Mies loukkasi enkä pääse yli
Mies sanoi tosi rumasti mun kehosta. En halua toistaa edes. Nyt tuntuu että en pysty sitä unohtamaan vaikka hän on pyytänyt anteeksi. Itkettää ja harmittaa vaan.
Olen jotenkin niin pettynyt että miten voisi rakkaalle ihmiselle sanoa niin rumasti. Onko hän koko ajan ajatellut minusta niin. Minä näen hänet tosi kivannäköisenä.
Kommentit (128)
Tilanne jotenkin helpotti nyt.
Olen ollut enemmän tai vähemmän raivona asiasta.
Pakotin hänet kauppaan että jos ei mun ulkonäkö kelpaa niin saa hankkia jotain mikä kelpaa.
Eihän siitä mitään tullut ja en tainnut kovin kypsästi käyttäytyä.
Mutta saatiin kotona juteltua enemmän ja aidosti tuntui että hän ymmärsi loukanneensa mua syvästi.
Itkinkin ja sain kerrottua pahasta olostani paljon. Hän halasi pitkään ja siitäkin tuli parempi olo. Pyysi monta kertaa anteeksi ja haluan hiljalleen antaa anteeksi.
Olen nyt sitä mieltä että tämä ei saa enää toistua. Hän tietää sen myös.
Kiitos kommentoijille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisen ulkonäöstä puhuttaessa ei saa olla rehellinen. Tämä on parisuhteen ensimmäinen sääntö. Filmitähdet ja missit ovat kaikki rumempia kuin se oma kumppani.
Jos rakastaa niin näkee sen rakkaansa suloisena/ihana jne. koska hän on rakas. Samoin, kuin se oma koira tai kissa tai lapsi on maailman ihanin siksi että häneen on tunneside, hänet tuntee ja häntä rakastaa. Pikku prinssi kirjassa on kivasti selitetty tuo.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, rakkaalle ei halua sanoa rumasti, eikä hänestä edes ajattele rumasti. Mies ei sinua rakasta, kehon negatiivinen kommentointi on tosi alhaista. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi eikä unohtaa.
Mulla on kyllä kokemusta että rakastava nainen voi raivostuneena sanoa kaikenlaista?
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, rakkaalle ei halua sanoa rumasti, eikä hänestä edes ajattele rumasti. Mies ei sinua rakasta, kehon negatiivinen kommentointi on tosi alhaista. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi eikä unohtaa.
kyllä on ajatellut noin koko ajan- nyt se jotenkin purkaantui kun pidätellyt.
mites ajattelet jos hän olisi kommentoinnut asiallisesti -argumentit- asiallinen kritiikki mm. faktathan ovat faktoja- turha kiistää. on hyvä myös itsekin se ymmärtää. joitain asioita voi muuttaa, joitain ei.
fiksu ymmärtää elämäntuomat muutokset sekä ikääntymisen muutokset.
tiedän- et tule pääsemään yli. voit näennäisesti- mutta jossain alitajunnassa se kaihertaa vaikka et tajua. voi näyttäytyä mm fyysisessä kosketuksessa lukkiutumisena ....
kävipä ikävästi. miten asia päättyy nyt. vaikeaa olisi jatkaa ...mitä nuorempi olet- lähde pois ja voit sanoa etsiköön sopivan ja joka ei muutu.
kaunista kevätpäivää sulle kummiskin
huom. tapa millä sanoilla asian ilmaisee- nimittelyt, törkeydet vrt asiallinen pohdinta ja argumentointi-terveyssyyt jne. mutta siitäkin moni .miltei kaikki vetää herneen nenään vaikka linnunliverryksellä sanoisi. joku taas tykkää kun räjäyttää silmille- koko tptuus- mutta he ovatkin marginaalissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHAN KAUHEA ITKUINENOLO YHYY KUN MIES SANOI ILKEÄN TUHMASTI KEHOSTA YHYY😫
WääWöö! Tuhma mies! WääWöö!
vielä teidänkin hymy hyytyy. se on jännä miten pilkka osuu omaan nilkkaan- jollain tavalaa. sairastut, menetät kaiken tms- olet polvillasi elämän edessä. pitkä on kehityksen tie sinulla.
noin paha olla. kehittymätön tai henkinen sairaus. edestäs löydät- jos nyt jo noin vaikeeta- vielä pahempaa tulossa. sinulle..
Puhetta puhetta puhetta.... kirjoitti:
Huonona hetkenä sitä tulee sanottua ikävästi. Kai mies pyysi anteeksi? Kai kerroit hänelle miten pahalta se arvostelu tuntui? Kai olet tuonut julki ettet ole päässyt asian yli?
suuttuessa ja kännissä tulee totuus ilmi.
mitä on aina ajatellut ei vaan kehdannut sanoa- nyt tuli. eli hän on ajatellut noin pitkään ja tulee ajattelemaan.
joko hyväksyt kritiikin joka on aneetu tuolla tavoin ... entä jos sama olisi sanottu hyvin asiallisesti- olisitko silloin suuttunut- luulen , että olisit. et pääse yli. näennäisest ehkä- mutta sänkyhommissa lukkiudut viimeistään.
on ihminen jolle olet oo muutoksien jälkeenkin. lähde.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne jotenkin helpotti nyt.
Olen ollut enemmän tai vähemmän raivona asiasta.Pakotin hänet kauppaan että jos ei mun ulkonäkö kelpaa niin saa hankkia jotain mikä kelpaa.
Eihän siitä mitään tullut ja en tainnut kovin kypsästi käyttäytyä.Mutta saatiin kotona juteltua enemmän ja aidosti tuntui että hän ymmärsi loukanneensa mua syvästi.
Itkinkin ja sain kerrottua pahasta olostani paljon. Hän halasi pitkään ja siitäkin tuli parempi olo. Pyysi monta kertaa anteeksi ja haluan hiljalleen antaa anteeksi.Olen nyt sitä mieltä että tämä ei saa enää toistua. Hän tietää sen myös.
Kiitos kommentoijille.
Ap
tän jälkeen et enää paru täällä sitten. meeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja nuole sen munatkin nyt ja varpaanvälit. lillun lällyn. tajuuu pällipäää- nyt lässyyy- silti se ajattelee susta just mitä kehtasi sanoa viiiimein ,,,joka kytenyt. levitä nyt se rujo kehos sille ihasteltavaksi- eikö häiritse yhtään kun tiedät totuuden.
kukaan ei sano vahingossa moista ellei oikeasti niin ajattele.
sää oot yks kynnysmatto- oksetat- ja ukkoski huomas sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä kokemusta että rakastava nainen voi raivostuneena sanoa kaikenlaista?
alitajunnasta tulee se totuus mitä oikeasti ajattelee jota ei kehtaa muulloin sanoa kuin päissään tai suuttuessa. se on totuus
No muhun ei koskisi enää tuon jälkeen. Ero.
Ei syvällinen, kypsä, rakastava, empatiakykyinen mies halua alentaa toisen itsetuntoa herkässä tilanteessa vitsin varjolla noin. Varsinkin kun tietää, mikä se herkkä paikka on. Vain sadistinen narsisti tekee tuota. Täysin tunnekylmä ja empatiakyvytön pikkupoika joka ajattelee vain omaa herkkuaan. Avioon sattumalta päässyt Incel? Onko näitäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vastaiskuna miehen loukattua ensin.
Näin olen tehnyt minäkin,ei ole hyvä,mutta tunnustan sortuneeni tähän minäkin.
Itse en ole loukannut miestäni ensimmäisenä,mutta siinä loukkaantuneena ja pettyneenä hänen sanoistaan olen sanonut aika pahasti takaisin.
Viisas jättäisi takaisin loukkaamatta.
Joillekin tulee ero pahassa paikassa sanotuista vääristä asioista. Jotain varaa pitäisi jättää mitä jättää aina sanomatta, kun ei niitä saa enää takaisin. Helpompaa niin.
Miehet jotenki luulee, että naiset pystyy muuttumaan ihan sen näköiseksi kuin haluaa ja näillä sanomisilla ne yrittää saada sut muuttumaan hänelle mieleiseksi.
Mulla oli sellainen ex, joka koko ajan lauloi mitä idiootimpia kommentteja ulkonäöstä. Esim. "Ei kai sulla vaan oo pitkä kaula!?"
Ei viittis lyhentääkään..
Niin sitten pitää vaan miettiä mitä itse haluaa. Rehellisyyden nimissä pitää danoa että olen itsekin loukannut miestäni sanoin joten tasoissa ollaan. Mutta en ole valehdellut tai huijannut. Mies taas on. Päätin jäädä ja hyötyä hänestä taloudellisesti ilman mitään syyllisyyttä tilanteesta. Joten tasoissa ollaan taas.
On sanonta hurt people hurt people. Ehkä tietämättä loukkasit häntä tai sitten on kpää.
Heittikö hän sen vitsillä kuten ”tuo raskausarpi on kuin hymynaama” vai oliko sävy halventava? Siis joillakin on vähän huono huumorintaju, kuten itselläni (olen nainen). Heitän vitsiä eli lähinnä kömpelöitä havaintoja itsestäni ja toisista, mutta sävystä kuvittelisin voivan huomata, että tarkoitukseni ei ole halventaa vaan hauskuuttaa, mutta jos osun tietämättäni arkaan paikkaan, voi reaktio olla tietysti kaikkea muuta kuin hauska. Voisit myös mieheltä kysyä mitä hän halusi kertoa asialla, eli mikä oli motiivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos liittyi painoon, niin ehkä vaan toivoo kovasti, että laihduttaisit. Jos on muuhun liittyvää, sellaista mitä ei voi helposti muuttaa, suuttuisin minäkin.
huom. tapa millä sanoilla asian ilmaisee- nimittelyt, törkeydet vrt asiallinen pohdinta ja argumentointi-terveyssyyt jne. mutta siitäkin moni .miltei kaikki vetää herneen nenään vaikka linnunliverryksellä sanoisi. joku taas tykkää kun räjäyttää silmille- koko tptuus- mutta he ovatkin marginaalissa
Ei E.
Eli mitä se oli mitä sanoi?