Minkä ikäisenä aloitte harmaantumaan?
Mietin tässä, että alanko nyt näin 27-vuotiaana naisena ennenaikaisesti harmaantumaan. Minulla on luonnostaan lähes mustat hiukset ja ohimolle alkanut ilmestymään lähes valkoisia hiuksia. Oma äitini alkoi myös harmaantumaan ensimmäiseksi ohimolta. Harmaantuminen itsessää ei ahdista, mutta olisi osannut odottaa ensimmäisiä vasta kymmenen vuotta vanhempana.
Kommentit (47)
25v löysin ekat harmaat.
Nyt olen päälle 40v nainen ja tilanne on sos.
Olen 45v, eikä minulla ole vielä harmaita karvoja. Olen vaaleahiuksinen ja kesällä hiukset kyllä suorastaan valkaistuvat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä harmaiden hiusten peittelyä ja häpeämistä. Itse en ole ikinä omia värjännyt, vaikka aloittajan tavoin aloin melko aikaisin harmaantumaan.
Mulla se harmaa vetää kasvot tosi valjun ja sairaan näköisiksi. Kasvot saa jotenkin terveempää hehkua, kun hiukset on ruskeat. (Saman efektin mulla tekee valjun väriset vaatteet.) Lisäksi fiilis on henkisesti parikymppinen, niin jotenkin haluaisin myös ulkokuoren mätsäävän persoonaan. En halua näyttää mummolta (tai ainakin viivytän sitä), kun en ole yhtään mummottunut tai edes täti-ihminen.
N43
23-vuotiaana löysin ensimmäisen harmaan hiukseni. Nyt 36-vuotiaana päässä on enemmän harmaata kuin ruskeaa.
23-vuotiaana minäkin löysin ensimmäisen harmaan ja n. 45-v oli jo hiusten etuosa aika valkoinen, takana kirjavammat hiukset.
Miten näillä värjätään? o_O