Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarista tuli lasku,

Vierailija
03.01.2023 |

Tilasin puhelinmyyjältä lehden. Eikö ensin pitäisi tulla tilausvahvistus kirjallisena, ja sen sitten hyväksyy tai hylkää? Vai miten tämä nykyään menee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen tilasit ja tänään tuli jo lasku?

Myyjä soitti viime vuoden puolella. Jatkoi inttämistä, vaikka selkeästi sanoin, etten tilaa. Olin lopulta tilaavinani, ja myyjä sanoi että tilaus pitää vielä kirjallisesti vahvistaa. -Ap

Siis miksi ihmeessä kuuntelit inttämistä ja vielä tilasit? Jos mä erehdyn vastaamaan puhelinmyyjälle niin sanon heti ekan lauseen että ei kiitos ja lyön luurin korvaan.

Vierailija
22/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä soitti viime vuoden puolella. Jatkoi inttämistä, vaikka selkeästi sanoin, etten tilaa. Olin lopulta tilaavinani, ja myyjä sanoi että tilaus pitää vielä kirjallisesti vahvistaa. -Ap

Oletko kuullut, että puhelun voi keskeyttää? Mitään ei ole pakko tilata. Kaltaiselliesi v A j A aälyiselle mahtaa elämä olla vaikeaa.

Kuten sanoin, ajttelin tällä kertaa odottaa sitä kirjallista vahvistusta ja jättää sen hyväksymättä. Olisin halunnut nähdä miten se toimii, ihan mielenkiinnosta. Musta on hieno homma, että tällainen juttu nyt tuli 2023. Ja musta se olisi ollut ihan oikein sille myyjälle, joka vaan jankkasi ja jankkasi. Sinänsä mulle on ihan sama, tilaanko kyseisen lehden muutamaksi kuukaudeksi vai en, mutta kuluttajansuojasta olen tarkka.

Niin päätit kokeilla miten se toimii 2022?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi ihmeessä sä haaskaat aikaasi jos et halua tilata lehteä? Aina kun puhelinmyyjä esittäytyy, niin mä vastaan, että "moi ja hei" ja lyön luurin korvaan ja lisään numeron puhelimen estolistalle.  

Vierailija
24/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä kuuntelit inttämistä ja vielä tilasit? Jos mä erehdyn vastaamaan puhelinmyyjälle niin sanon heti ekan lauseen että ei kiitos ja lyön luurin korvaan.

Kuten sanoin, halusin kokeilla tätä uutta menettelyä, josta myyjä puhui. Ihan työni puolesta olen kiinnostunut kuluttajansuojan toimimisesta.

Vierailija
25/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut, että puhelun voi keskeyttää? Mitään ei ole pakko tilata. Kaltaiselliesi v A j A aälyiselle mahtaa elämä olla vaikeaa.

Kuten sanoin, ajttelin tällä kertaa odottaa sitä kirjallista vahvistusta ja jättää sen hyväksymättä. Olisin halunnut nähdä miten se toimii, ihan mielenkiinnosta. Musta on hieno homma, että tällainen juttu nyt tuli 2023. Ja musta se olisi ollut ihan oikein sille myyjälle, joka vaan jankkasi ja jankkasi. Sinänsä mulle on ihan sama, tilaanko kyseisen lehden muutamaksi kuukaudeksi vai en, mutta kuluttajansuojasta olen tarkka.

Niin päätit kokeilla miten se toimii 2022?

Niin, kun myyjä sanoi että uusi laki koskee tätä tilausta. -Ap

Vierailija
26/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi ihmeessä sä haaskaat aikaasi jos et halua tilata lehteä? Aina kun puhelinmyyjä esittäytyy, niin mä vastaan, että "moi ja hei" ja lyön luurin korvaan ja lisään numeron puhelimen estolistalle.  

Olen kiinnostunut kuluttajansuoja-asioista, tällä kertaa mulla oli aikaa kuunnella, ja ajattelin kokeilla tällaista menettelyä. Osaan kyllä tarvittaessa lyödä luurin korvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme