Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitat kilpailun, jossa palkintona saat valita kotiisi jonkin uuden kalusteen tai muun hankinnan. Rahaksi et saa vaihtaa.

Vierailija
03.01.2023 |

Mitä valitset?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiskikone

Inhoan tiskaamista yli kaiken. Olen kuitenkin se, joka joutuu aina tiskaamaan ja tiskiä on aina ihan hirveästi. Kuitenkaan tänne ei ole voitu tiskikonetta hankkia, vaikka olen sitä useasti pyytänyt. Tämä on oikeasti kiusan tekemistä. Elämäni on muutenkin hyvin vaikeaa ja kaikki jää vastuulleni, mutta oikeasti eniten rasittaa juurikin tiskaaminen.

Osta ite, vai asutko vuokralla? Silloin investoi pöytäkoneeseen.

Vierailija
22/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sohva. Ja ikinä ei enää "suomalaista laatutyötä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappipakastimen uusisin.

Vierailija
24/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiskikone

Inhoan tiskaamista yli kaiken. Olen kuitenkin se, joka joutuu aina tiskaamaan ja tiskiä on aina ihan hirveästi. Kuitenkaan tänne ei ole voitu tiskikonetta hankkia, vaikka olen sitä useasti pyytänyt. Tämä on oikeasti kiusan tekemistä. Elämäni on muutenkin hyvin vaikeaa ja kaikki jää vastuulleni, mutta oikeasti eniten rasittaa juurikin tiskaaminen.

Älä tiskaa? Kun astiat loppuu, tiskaat sen verran että itsellä on puhdas lautanen. Tai tietenkin: ostat ihan itse sen tiskarin, miksi aina pitäisi odottaa että joku muu tekee asioita puolestasi?

Vierailija
25/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiskikone

Pyytänyt?

Osta itse. Jos ei ole muutamaa satasta siihen käyttää, mene vaikka Tori.fi.

Itse muinoin kesäkuumalla ja viimeisimmilläni raskaana kyllästyin tiskaamiseen ja ostin Huuto.netistä tiskikoneen 25 eurolla.

Meillä ei ole autoa mutta heillä oli juuri muutto meneillään joten ystävällisesti pienestä lisämaksusta toivatkin sen.

Tiskikone kesti ahkerassa käytössä 12 vuotta.

Vierailija
26/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumppu.

Vierailija
27/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiskikone

Olen itse köyhä työtön ja joudun asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. En pysty itse tiskikonetta ostamaan kun ei ole rahaa, enkä osaa sitä asentaakaan. Olen tuota tiskikonetta toivonut niin kauan kun muistan.

Vierailija
28/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistaisin keittiön pinnat!

Vierailija
29/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ilmalämpöpumppu.

Vierailija
30/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pianon

Vierailija
31/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvalitetskonst att hänga upp på väggarna och beundra.

Vierailija
32/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi sohva. Ja ikinä ei enää "suomalaista laatutyötä".

Ei suomalaista laatutyötä, vaan ulkomaista halpatuotantoa! Miksi kaiken pitäisi olla paskaa, sitähän suomalaiset Ikeasta ja Jyskistä kantaa?

Vierailija
33/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin uuden sängyn.

Samoin! Ja todella laadukkaan semmoisen ottaisin

Vierailija
34/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon LC divaanin, haave lapsuudesta asti...

Vierailija
35/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko seinän hyllyjärjestelmä, ei mikään Inaria.

Vierailija
36/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon Van Goghin taulun, myydään myöhemmin.

Vierailija
37/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästens sängyn, leveimmän mallin, sähköisenä.

Vierailija
38/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiskikone

Olen itse köyhä työtön ja joudun asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. En pysty itse tiskikonetta ostamaan kun ei ole rahaa, enkä osaa sitä asentaakaan. Olen tuota tiskikonetta toivonut niin kauan kun muistan.

Voi ei:( Missä asut? Meillä olisi ylimääräinen kone ja mies voisi sen jopa asentaa:)

Vierailija
39/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiamateriaalit uusiksi koko asunnossa.

Vierailija
40/59 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytä tuoleineen vois olla kiva. Keittiökaapistoja/tasoja ei varmaan lasketa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä