Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitte harmaantumaan?

Vierailija
03.01.2023 |

Mietin tässä, että alanko nyt näin 27-vuotiaana naisena ennenaikaisesti harmaantumaan. Minulla on luonnostaan lähes mustat hiukset ja ohimolle alkanut ilmestymään lähes valkoisia hiuksia. Oma äitini alkoi myös harmaantumaan ensimmäiseksi ohimolta. Harmaantuminen itsessää ei ahdista, mutta olisi osannut odottaa ensimmäisiä vasta kymmenen vuotta vanhempana.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mustatukkaisten ongelma. Itsekin sain ekan harmaan jo 26-vuotiaana. Vihaan harmaita hiuksia! Nyt niitä onkin jo paljon kymmenessä vuodessa tullut. Aion tänään ostaa mustaa ja punaista silkkipaperia, jolla värjään koska sävyttävistä naamioista ei ole mihinkään. Myös aktiivihiiltä ajattelin ostaa ja kokeilla sen kanssa. Voi meitä raukkoja. Olisinpa blondi niin ei näkyisi.

Miten näillä värjätään? o_O

Vierailija
42/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v löysin ekat harmaat.

Nyt olen päälle 40v nainen ja tilanne on sos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v, eikä minulla ole vielä harmaita karvoja. Olen vaaleahiuksinen ja kesällä hiukset kyllä suorastaan valkaistuvat. 

Vierailija
44/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä harmaiden hiusten peittelyä ja häpeämistä. Itse en ole ikinä omia värjännyt, vaikka aloittajan tavoin aloin melko aikaisin harmaantumaan. 

Mulla se harmaa vetää kasvot tosi valjun ja sairaan näköisiksi. Kasvot saa jotenkin terveempää hehkua, kun hiukset on ruskeat. (Saman efektin mulla tekee valjun väriset vaatteet.) Lisäksi fiilis on henkisesti parikymppinen, niin jotenkin haluaisin myös ulkokuoren mätsäävän persoonaan. En halua näyttää mummolta (tai ainakin viivytän sitä), kun en ole yhtään mummottunut tai edes täti-ihminen.

N43

Vierailija
45/47 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaana ekan löysin. Nyt melkein 29 ja kymmenkunta.

Vierailija
46/47 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana löysin ensimmäisen harmaan hiukseni. Nyt 36-vuotiaana päässä on enemmän harmaata kuin ruskeaa.

Vierailija
47/47 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana minäkin löysin ensimmäisen harmaan ja n. 45-v oli jo hiusten etuosa aika valkoinen, takana kirjavammat hiukset.