Voitat kilpailun, jossa palkintona saat valita kotiisi jonkin uuden kalusteen tai muun hankinnan. Rahaksi et saa vaihtaa.
Kommentit (59)
Uusi sänky tai isompi jääkaappi, vaikea valita.
Kiitos, otan vaaleanpunaisen muhkean nojatuolin rahilla.
Uusi sohva on hankintalistalla eli sohva. Tiedän tarkalleen minkälaisen haluan eikäse ole halpa.
Varmaan voisin jotain kalliimpaakin valita mutta vastaan silti imuri. Meillä on tällä hetkellä vain robotti-imuri, mutta en tykkää siitä vaan haluaisin imuroida itse.
Jääkaappi-pakastin. Remppa valmistumassa ja tuo olisi kallein hankinta mikä pitää tehdä.
Tekisi mieli ottaa joku arvokkaampi tarpeeton, mutta taitaisin silti päätyä ruokapöytään, joka on hankintalistalla. Normaalisti ostaisin jonkun edullisen, mutta kestävän pöydän, mutta tässä tapauksessa lähtisin varmaan pröystäilemään.
Unikulman hyvä sänky olisi tarpeen! Tai sitten joku kiva vitriini.
Hyvä pyykinpesukone lämminvesiliitännällä.
Vierailija kirjoitti:
tiskikone
Inhoan tiskaamista yli kaiken. Olen kuitenkin se, joka joutuu aina tiskaamaan ja tiskiä on aina ihan hirveästi. Kuitenkaan tänne ei ole voitu tiskikonetta hankkia, vaikka olen sitä useasti pyytänyt. Tämä on oikeasti kiusan tekemistä. Elämäni on muutenkin hyvin vaikeaa ja kaikki jää vastuulleni, mutta oikeasti eniten rasittaa juurikin tiskaaminen.
Valitsisin sellaisen, mitä ei tällä hetkellä (tietääkseni) ole olemassa. Jääkaappi/pakastin, normikorkuinen, vähän kuin jenkkikaappi, mutta toisinpäin: 25% jääkaappia ja 75% pakastinta.
Kellään tietoa, oisko jollain valmistajalla?
Kaunis kirjahylly, vähän industrial tyylinen. Tai miehelle Dux Jetson Dakota 88 -tuoli.
Joku kallis kirjahylly tai vitriinikaappi