Voitat kilpailun, jossa palkintona saat valita kotiisi jonkin uuden kalusteen tai muun hankinnan. Rahaksi et saa vaihtaa.
Kommentit (59)
Uusi sohva. Ja ikinä ei enää "suomalaista laatutyötä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiskikone
Inhoan tiskaamista yli kaiken. Olen kuitenkin se, joka joutuu aina tiskaamaan ja tiskiä on aina ihan hirveästi. Kuitenkaan tänne ei ole voitu tiskikonetta hankkia, vaikka olen sitä useasti pyytänyt. Tämä on oikeasti kiusan tekemistä. Elämäni on muutenkin hyvin vaikeaa ja kaikki jää vastuulleni, mutta oikeasti eniten rasittaa juurikin tiskaaminen.
Älä tiskaa? Kun astiat loppuu, tiskaat sen verran että itsellä on puhdas lautanen. Tai tietenkin: ostat ihan itse sen tiskarin, miksi aina pitäisi odottaa että joku muu tekee asioita puolestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiskikone
Inhoan tiskaamista yli kaiken. Olen kuitenkin se, joka joutuu aina tiskaamaan ja tiskiä on aina ihan hirveästi. Kuitenkaan tänne ei ole voitu tiskikonetta hankkia, vaikka olen sitä useasti pyytänyt. Tämä on oikeasti kiusan tekemistä. Elämäni on muutenkin hyvin vaikeaa ja kaikki jää vastuulleni, mutta oikeasti eniten rasittaa juurikin tiskaaminen.
Pyytänyt?
Osta itse. Jos ei ole muutamaa satasta siihen käyttää, mene vaikka Tori.fi.
Itse muinoin kesäkuumalla ja viimeisimmilläni raskaana kyllästyin tiskaamiseen ja ostin Huuto.netistä tiskikoneen 25 eurolla.
Meillä ei ole autoa mutta heillä oli juuri muutto meneillään joten ystävällisesti pienestä lisämaksusta toivatkin sen.
Tiskikone kesti ahkerassa käytössä 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiskikone
Osta ite, vai asutko vuokralla? Silloin investoi pöytäkoneeseen.
Olen itse köyhä työtön ja joudun asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. En pysty itse tiskikonetta ostamaan kun ei ole rahaa, enkä osaa sitä asentaakaan. Olen tuota tiskikonetta toivonut niin kauan kun muistan.
Kvalitetskonst att hänga upp på väggarna och beundra.
Vierailija kirjoitti:
Uusi sohva. Ja ikinä ei enää "suomalaista laatutyötä".
Ei suomalaista laatutyötä, vaan ulkomaista halpatuotantoa! Miksi kaiken pitäisi olla paskaa, sitähän suomalaiset Ikeasta ja Jyskistä kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin uuden sängyn.
Samoin! Ja todella laadukkaan semmoisen ottaisin
Aidon LC divaanin, haave lapsuudesta asti...
Koko seinän hyllyjärjestelmä, ei mikään Inaria.
Aidon Van Goghin taulun, myydään myöhemmin.
Hästens sängyn, leveimmän mallin, sähköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiskikone
Olen itse köyhä työtön ja joudun asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. En pysty itse tiskikonetta ostamaan kun ei ole rahaa, enkä osaa sitä asentaakaan. Olen tuota tiskikonetta toivonut niin kauan kun muistan.
Voi ei:( Missä asut? Meillä olisi ylimääräinen kone ja mies voisi sen jopa asentaa:)
Lattiamateriaalit uusiksi koko asunnossa.
Ruokapöytä tuoleineen vois olla kiva. Keittiökaapistoja/tasoja ei varmaan lasketa?