla varovainen suhteeseen ryhtyessään sillä se kumppanin luonteen toksisuus paljastuu vasta ajan myötä.

👵: toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus toksisuus

Vierailija
90/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue narsismista ap, narsisti kokee oikeudekseen laukoa muista ihmisistä julmia totuuksia. Käyttää henkistä väkivaltaa pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. En väitä että miehesi olisi narsisti mutta tuo hänen käytöksensä oli narsistista. Hyvä että pyysi anteeksi mutta kannattaa olla tarkkana ettei toistu.

Narsismistasyyttelijähu**u löysi vihdoin tähänkin ketjuun. Kuinkas sulla näin kauan kesti?

Vierailija
91/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap =

Vierailija
92/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I Feel You. Ex sanoi mulle joskus ettei halua seksiä kanssani koska olen lihonut. 172 cm ja painoin 80kg.

Löysin miehen joka ei tuijota vatsamakkaraa, nauttii seksistä kanssani ja muutenkaan ei arvostele.

Edelleen pidän exäni lausahdusta mauttomana ja kuvaavan enemmän häntä ihmisenä kuin minua lihavana.

En panis.

Vierailija
93/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan ilmiselvää pronatalismia 😆

Joka päivä sitä tulee kyllä uusia sanoja opittua... 

Pronatalismi voidaan käsitteellistää ideologiaksi, johon sisältyy erilaisia uskomuksia, asenteita ja toimia, jotka – implisiittisesti tai eksplisiittisesti – kannustavat lasten hankintaan ja tukevat vanhemmuutta. Pronatalismi on usein piilotettu ideologia, joka heijastaa sosiaalisia, poliittisia ja moraalisia arvoja, asenteita, näkemyksiä, käsityksiä sekä uskomuksia, jotka muovaavat yhteiskunnassa tehtäviä tulkintoja naisten ja miesten sosiaalista rooleista liittyen vanhemmuuteen. Pronatalismin on sanottu olevan vallalla kaikissa yhteiskunnissa ja sitä pidetään länsimaisten yhteiskuntien keskeisenä piirteenä.

En kyllä ymmärrä miten tässä keskutelussa tämä on ilmiselvää protanalismia?

Vierailija
94/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonona hetkenä sitä tulee sanottua ikävästi. Kai mies pyysi anteeksi? Kai kerroit hänelle miten pahalta se arvostelu tuntui? Kai olet tuonut julki ettet ole päässyt asian yli?

Vierailija
95/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetta puhetta puhetta.... kirjoitti:

Huonona hetkenä sitä tulee sanottua ikävästi. Kai mies pyysi anteeksi? Kai kerroit hänelle miten pahalta se arvostelu tuntui? Kai olet tuonut julki ettet ole päässyt asian yli?

Ei ole kyllä mikään selitys että huonona hetkenä sitä nyt vaan haukkuu puolisonsa ulkonäköä.

Vierailija
96/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhjästä ruikuttava itkupilli. Ja te kommentoijat trolliin tarttuvia hellanlettastelijoita.

Vierailija
97/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa että pöytäkone pitäisi takavarikoida keski-ikäisiltä naisilta.

Vierailija
98/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan ilmiselvää pronatalismia 😆

Met täällä pohjoisessa harrastamma porofatalismia. Son luojassaan löytyykö elikot tunturista.

Vierailija
99/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit hiljaa, katsokaa peiliin. 

Ap. Mitä mies sanoi, pystytään paremmin ehkä auttamaan, jos tiedetään (siis oikeasti sua kuuntelevat ihmiset täällä) miten pahasti tai ajattelemattomasti sanoi. 

Toinen tärkeä asia, mitä tapahtui sanomisen jälkeen? Sanoitko mitään, ilmaisitko että nyt sattuu, vai menitko (ihan ymmärrettävää) lamaannukseen etkä pystynyt sanomaan mitään. Näkikö mies sinusta että nyt on huono olla.

Välittikö tai ymmärsikö mies korjata asiaa heti tilanteen jälkeen, jos siis oli ajattelemattomuutta?

Mutta täytyy sanoa, että ei vaikuta ookoolta. Oli sitten ajattelemattomuutta tai tarkoituksellista henkistä loukkaamista. Sellaista on luvassa jatkossakin, kun näin tuli tuosta vaan. 

Pettymys on nyt päällä sinulla, mutta hyvä että hänen piirteensä ilmeni tässä vaiheessa. Voit nostaa kytkintä varhaisessa vaiheessa. Ellet sitten halua keskustella ja katsoa, ymmärtääkö että loukkasi sinua, ja miten hän korjaa asian ja onko asia korjattavissa, jos olet sitä mieltä, että mies ei sinusta ole tarpeeksi ihastunut.

Ei kukaan nainen halua olla miehelle "vain passeli", jos vaikuttaa siltä, että olet hänelle vain laimeaa etkä hottia, niin lähde pois. Löydät jonkun muun miehen, jonka mielestä sinä olet hottia. 

Olin valmistellut meille kivaa juttua viikonlopuksi ja laittanut itseni kauniiksi. Juttelin paljon mukavia asioita ja tämä sitten osui sellaiseen paikkaan joka on mulle hyvin henkilökohtainen. Vrt rintasyöpä ja poistettu rinta ja sitä arpea häpäistäisiin seksuaalisessa tilanteessa.

Sanoin kyllä heti että ei kuulosta kivalta. Hän vielä sen jälkeen jatkoi sitä iljettävää kuvailuaan. Seuraavana päivänä väitti ensin kiven kovaa että tämä oli vitsillä sanottu. Kunnes sanoin monta kertaa siis useamman tunnin ajan keskustelu jatkui, että hän halusi kostaa ja satuttaa minua. Lopulta sitten myönsi että asia oli juuri niin.

Hyi tuollaista äijää. Mitä hän halusi kostaa?? Miksi halusi satuttaa?

Vierailija
100/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Uussuhde. Mies on kokenut mielessään jonkin väheksynnän tai loukkauksen, josta naknen ei ole edes tietoinen. Hautoo sitä mielessään ja pitkän ajan pästä kostaa haukkumalla todella rumasti naisen ulkonäön sellaisen asian kohdalta, jonka tietää herkimmäksi. Tätä aiemmin toki jo arvostellut vaatteita yms. Omassa kokemuksessa mies ei pyytänyt koskaan edes anteeksi. Jäin suhteeseen, mutta menetin kiinnostuksen seksiin, itsetunto meni ja aina välillä mietin eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan