Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitat kilpailun, jossa palkintona saat valita kotiisi jonkin uuden kalusteen tai muun hankinnan. Rahaksi et saa vaihtaa.

Vierailija
03.01.2023 |

Mitä valitset?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiskikone

Inhoan tiskaamista yli kaiken. Olen kuitenkin se, joka joutuu aina tiskaamaan ja tiskiä on aina ihan hirveästi. Kuitenkaan tänne ei ole voitu tiskikonetta hankkia, vaikka olen sitä useasti pyytänyt. Tämä on oikeasti kiusan tekemistä. Elämäni on muutenkin hyvin vaikeaa ja kaikki jää vastuulleni, mutta oikeasti eniten rasittaa juurikin tiskaaminen.

Osta ite, vai asutko vuokralla? Silloin investoi pöytäkoneeseen.

Olen itse köyhä työtön ja joudun asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. En pysty itse tiskikonetta ostamaan kun ei ole rahaa, enkä osaa sitä asentaakaan. Olen tuota tiskikonetta toivonut niin kauan kun muistan.

Joudun lisäksi nukkumaan sohvalla olohuoneessa. Olen nukkunut näin jo 4 vuotta, mutta en varsinaisesti kunnon sänkyä kaipaa. Kyllä tiskikone on se mitä ylivoimaisesti eniten kaipaan. Oikeastaan en muuta kodin kalustetta taida kaivatakaan kuin tiskikoneita. Toki kuivausrumpu olisi myös mukava, mutta ilman sitäkin jotenkin pärjää. Sunnuntainakin tiskasin 2,5 tuntia, enkä saanut kaikkea edes tiskattua. Pakko oli kuitenkin lopettaa kun olin jo todella väsynyt, enkä kerta kaikkiaan enää jaksanut tiskata.

Vierailija
42/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteiseen mittatilauksella oikean kokoiset matot. Ostan ne joka tapauksessa, mutta ne maksavat paljon ja miksi olisi kiva kun joku vain antaisi ne .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko nykyään uusiin asuntoihin ihan vakiokalusteena jo rakennusvaiheessa automaattisesti tiskikone? Paljoa ei taida enää olla muita asuntoja, joissa ei ole tiskikonetta.

Vierailija
44/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyamme olisi eniten elämänlaatuani parantava hankinta.

Vierailija
45/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hintarajaa?Autotalli olisi kiva.

Vierailija
46/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallotuoli - kuplatuoli, mikä se nyt oikealta nimeltään onkaan . Lapsesta asti haaveillut tuosta, kaverilla oli kotona sellainen ja se oli paras paikka ikinä !

Vierailija
47/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, otan vaaleanpunaisen muhkean nojatuolin rahilla.

Ihana!

Vierailija
48/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytä ja 14 tuolia olis tarpeen

Vierailija
49/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky, ruokapöydän tuolit tai sellainen vanha arkistokaappi/paperilaatikosto, jossa on monta syvyydeltään matalaa suurta laatikkoa.

Vierailija
50/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden sohvan

Vierailija
51/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi sohva. Ja ikinä ei enää "suomalaista laatutyötä".

Ei suomalaista laatutyötä, vaan ulkomaista halpatuotantoa! Miksi kaiken pitäisi olla paskaa, sitähän suomalaiset Ikeasta ja Jyskistä kantaa?

Mulla on jo kotona sitä suomalaista laatutyötä oleva sohva: runko , tyynyt ja kankaat kaikki kaatopaikkakunnossa, ja kauemmin käytössä olleita Ikea sohvia: tyynyt, kankaat, rungot ja mekanismit vuodesohvassa kuin uusia. Siksi se uusi sohva olisikin tarpeeseen, korvaamaan tuon kotimaisen tuossa olohuoneessa.

Vierailija
52/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Eames Lounge -nojatuoli, kiitos

Vierailija
53/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-oven (-ovet) haluaisin uusia.

Vierailija
54/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin keittiön ruokapöydän ja neljä tuolia.

Vierailija
55/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikaapin

Vierailija
56/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisähuone, mielellään äänieristetty soittohuone olisi paras, mutta ei toteutettavissa kerrostalossa. Siksi valitsisin laadukkaan useamman tuhat euroa maksavan digipianon.

Vierailija
57/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pianon

Tiedätkö, ihmiset antaa nykyään pianoja jopa ilmaiseksi kunhan joku vaan hakee nurkista pois. Ja jos ei ihan ilmaiseksi, niin käytännössä pikkurahalla irtoaa

Vierailija
58/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suurella summalla? Kun on remontti päällä, niin rahanreikiä on enemmänkin.

Lämmitysjärjestelmä, eli hybridivaraaja ja puupannu, mielellään varaus aurinkokeräimistä, tai ne keräimetkin.

Italialainen puuhella, tiedän tarkan merkin ja mallin ja värin.

2,5m pituinen tiskipöytä (teräs) ja paksut puiset työtasot.

Kaakeleita noin 50m2, sekä lattia- että seinälaattaa.

Kattopanelia sellaiset 150m2.

Aloitetaanko noilla?

Vierailija
59/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valinta. Ehkä kuitenkin uusi massiivipuinen ruokailuryhmä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme