Arvostele aamupalani sinä oman elämäsi Pippa
Kuppi maitokahvia, puolikas muffinssi, 2 voideltua ruisleipää keitetyllä munalla, puoli lasia tuoremehua, 2 kiwiä.
Kommentit (65)
Itse olisin jättänyt muffinssin ja toisen kiivin pois. Muuten kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Mitä sä sillä tiedolla teet?
Sivusta. Juuri näin kannattaa kysyä. Tuo kysymys on miljoonan taalan kysymys, jonka olen itsekin opetellut kysymään, kun tietoja ongitaan ja ilkkumista varrotaan tai muuta tietovaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Muffinsit tehdään käytännössä aina paskaöljyyn. Esim kunnon pala voihin, maitoon ja muniin leivottua pullapitkoa olisi parempi ja maistuisi sata kertaa paremmalle.
Kyllä mä leivon muffinsit ihan voilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoremehua ei juoda v 2023.
Missä niin määrätty?
Jokainen tietää että se on sama kuin limsaa joisi.
Ei limsaakaan ole missään kielletty juomasta. Jokainen juo mitä haluaa,ei kuulu sulle.
Ei ole kielletty mutta kieltämättä vituttaa maksaa sairaanhoitokuluja ihmisiltä, jotka ovat itse aiheuttaneet sairautensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen pystyy syömään vain PUOLIKKAAN muffinssin?
Hoikka ihminen. T. Se joka saattaa syödä puolikkaan banaanin
Ps. Kai te tajuatte että olette vanhoja ihmisiä, ettekä todellakaan tarvitse noin paljon kaloreita yhdellä aterialla?
Mä olen hoikka mutta jos päätän syödä muffinsseja niin silloin syön niitä vaikka kolme putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muffinsit tehdään käytännössä aina paskaöljyyn. Esim kunnon pala voihin, maitoon ja muniin leivottua pullapitkoa olisi parempi ja maistuisi sata kertaa paremmalle.
Kyllä mä leivon muffinsit ihan voilla.
Näihä se kuuluuki.
Siis ihan hirveetä, sokerin mussutus alkaa muffinin muodossa jo heti aamusta. Ja missä sun kasvikset on? Ihan liian vähän energiaa, toi johtaa siihen, että sä sitten illalla syöt jääkaapin tyhjäksi.
Ei vaiskaa, minusta kuulostaa ihan hyvältä. Itse en tähän mennessä ole muuta kuin juonut kaksi mukia kahvia. Minusta jokainen tietää parhaiten, mikä itselle sopii. Tai no, ehkei ihan jokainen, mutta jos ei terveysongelmia ole, syököön ja juokoon kaikki miten parhalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin määrätty?
Ei limsaakaan ole missään kielletty juomasta. Jokainen juo mitä haluaa,ei kuulu sulle.
Ei ole kielletty mutta kieltämättä vituttaa maksaa sairaanhoitokuluja ihmisiltä, jotka ovat itse aiheuttaneet sairautensa.
Kyllä mä juo limsaa ja tuoremehua,limsaa n. kerran kuukaudessa pienen pullollisen 0,33l ja tuoremehua vedellä lantrattuna kerran viikossa.Tuskin vaikuttaa mun terveyteeni mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin määrätty?
Ei aina yksilöäkään voi syyttää, jos viralliset ohjeet on peestä. Esim suomalaiset diabeteksen hoito-ohjeet.
Minunkin!
Kuppi kahvia punaisella maidolla, kaurapuuroa kermalorauksella, maapähkinävoilla ja omenahillolla.
Aika tuhti aamupala, sain laskettua noin 640 kcal. Ainakin päivän c-vitamiinit tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Kai te tajuatte että olette vanhoja ihmisiä, ettekä todellakaan tarvitse noin paljon kaloreita yhdellä aterialla?
Mä olen hoikka mutta jos päätän syödä muffinsseja niin silloin syön niitä vaikka kolme putkeen.
Ei kai tämä ketju muffinsseja koske? Kyllä minäkin saatan viikonloppuna vetäistä useamman muffinsin tai paketillisen keksejä. Tässä puhutaan nyt tasapainoisesta aamiaisesta.
Kuulostaapa omituiselta ja paljolta. Itse en saa alas aamuisin mitään, mutta joillekin se sopii.
Mutta eikö sulla tule nälkä hetikohta?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan hirveetä, sokerin mussutus alkaa muffinin muodossa jo heti aamusta. Ja missä sun kasvikset on? Ihan liian vähän energiaa, toi johtaa siihen, että sä sitten illalla syöt jääkaapin tyhjäksi.
Ei vaiskaa, minusta kuulostaa ihan hyvältä. Itse en tähän mennessä ole muuta kuin juonut kaksi mukia kahvia. Minusta jokainen tietää parhaiten, mikä itselle sopii. Tai no, ehkei ihan jokainen, mutta jos ei terveysongelmia ole, syököön ja juokoon kaikki miten parhalta tuntuu.
Enemmistö suomalaisista on ylipainoisia, eli enemmistö ei tiedä mikä on riittävä määrä ruokaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin määrätty?
Kyllä mä juo limsaa ja tuoremehua,limsaa n. kerran kuukaudessa pienen pullollisen 0,33l ja tuoremehua vedellä lantrattuna kerran viikossa.Tuskin vaikuttaa mun terveyteeni mitenkään.
Lasi appelsiinimehua/limsaa päivässä = 9 kiloa läskiä vuodessa. Sulla kertyy vähän hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin määrätty?
Ei aina yksilöäkään voi syyttää, jos viralliset ohjeet on peestä. Esim suomalaiset diabeteksen hoito-ohjeet.
Tämä on kyllä totta. Informoituja valintoja on vaikea tehdä ilman informaatiota.
Vierailija kirjoitti:
2023 juon joka aamu yhden lasillisen, niinkuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä ketju muffinsseja koske? Kyllä minäkin saatan viikonloppuna vetäistä useamman muffinsin tai paketillisen keksejä. Tässä puhutaan nyt tasapainoisesta aamiaisesta.
Eihän puhuta. AP pyysi arvostelemaan aamiaisensa ja itse vastasit kysymykseen siitä, miten kukaan pystyy syömään vain puolikkaan muffinssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö suomalaisista on ylipainoisia, eli enemmistö ei tiedä mikä on riittävä määrä ruokaa itselleen.
Tiesitkö muuten, että kaikki organismit kasvavat kokoa hiilidioksidin määrän lisääntyessä maapallon ilmakehässä.
Hirveä tankki. Onneksi olen itse 167/50.