Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi enkä pääse yli

Vierailija
03.01.2023 |

Mies sanoi tosi rumasti mun kehosta. En halua toistaa edes. Nyt tuntuu että en pysty sitä unohtamaan vaikka hän on pyytänyt anteeksi. Itkettää ja harmittaa vaan.

Olen jotenkin niin pettynyt että miten voisi rakkaalle ihmiselle sanoa niin rumasti. Onko hän koko ajan ajatellut minusta niin. Minä näen hänet tosi kivannäköisenä.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viestiä enkä nähnyt aiempia viestejä, ei tarvitse vastata tuohon "mitä mies sanoi"- juttuun, olet selvittänyt asiaa riittämiin ja kunnioitan rajojasi, kun sanoit aiemmin ettet tarkkaan laita. OK. T: 20/20. 

Vierailija
22/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, aloituksesta ei käynyt ilmi, tuliko tämä loukkaus vastineena johonkin provosoivaan käytökseen. Jos se tuli puskista, niin kokeile nyt vain päästä siitä yli, koska anteeksi on jo pyydetty. Ei kannata jäädä uhriutumaan, koska siitä kasvaa toinen identiteetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi urpo!!!

Mies sanoi niin kuin asia on, valehdellako pitäisi!!!??

Sinähän se tunnevammainen urpo olet. Jos toista rakastaa hänelle ei halua pahasti ja hänet näkee kokonaisuudessaan ihanana!

Vierailija
24/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YHYY OLEN RUPSAHTANUT JA MIES SANOI PAHASTI YHYY😫😩

Yhyy olet tunnevammainen trolli jolla on päässä vain tyhjää eikä hän edes tiedä mitä ihania tunteita hän menettää. Purkaa vaan pahaa oloaan muihin!

Vierailija
25/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus satuttaa toisinaan.

Toisinaan "totuus" on jokaisen silmin erilainen.

Vierailija
26/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit hiljaa, katsokaa peiliin. 

Ap. Mitä mies sanoi, pystytään paremmin ehkä auttamaan, jos tiedetään (siis oikeasti sua kuuntelevat ihmiset täällä) miten pahasti tai ajattelemattomasti sanoi. 

Toinen tärkeä asia, mitä tapahtui sanomisen jälkeen? Sanoitko mitään, ilmaisitko että nyt sattuu, vai menitko (ihan ymmärrettävää) lamaannukseen etkä pystynyt sanomaan mitään. Näkikö mies sinusta että nyt on huono olla.

Välittikö tai ymmärsikö mies korjata asiaa heti tilanteen jälkeen, jos siis oli ajattelemattomuutta?

Mutta täytyy sanoa, että ei vaikuta ookoolta. Oli sitten ajattelemattomuutta tai tarkoituksellista henkistä loukkaamista. Sellaista on luvassa jatkossakin, kun näin tuli tuosta vaan. 

Pettymys on nyt päällä sinulla, mutta hyvä että hänen piirteensä ilmeni tässä vaiheessa. Voit nostaa kytkintä varhaisessa vaiheessa. Ellet sitten halua keskustella ja katsoa, ymmärtääkö että loukkasi sinua, ja miten hän korjaa asian ja onko asia korjattavissa, jos olet sitä mieltä, että mies ei sinusta ole tarpeeksi ihastunut.

Ei kukaan nainen halua olla miehelle "vain passeli", jos vaikuttaa siltä, että olet hänelle vain laimeaa etkä hottia, niin lähde pois. Löydät jonkun muun miehen, jonka mielestä sinä olet hottia. 

Olin valmistellut meille kivaa juttua viikonlopuksi ja laittanut itseni kauniiksi. Juttelin paljon mukavia asioita ja tämä sitten osui sellaiseen paikkaan joka on mulle hyvin henkilökohtainen. Vrt rintasyöpä ja poistettu rinta ja sitä arpea häpäistäisiin seksuaalisessa tilanteessa.

Sanoin kyllä heti että ei kuulosta kivalta. Hän vielä sen jälkeen jatkoi sitä iljettävää kuvailuaan. Seuraavana päivänä väitti ensin kiven kovaa että tämä oli vitsillä sanottu. Kunnes sanoin monta kertaa siis useamman tunnin ajan keskustelu jatkui, että hän halusi kostaa ja satuttaa minua. Lopulta sitten myönsi että asia oli juuri niin.

Vierailija
27/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy olet tunnevammainen trolli jolla on päässä vain tyhjää eikä hän edes tiedä mitä ihania tunteita hän menettää. Purkaa vaan pahaa oloaan muihin!

u l i lauta vissiin huoltotauolla kun vuotaa tänne

Vierailija
28/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on monta toksista miestä lyömässä lyötyä. Ivaamassa ivan jälkeen, syyttämässä uhria. 

Epäilemättä nämä ketjun trollimiehet ovat "sukua" AP:n miehelle. Myrkkyä suhteissakin.

Kun voisi tsempata ja auttaa onnetonta kysyjää, eikä tanssia satuttamisensa päällä. 

Vierailija
29/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, aloituksesta ei käynyt ilmi, tuliko tämä loukkaus vastineena johonkin provosoivaan käytökseen. Jos se tuli puskista, niin kokeile nyt vain päästä siitä yli, koska anteeksi on jo pyydetty. Ei kannata jäädä uhriutumaan, koska siitä kasvaa toinen identiteetti.

Ei tullut siinä tilanteessa. Olin siinä tosi herkillä ja hyväntuulisena. Olin aiemmin päivällä tietämättäni häntä loukannut ja tämän hän sitten kosti tuntien päästä.

Olet varmasti oikeassa että ei kannata tästä uhriutumaan ryhtyä. En vaan tiedä miten pystyn intiimiläheisyyteen ollenkaan kun on niin kurja olla.

Vierailija
30/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Mitä mies sanoi, pystytään paremmin ehkä auttamaan, jos tiedetään (siis oikeasti sua kuuntelevat ihmiset täällä) miten pahasti tai ajattelemattomasti sanoi. 

Toinen tärkeä asia, mitä tapahtui sanomisen jälkeen? Sanoitko mitään, ilmaisitko että nyt sattuu, vai menitko (ihan ymmärrettävää) lamaannukseen etkä pystynyt sanomaan mitään. Näkikö mies sinusta että nyt on huono olla.

Välittikö tai ymmärsikö mies korjata asiaa heti tilanteen jälkeen, jos siis oli ajattelemattomuutta?

Mutta täytyy sanoa, että ei vaikuta ookoolta. Oli sitten ajattelemattomuutta tai tarkoituksellista henkistä loukkaamista. Sellaista on luvassa jatkossakin, kun näin tuli tuosta vaan. 

Pettymys on nyt päällä sinulla, mutta hyvä että hänen piirteensä ilmeni tässä vaiheessa. Voit nostaa kytkintä varhaisessa vaiheessa. Ellet sitten halua keskustella ja katsoa, ymmärtääkö että loukkasi sinua, ja miten hän korjaa asian ja onko asia korjattavissa, jos olet sitä mieltä, että mies ei sinusta ole tarpeeksi ihastunut.

Ei kukaan nainen halua olla miehelle "vain passeli", jos vaikuttaa siltä, että olet hänelle vain laimeaa etkä hottia, niin lähde pois. Löydät jonkun muun miehen, jonka mielestä sinä olet hottia. 

Olin valmistellut meille kivaa juttua viikonlopuksi ja laittanut itseni kauniiksi. Juttelin paljon mukavia asioita ja tämä sitten osui sellaiseen paikkaan joka on mulle hyvin henkilökohtainen. Vrt rintasyöpä ja poistettu rinta ja sitä arpea häpäistäisiin seksuaalisessa tilanteessa.

Sanoin kyllä heti että ei kuulosta kivalta. Hän vielä sen jälkeen jatkoi sitä iljettävää kuvailuaan. Seuraavana päivänä väitti ensin kiven kovaa että tämä oli vitsillä sanottu. Kunnes sanoin monta kertaa siis useamman tunnin ajan keskustelu jatkui, että hän halusi kostaa ja satuttaa minua. Lopulta sitten myönsi että asia oli juuri niin.

No hyi olkoon. Miksi vielä katselet tuota?

Vierailija
31/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lapseton toistaiseksi, mutta ihmettelen, että miksi miehellä olisi oikeus kommentoida naisen vartaloa ikävästi raskauden jälkeen, koska nainenhan on synnyttänyt hänen lapsensa. Sellaisten miesten kannattaa varmaan adoptoida lapsi lapsettoman naisen kanssa, jos raskauden tuomat muutokset ahdistavat...

Vierailija
32/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua hei haittaa noi trollit yhtään osaan kyllä suodattaa. Kiitos kun olette kirjoittaneet ja kuunnelleet.

Vierailija
33/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies käyttäytynyt aiemmin noin, puhunut muista ihmisistä halveksivasti ja loukkaavasti? Joskus on niin että huono käytös ei kohdistu heti omaan puolisoon mutta siitä on viitteitä käytöksessä jo aiemmin. Kunnes suhteen arkipäiväistyessä henkistä väkivaltaa aletaan kohdistaa myös siihen puolisoon. Ole varovainen ap, narsistinen käytös on tyypillistä monille miehille.

Vierailija
34/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, laihduta, niin pääset asiasta yli. Silloin sinä ja miehesi olette voittajia.

Ei se toimi noin.

Vierailija
35/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies käyttäytynyt aiemmin noin, puhunut muista ihmisistä halveksivasti ja loukkaavasti? Joskus on niin että huono käytös ei kohdistu heti omaan puolisoon mutta siitä on viitteitä käytöksessä jo aiemmin. Kunnes suhteen arkipäiväistyessä henkistä väkivaltaa aletaan kohdistaa myös siihen puolisoon. Ole varovainen ap, narsistinen käytös on tyypillistä monille miehille.

Ei ole kyllä. Mutta on joskus aiemmin arvostellut mun vaatteita. Tää on ollut harvinaista kyllä. Mietin myös sitä että jos tämä raja nyt ylitettiin mitä tulee seuraavaksi.

Vierailija
36/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on monta toksista miestä lyömässä lyötyä. Ivaamassa ivan jälkeen, syyttämässä uhria. 

Epäilemättä nämä ketjun trollimiehet ovat "sukua" AP:n miehelle. Myrkkyä suhteissakin.

Kun voisi tsempata ja auttaa onnetonta kysyjää, eikä tanssia satuttamisensa päällä. 

Onneksi olkoon. Saat Tammikuun Kukkis -palkinnon. Osaat ladella jonoon kaikki naurettavimmat kukkistermit. Vain voimaantuminen puuttui.

Vierailija
37/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap että huumorin varjolla halveksunta on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
38/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kertoa (omassa päätäntävallassasi ja rajoissasi), minkä asian hän halusi kostaa? Kysyn, koska ainoa mikä tulee mieleen hänen  loukkaamistaan vastaavana loukkaamisena olisi se, että olisit haukkunut hänen kroppansa epätäydellistä kohtaa, iskenyt herkkään kohtaan samoin. 

Epäilyksessä on, että hänen oikeutuksensa on ihan turhanpäiväistä, tyyliin "et ostanut HK:n nakkeja vaan Elannon." Sellainen on narsistille tyypillistä. Hän kontrolloi, manipuloi ja käyttää henkistä väkivaltaa.

Mutta voihan hän vain olla ikävän tyyppinen mies, kaikki kusipäisesti käyttäytyvät eivät suinkaan ole narsisteja. 

Kyllä tuo niin kuulostaa ns vyön alle menemiseltä, on ylitetty rajat. Ei voi välttämättä unohtaa, sanoja ei saa takaisin. Jotkin asiat voidaan antaa anteeksi, joitain ei. Kunkin arvioinnissa se on. 

Hyvään suhteeseen kuuluu se, että ei aleta olemaan "vihamiehiä" toisilleen. Tämä on nyt toksista, mitä on käynyt. Varoitusmerkki.

Vierailija
39/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut siinä tilanteessa. Olin siinä tosi herkillä ja hyväntuulisena. Olin aiemmin päivällä tietämättäni häntä loukannut ja tämän hän sitten kosti tuntien päästä.

Olet varmasti oikeassa että ei kannata tästä uhriutumaan ryhtyä. En vaan tiedä miten pystyn intiimiläheisyyteen ollenkaan kun on niin kurja olla.

Olisiko teidän mahdollista puhua hyvässä hengessä tulevaa ajatellen, että jos toinen loukkaantuu niin siitä sanotaan heti, eikä aleta kostamaan?

Vierailija
40/102 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Saat Tammikuun Kukkis -palkinnon. Osaat ladella jonoon kaikki naurettavimmat kukkistermit. Vain voimaantuminen puuttui.

Ja tällä palstalla ei muka ole naisvihaa :D  Olet niin tyypillinen u l i laudan trol li että. Anna kun arvaan, työttömyys ahdistaa ja vielä enemmän se, että ei ole naista? Eikä tule, ainakaan tuolla katkeruuden määrällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän