Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Kaunareissa

Vierailija
02.01.2023 |

Tällaista ketjua Kauniista ja Rohkeista ei tainnut vielä olla?

Itseäni kiinnostaa vain tämä Sheila kuvio. Muu sarjassa ärsyttää.

Kommentit (436)

Vierailija
181/436 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva oli nähdä Sheilan vanhoja kommelluksia! :D

Minusta ei. Meni taas yksi jakso hukkaan menneitä muistellessa. Muutenkin hitaasti etenevässä sarjassa.

Vierailija
182/436 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko pitää vielä odottaa Taylorin ja Ridgen häihin? Haluaisin vaan jo nähdä mitä kaikkea tulee käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/436 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan sarjassa ei ihmettele tuota Ridgen käytöstä? Kaikki vain paasaa että thomas ja steffyn painostuksesta ridge on lähentynyt taylorin kanssa. Se ukko ihan itse on juossut kokoajan toisen perheensö luona kaikenmaailman juhlissa ericin talossa ja jätti vaimonsa kotiin. On pettynyt Brookeen kun päästää deaconin ja billin kotiinsa mutta itse juoksee kokoajan taulorin luona ja flirttailee tämän kanssa, ja sekin oli ihan ok että suuteli vielä tayloria. Mutta brooke on pahis.

Miksi brooke odottaa kokoajan ridgeä ja sanoo että ei luovuta liittonsa suhteen? Miksi eoikkuu siinä ukossa? Ei koskaan suutu ridgelle vaikka tämä tekisi mitä. Sanoisi sille että pidä tunkkis, en odottele enää kun et osaa arvostaa vaimoasi prkl. Ja miksi kukaan ei sano ridgelle suoria sanoja, että miten törkeä on

Vierailija
184/436 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope on kyllä tyly Liamia kohtaan. Ei kelpaa oman miehen seura vaan hengailee mielummin pakkomielteisen psykopaatin kanssa.

Brooke sais mennä Billin kanssa yhteen. Tuo mies tekee kaiken Brooken eteen.

Vierailija
185/436 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pitää venyttää niin viimeiseen asti. Missäköhän Li muuten on?

Vierailija
186/436 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Hope oikein edes tekee siellä firmassa? Sanoo, että joo, noi luomukset on nättejä ja on joskus mallina. Mutta mitä muuta? Eikä sillä ole koulutustakaan lukion jälkeen. Silti sitä aina ylistetään tyyliin visionääriksi asti.

Vierailija
187/436 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooke ilmeisesti opiskeli kemiaa collegessa ja suorittiko tutkinnonkin? Liiketaloutta ei kuitenkaan olen tainnut opiskella? Eric ja Ridge ilmeisesti opiskelivat liiketaloutta ja muotisuunnittelua? Mutta eivät ilmeisesti kuitenkaan New Yorkissa alan huippukoulussa, jossa opiskellaan muotisuunnittelua ja myös muodin kaupallista puolta? Sheilahan opiskeli nuorena sairaanhoitajaksi ja Taylor on valmistunut lääketieteellisestä. Mutta entä muut? Sarjassa ei taida olla kovinkaan koulutettua porukkaa.

Vierailija
188/436 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brooke ilmeisesti opiskeli kemiaa collegessa ja suorittiko tutkinnonkin? Liiketaloutta ei kuitenkaan olen tainnut opiskella? Eric ja Ridge ilmeisesti opiskelivat liiketaloutta ja muotisuunnittelua? Mutta eivät ilmeisesti kuitenkaan New Yorkissa alan huippukoulussa, jossa opiskellaan muotisuunnittelua ja myös muodin kaupallista puolta? Sheilahan opiskeli nuorena sairaanhoitajaksi ja Taylor on valmistunut lääketieteellisestä. Mutta entä muut? Sarjassa ei taida olla kovinkaan koulutettua porukkaa.

Ja, onko se yksi siis opiskellut sosiaalitieteitä ihan Berkleyssä?

Vierailija
189/436 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy oli jossain opiskelemassa hetken lukion jälkeen, en tiedä valmistuiko hänkään. SIlti vaan pyörittää isoa muotitaloa! Oudon helppoa se on.

Vierailija
190/436 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie on kaunis!!

Vierailija
191/436 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill oli vähän nolo tänään...

Vierailija
192/436 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Brookella on ollut niin monet häät ja on ollut naimisissa niin monta kertaa?

Minulla on jopa DVD, jonka nimi on "Kauniiden ja rohkeiden kaikki häät". Siitä pystyn tarkistamaan, missä paikoissa ja kenen kanssa Brooke on avioitunut! :) 

Oikeesti? Jos mulla olis tommonen, pitäisin kavereille teemabileet ja katottas toi😚🥂

Juomapelinä, aina kun sanotaan forever, niin huikka. Känni taattu.

Vierailija
193/436 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta jaksoa vielä Thomas muistelee puheluaan ja Brooke kysyy Ridgeltä eron syytä?

Vierailija
194/436 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko multa mennyt jotain ohi vai missä ihmeessä se Taylor on? Näkyikö sitä muotinäytöksessä tai juhlissa ollenkaan?

Vierailija
195/436 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko multa mennyt jotain ohi vai missä ihmeessä se Taylor on? Näkyikö sitä muotinäytöksessä tai juhlissa ollenkaan?

Mä en kyllä ymmärrä sun kysymystä ollenkaan.

Vierailija
196/436 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä sun kysymystä ollenkaan.

Luulisi Taylorin olevan paikalla mutte eipä näy.

Vierailija
197/436 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen Taylor on syntynyt 1971 ja tytärtä esittävä Steffy 1987 jep.jep. Varsin uskottavaa mutta tärkeintähän on, että äiti ja tytär ovat "nuoria ja nättejä". Uskottavuudesta viis!😄

Vierailija
198/436 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää vähän Brooke, kun ensin se joutui miettimään miksi retkahti juomaan. Nyt sitten ihmettelee miksi Ridge tekee niinkuin tekee.

Vierailija
199/436 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sarjaa voisi olla katsomatta viikon eikä mikään olisi muuttunut.

Vierailija
200/436 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ridgellä on side kädessä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi