Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku kokeillut vapaa-ehtoista selibaattia?

Vierailija
03.01.2023 |

Siis vaikka tyydytystä olisi tarjolla ihan viikoittain, niin silti on pidättäytynyt esim. 100 päivää. Ja jos on niin tuntuuko seksi paremmalta tuon jälkeen. On tullut vähän liikaa harrastettua "yhden yön" juttuja ja pieni morkkis painaa päälle. Epäilen että naapurit luulevat minun pitävän jotain maksullista bordellia, kun on aika usein käynyt eri miehiä kylässä ja olen kuulemma melko kova-ääninen näissä puuhissa 😳

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja ei ollut mitään positiivista vaikutusta. Ennemminkin haittoja, koska kuukautiskivut pahenivat kuukausi kuukaudelta, joten lopetin juuri tuon 100 päivän kieppeillä. Ainakin minulla tuollacon ihan selvä vaikutus, tuohon. Runsaan seksin harrastaminen juuri ennen kuukautisia saa ne lievemmiksi ja lyhyemmiksi.

Vierailija
2/6 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vapaaehtoisessa selibaatissa 32-vuotiaaksi asti. Ei kiinnostunut koko seksi yhtään.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vapaaehtoisessa selibaatissa 32-vuotiaaksi asti. Ei kiinnostunut koko seksi yhtään.

N

Onko nyt alkanut kiinnostamaan ja harrastitko edes itsetyydytystä?

Vierailija
4/6 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki AP, kunnon setti leluja ja leiki niillä iltaisin. Ei ainakaan naapurit pääse kyttäämään vieden lukumäärää. Jos on rahaa niin hanki kunnon satula vibraattori.

Vierailija
5/6 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut enkä suosittele. Mieli tekee sitäkin enemmän ja halut ei ainakaan vähene ajan kuluessa, kuten esim. karkki- tai tupakkalakossa.

Vierailija
6/6 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki muutama vakipano niin ei tartte eri partnereita joka illalle.